Porządnie zrobiona 1.4 16V zjada takie nexie, lanosy itp. Dodam jeszcze, że łykniesz tym także civica 1.4 16V 90KM, są zdania, że civic jest za mocny ale to tych osób co mają zajeżdżone roverki.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 16:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
żaden civic 1.5 90km nie ma szans, 3 kumpli ma i wiem co mówie. nawet 101konna cupeta Vgen nie wychyla sie do przodu spod swiateł (mimo ze jak to mówi własciciel honda sie wyzej kreci ) sprawny rover 1.4 16v całkiem fajnie jezdzi, ale po pewnym czasie nie nudzi i zaczyna sie snic po nocach swap na 1.8 (nie VVC), oba kolektory z VVC, przelot 2.25, głowica po portingu i planowaniu i wałki od Świątka... ewentualnie ITB
polofix, Błagam Cie, to Ty mieszasz strasznie i nie pisz takich głupot dobrze? Weź dowiedz się najpierw coś a potem pisz, bo jak odstawi bez kolektora to potem bedzie kłopot i koszt i szukanie w ostatniej chwili...
[ Dodano: Sro Mar 02, 2011 12:36 ]
I jeśli nie wiesz jak to się ma w 200setce to nie wypowiadaj się robiąc zamieszanie
awiec napisalem zeby kolektor oryginalny to mnie zbluzgales.
potem napisales ze ma inny ksztalt?! a jeszcze wczesniej ze glowica jest szersza. jak to moze miec inny ksztalt skoro pakuje ten sam kolektor,znaczy zeliwny.
cos tu zle piszesz. mi zalezalo na tym zeby zostal oryginal i wtedy bez przerobki.a ty naprawde nie wiem co piszesz.
a ja mam pytanie jeszcze - nie powinienem zmienic przepustnicy na tą z 16V ? bo ponoć są roverki takie "zduszone" co mają 84 konie i wystarczy im zmienić przepustnicę aby miały 103 czy ile tam mają - na niemiecki rynek takie wypuszczali.
No i jak ja mam z 8V to nie powinienem jej zmieniać?
Powinieneś zmienić. Kup od poldka i ją przerób. Ja tak robie i zobacze - podobno dobry efekt. Ja robie polonezowska przepustnice, sportowa wkladka do puszki i dodatkowa rura do puszki przez którą będzie doprowadzane więcej zimnego powietrza.
awiec napisalem zeby kolektor oryginalny to mnie zbluzgales.
potem napisales ze ma inny ksztalt?! a jeszcze wczesniej ze glowica jest szersza. jak to moze miec inny ksztalt skoro pakuje ten sam kolektor,znaczy zeliwny.
cos tu zle piszesz. mi zalezalo na tym zeby zostal oryginal i wtedy bez przerobki.a ty naprawde nie wiem co piszesz.
Napisałem że otwory może i pasują ale jest inny jej kształt! i nie zmieści się
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
awiec napisalem zeby kolektor oryginalny to mnie zbluzgales.
potem napisales ze ma inny ksztalt?! a jeszcze wczesniej ze glowica jest szersza. jak to moze miec inny ksztalt skoro pakuje ten sam kolektor,znaczy zeliwny.
cos tu zle piszesz. mi zalezalo na tym zeby zostal oryginal i wtedy bez przerobki.a ty naprawde nie wiem co piszesz.
Napisałem że otwory może i pasują ale jest inny jej kształt! i nie zmieści się
prosze cie przeczytaj co napisales i co ja napisalem przed toba bo ja naprawde nie wiem do czego dązyles. to troche dziwne.
po grzyba zakladac kiszkowaty zeliwny kolektor z 8v ( nawet jak pasuje ) jak on jest dobry przy 75 KM, nie bez powodu pod 100 kuni dali rurowego barana...
uwazam ze temat kolektora wydechowego mozna uznac za zamkniety
ja osobiscie kupilbym od razu kolektor z silnika 1,8vvc
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
a te takie zmiany typu kolektor od 1.8 wtryski itp mogą coś koników dodać?
I tą przepustnicę wkońcu mam zmieniać czy nie ? i zmieniać na 1.4 czy 1.8?
bo jak mam zyskać 5 koni a spalanie ma być 1L większe na 100km to raczej nie warto dla mnie cudować, bo nie chce startować w żadnych wyścigach na 1/4mili ani nic innego
Zmień przepustnice. Aż tak dyrastycznie sie spalanie nie zmieni. Co do kolektora wydechowego to jestem sam ciekawy czy od 1.8 daje coś więcej. Wtryski są raczej bardziej wydajne.
I tą przepustnicę wkońcu mam zmieniać czy nie ? i zmieniać na 1.4 czy 1.8?
Jak chcesz, bo w 8V jest taka sama co 16V. Ja bym jak coś zmienił na tą od silnika 1.8 lub od Poldka(taka sama również występowała w t-series) .Obydwie metalowe więc odpada problem wieszania się obrotów, ale od Poldka szybciej znajdziesz niż od 1.8.
[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 14:24 ]
Aha i kolektor wydechowy wstawiaj od 16V.
Więc tak już mamnagrany warsztat - tam gdzie zakładałem LPG
Robocizna z ponownym podpięciem gazu - 1200 PLN + ewentualne koszty gdyby np mój reduktor albo wtryski nie pasowały do 16V (stare dostanę z powrotem)
Nie wiem czy mało czy dużo ? 1200 PLN brutto
no i tyle niebawem zacznę ściągać części. I dylemat z ta przepustnicą mam, co z nią robić bo obroty mi się nie wieszają a chciałbym z częściami się zmieścić w 1000-1200 PLN a to będzie dość trudne więc wolałbym nie szaleć
i ciągle mam dylemat co z tymi zaworami niby lepiej wymieniać ale znów pytanie po co bo na prawde muszą być trudne warunki w silniku aby się one pokrzywiły lub coś i mam dylemat a te cholerne zawory to prawie 300 PLN
Jeszcze taka kwestia, że mogli mi to zrobić za 600 PLN u innego mechanika bez podpięcia gazu i stwierdzili, że coś podobnego już robili w innym R i te szpilki/śruby głowicy są takie długie, że one trzymają tłoki, trzymają miskę olejową itp i jakby się coś tam niby ruszyło to do rozbiórki cały silnik - i odmówili mi zrobienia tego
I dylemat z ta przepustnicą mam, co z nią robić bo obroty mi się nie wieszają a chciałbym z częściami się zmieścić w 1000-1200 PLN a to będzie dość trudne więc wolałbym nie szaleć
Wiesz przepustnicę w każdej chwili możesz sobie wymienić, więc zrobisz jak zechcesz.
taki mały OT: czy głowice 1.4 1.6 i 1.8(nie vvc) sa takie same?
jesli chodzi o glowice to sa te same. jedynie 1,4 ma inny skok walkow niz 1,6 i 1,8.
dodam ze walki od 1,6/1,8 w silniku 1,4 daje lepsze osiagi niz oryginal. przerabialismy ten temat kiedys na forum FSO.
jesli chodzi o glowice to sa te same. jedynie 1,4 ma inny skok walkow niz 1,6 i 1,8.
dodam ze walki od 1,6/1,8 w silniku 1,4 daje lepsze osiagi niz oryginal. przerabialismy ten temat kiedys na forum FSO.
skoro bloki tych trzech silników róznią sie tylko układem korbowo-tłokowym, to teoretycznie zmieniając dół silnika na 1.8 (z PG1), przykrywam go głowica z 1.4 (z wałkami 1.8) i mam normalne 1.8 120km/160nm...? wyprowadzcie mnie z błędu jesli żle myśle. dół silnika patrząc na aledrogo ok 600zł, wałki 200zł, rozrząd 350zł wiec za ok 1200zł mozna miec 1.8?
mam normalne 1.8 120km/160nm...? wyprowadzcie mnie z błędu jesli żle myśle. dół silnika patrząc na aledrogo ok 600zł, wałki 200zł, rozrząd 350zł wiec za ok 1200zł mozna miec 1.8?
Do tego komplet uszczelek, ze szpilkami itp. 300zł Robocizna z planowaniem ok 500zł.
i sanki nie pasują Twoje z R65 na PG1, więc sanki 200zł + wymiana 300zł
Do tego wtryskowy z wtryskami 120zł i wydechowy o ile był inny 50zł ale chyba wydechowego nie trzeba
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum