Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
Autor Wiadomość
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 09:44   

piter34 napisał/a:
freestyler napisał/a:
katalogowa max 197km/h licznikowe

katalogowo jest podawana prędkość rzeczywista, a nie licznikowa.

freestyler napisał/a:
raz jechałem 220km/h bez problemu

licznikowe, czyli bardzo możliwe, że 197 kmh rzeczywiste ;-)

Jeżeli źle zrozumiałem Twoją wypowiedź, to dlatego, że kropki i przecinki są Ci obce ;-)


dobrze zrozumiałes
chodziło mi o to ze te licznikowe 210km/h ZR160 powinien w moment osiagnac :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 04, 2008 09:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 10:12   

no ja swoje 210 długo musiałem ciągnąć - nie wspominając o 220, które zrobiłem zanim brat mnie powstrzymał przed sprawdzeniem v-max
może mi się tylko wydaje, ale chyba teraz w klekocie szybciej osiągnąłem 210 (licznikowe, które jak się okazało wg. komórkowego GTx'a jest tak naprawdę 200km/h)
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 12:24   

Tempest napisał/a:
może mi się tylko wydaje, ale chyba teraz w klekocie szybciej osiągnąłem 210

klekoty sprawnie sobie radzą przy wyższych predkościach, wiec całkiem możliwe, że nie były to tylko subiektywne odczucia ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 13:23   

Jestem ciekawe czy MG ZR ma takie przyspieszenie od 0-100km/h jak podają dane fabrczyne...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 13:52   

kolin napisał/a:
Jestem ciekawe czy MG ZR ma takie przyspieszenie od 0-100km/h jak podają dane fabrczyne...


MG ZS 120 katalogowo 9,0s/100km/h

mierzony kilkakrotnie akcelerometrem 0-96km/h - niskie /srednie 8s wiec raczej realnie podaja :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 17:28   

kolin, moj ma 10 :P wogole to syf nie auto.. proponuje nawet nie sikac na niego bo moze syfem zarazic :/
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 17:59   

żeby naszym kolega z ZR nie było smutno http://pl.youtube.com/watch?v=ah0jgRj1Fg4 i pozostaje mi tylko zachęcić dmuchajcie :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 18:18   

Pojechałem sobie dziś do komisu popatrzeć na MG ZR 160 i przejechać się ( jako zainteresowany klient )

Powiedziałem kolesiowi, że ma sie rozgrzać motor bo chcę sprawdzić jego walory sportowe ( zachwalał jak sie patrzy koleś )

No to, że jak się wyjeżdża z komisu jest 2-3 km prosta drogi krajowej... to od razu mu zasadziłem kapcia na pierwszych 3 biegach do odcięcia...

Panowie te 160KM wcale nie jest takie leniwe jak na youtube jest pokazane, zupełnie inaczej się od czuwa to przyspieszenie w środku pojazdu niż przed monitorem, autko fajnie przyspiesza, elastyczność też jest dobra...co prawda rozpędziłem sie tylko do 180km/h ale nie trwało to wcale tak długo...( koleś był przekonany, że na 100% biorę wóz a tu kicha )

Jutro jadę się przejechać Vi z ogłoszenia...


W każdym razie MG ZR zrobił na mnie pozytywne wrażenie byłem zadowolony, gdybym miał gotówkę wziął bym go, po prostu jak go zobaczyłem wybacza się wszystkie błędy :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 18:34   

To zdasz relacje :) bo mam takie odczucie ze watpisz w to auto ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Mar 05, 2008 19:50   

Byłem oglądać to Vi...

Vi było w gazie (sekwencja), ale nie zniechęciło do tego żeby go spałować...Po uprzednim rozgrzaniu, przełączeniu na benzynę wyjechaliśmy na drogę...To samo porównanie 1,2,3 do odcinki...Auto fajne szybkie taki cichociemny ZR...Przyspieszało żwawo i z pewnością FUN był większy z jazdy, ale nie powiedziałbym wcale, że jest szybszy od ZRA...Przed dokonaniem wyboru polecam się przejechać dwoma autami i wtedy odpowiedzieć sobie na pytanie, które auto jest szybsze

Ogólnie dając wynik
Vi- jest bardzo szybki wozem, lecz w MG ZR czuć, że motor ma trochę więcej kobyłek pod maską...Fakt jest taki, że Vi daję lepsza radoche z jazdy. Sądzę, że gdyby postawić dwa auta na kresce to Vi dużo by nie odbiegało od ZR... Chciałem mieć porównanie między Vi i ZR to sobie je sam zrobiłem i podzieliłem się z wami opinią i moimi odczuciami

Kto ustaje przy tym, że Vi jest szybsze to niech przy tym zostanie, ja miałem czysty obraz porównania i dla mnie ZR jest szybszy.

Pozdro;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Mar 05, 2008 20:09   

tzn. robiąc takie porównanie to mógłbym powiedzieć, że obydwa samochody są podobnie szybkie
nie raz razem z Sacharem wracaliśmy ze spotu tą samą trasą i kilkakrotnie była sytuacja, że razem ostro ruszyliśmy i wcale szybciej nie jechałem
bo co z tego, że ZR 160 ma większą moc, skoro i tak jest cięższy (mój dodatkowo był 5D a Sachara 3D), więc odczucia wizyjnie z przyspieszenia były bardzo zbliżone
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Mar 05, 2008 21:21   

kolin, wrazenia z jazdy tak jak pisalem wczesniej w Vi sa bardziej odczuwalne za sprawa konstrukcji :) prawda jest taka ze obydwa samochodowy sa super:) Zr nowszy i troche mocniejszy, a Vi ma klimat i jest cichociemny :P hehe
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 06, 2008 13:13   

HaDeSsS napisał/a:
kolin, wrazenia z jazdy tak jak pisalem wczesniej w Vi sa bardziej odczuwalne za sprawa konstrukcj

Nie bardzo rozumiem. Jakie cechy konstrukcyjne wpływają na to, że wrażenia z jazdy są w Vi bardziej odczuwalne? :razz:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 21:14   

piter34, buda jest inna, starsza konstrukcja, bardziej odczuwa sie predkosc. Pamietam jak jezdzilem R200 i czulem 100km/h ze jest juz sporo, teraz mam 100 i mysle ze jade 60 :)


Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien :D przyczyna byla blaha :| jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym :) zabawa od nowa :twisted:
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 21:41   

HaDeSsS napisał/a:
teraz mam 100 i mysle ze jade 60 :)

wiem o czym mówisz :razz: też jak jechałem sobie trasą poznańską i tak czilloutowo się delikatnie rozpędzałem to myślałem, że jadę spokojnie jakieś 130 a tu patrzę na zegar i wskazówka na 180km/h - w ogóle nie odczuwałem tej prędkości - cisza w środku i nic nie rzuca, po prostu piękny komfort jazdy :mrgreen:

HaDeSsS napisał/a:
Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien :D przyczyna byla blaha :| jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym :) zabawa od nowa :twisted:

okazuje się, że jacyś dziwni mechanicy byli do których jeździła poprzednia właścicielka (podobno "autoryzowane" serwisy) skoro żaden nie pofatygował się, żeby sprawdzić ten kabelek
taka mała, głupia rzecz kurde bele
to teraz czujesz ile traciłeś :twisted: - prawdziwą frajdę czas zacząć hehe :razz:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 21:45   

Hadess :) mimo wszystko i tak Zr jest zajebiaszczy i mam nadzieje ze sie go kiedys ( w niedalekiej przyszlosci) dorobie :) narazie moge go tylko pozazdroscic. :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 21:48   

Tempest, nic dodac nic ujac :( glupia mala wtyczka ktora nie kontaktowala, ehhh
ale teraz mozna sie cieszyc od nowa :P

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 21:51 ]
donmulanka, dam Ci znac jak bede sprzedawac :P hehe
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 23:01   

HaDeSsS napisał/a:
Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien :D przyczyna byla blaha :| jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym :) zabawa od nowa :twisted:


Klikniesz mi żem Ci pomógł? :P
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 23:47   

Sachar, klikować mozna tylko jezeli ja zaloze temat a Ty mi pomozesz... tak sie cos zorientowalem jak narazie w regulach gry jakie tutaj panuja... takze w obecnym stadium nie dam rady :(


ale jest raz WIELKIE DZIEKI :) :twisted:
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Mar 07, 2008 01:18   

HaDeSsS napisał/a:
... takze w obecnym stadium nie dam rady :(

o nie nie, mój drogi, tak łatwo to ty się nie wywiniesz
załóż nowy temat, opisz swój problem, Sachar niby przypadkiem :wink: zapoda info odnośnie kabelków (czy czego tam ci zapodał) i w ten piękny sposób twój problem z samochodem został rozwiązany a ty w podzięce dla Sacharowej pomocy klikasz u niego "Pomógł" :lol:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891
Brak nowych postów [MG ZR160]chip?
scorpion Tuning mechaniczny 48 Nie Lip 03, 2011 14:38
Markzo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 09:34
Kozik
Brak nowych postów [mg zr160] swap na 190hp
donmulanka Tuning mechaniczny 11 Sro Mar 04, 2009 19:25
kamil_luczak
Brak nowych postów ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
piter34 Tuning mechaniczny 127 Pon Mar 17, 2008 23:18
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink