Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Okleina kokpitu Hartman
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Okleina kokpitu Hartman
Autor Wiadomość
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:17   

Tomi, koleś a o czym ty jesteś przekonany człowieczku? dla mnie ty też jesteś wirtualny i głośno kłapiesz gdzieś w koncie jak ten troll,niby do czego jesteś mi potrzebny,co? Więc zamknij się w tym swoim małym wirtualnym świecie i tam pozostań.Nie mam ochoty widzieć twojej gęby a tym bardziej z tobą dyskutować wirtualny trollu.
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:18   

Przesadzacie, tak to oryginalny lakier - night fire red II, poza felgami, halogenami i siatką w zderzaku karoseria jest seryjna i taka pozostanie, może gleba jak wydole finansowo w tym roku :) narazie mam niestety inne wydatki, bo właśnie mi 2 raz rozbierają silnik..

Olek Ty masz elektryczną antenę?? i światło stopu na półce z tyłu?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:20   

Markzo napisał/a:
może gleba
pewnie myślisz o gwintowanym (?) :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:30   

Chyba nie ma gwintu do XW przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem po za tym przez "gleba" na tym forum rozumiane jest skromne -30 może -40mm
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:33   

Pływak napisał/a:
Chyba nie ma gwintu do XW przynajmniej ja

Nie wiem co konkretnie oznacza XW, ale dobryziom ma Koni
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:35   

XW oznaczenie nadwozia kanciaka, okrągła 2setka ma oznaczenie RF. Dobryziom owszem ma koni ale amortyzatory o skróconym skoku z regulacją siły tłumienia, a my piszemy o zawieszeniu gwintowanym z regulacją wysokości :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:37   

Perez napisał/a:
Nie wiem co konkretnie oznacza XW
a teraz już wiesz że RH to 600 :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:51   

ja myśle o b4 bo komplet jest za ok 1000zł :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:52   

Ile czlowiek sie moze nauczyc :D
Czy XW to wszystkie kanciaki?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:55   

Markzo napisał/a:
ja myśle o b4 bo komplet jest za ok 1000zł
masz na myśli BILSTEIN tak? zajefajne amorki :grin:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:55   

zuber84cool, dla Ciebie warn nr 2 dzisiaj. Skończ komentarze.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 15:57   

Markzo napisał/a:
ja myśle o b4 bo komplet jest za ok 1000zł :)


Czy czasem dopiero od B8 nie zaczynają się skrócone?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:01   

No tak B8 to dla samochodów z obniżonym zawieszeniem ale też dużo droższe.
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:03   

Więc nie widzę sensu wydawania 1kzł na zwykłe seryjne amortyzatory skoro chce się obniżać auto...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:06   

Jak za zwykłe ale bardzo dobre to może by uszło ale jeśli chodzi o obniżanie to już inna historia :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:14   

http://www.czesci24.pl/sz...umna_mcphersona kumpel mi to wysłał i idzie w zaparte, że to obniżające są... czyli co, zapodać jamexy na seryjnych amorach?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:19   

Markzo napisał/a:
czyli co, zapodać jamexy na seryjnych amorach?


Jako rozwiązanie tymczasowe tak, jak na dłużej zdecydowanie NIE. Lepiej dozbierać do zestawu takiego jak ma dobryziom czyli amory koni (komplet koło 2Kzł) i sprężyny vogtland tudzież inne (koło 700zł za komplet)...

Co do ww linka zdjęcie jest nie od tego produktu co być powinno przecież tam jest gwint na przód i kit na tył...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Pon Cze 21, 2010 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:22   

Markzo przecie pisałem że obniżanie to już inna historia (czyt. kasa) :wink: ,miałem kiedyś jamex'y strasznie twarde,plomby w zębach można pogubić :mrgreen:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 21, 2010 16:22   

dobra koneic offtopa, będe kupował to będziemy myśleć :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Cze 21, 2010 18:39   

Markzo, o mialęs 600? to super! co w nim zmieniłęś??

ja czekam na ramki od dida. i mam nadzieje ze może za jakiś czas będzie można od momana tarcz eindilgo kupić z roverkowym podświelteniem:).

co to oklejenia drewnem to http://allegro.pl/item108..._seria_600.html mi sie zdaje ze moje lepiej wygląda.

no gałki drewnianej szukam, na ebayu ktos ostatnio znalazł wiec może jakies zamówienie grupowe???????

wydech? jak najbardziej, szukam jakiś ciekawych prpocycji ale kiepsko:( nie mam pomysłu.

pracuje za to systematycznie na kompletnym wygłuszeniem;) po wygłuszeniu dopiero przyjdize czas na audio konkretne

w planach obszycie na nowo kiery skórą bo drewienko z kiery mi zlazło i jest biała;/ przy okazji nowy mieszek i może rękam też oskuruje.

w planach nowa podsufitka w alcantarze i podświetlenie z tyłu dla pasażerów.
jeśli bym montował podświetlenie na nogi to tlyko w kolorze białym, no i ewentualnie pod boczkiem drzwi żebym widzieć gdzie się wysiada - myśle że ciekawe

co dalej nie wiem:) sie zobaczy. póki co robie moda grilllunia

ostatnio wpał mi do głowy szatański plan, a jakby usunąć listwyy boczne z drzwi i na gładko zrobić????

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 18:39 ]
Markzo, tak mam elektryczną - spranwą antene i swiatło stopu na półce. proponujesz jakąś zmiane? :)))

a odnośnie felg. może uda mi sie fajne fele urwać 17. co sądzicie????
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R400 OKLEINA KOKPITU
okleina drewnopodobna, nowy mieszek zmiany biegów, nowe podświetlenie zegarka
camaro17 Tuning wizualny 28 Sob Gru 18, 2010 23:09
FatMatic
Brak nowych postów Okleina kokpitu w r 200 (okrąglaku)
paka_88 Tuning wizualny 18 Czw Sie 12, 2010 17:35
Nowal
Brak nowych postów [R400] Okleina kokpitu
lukas-g15 Tuning wizualny 9 Nie Gru 19, 2010 21:42
tronsek
Brak nowych postów [MGF] okleina pulpitu!!!
trollbee Tuning wizualny 4 Czw Wrz 25, 2008 00:44
trollbee
Brak nowych postów kolor kokpitu ?
kamilosbos Tuning wizualny 36 Czw Maj 05, 2011 10:35
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink