Panowie pomóżcie mam zamontowany wentylator od voyagera z silnika wentylatora idą 4 przewody wentylator kręci tylko na jednym najszybszym biegu jak go podepnę na jeden bieg będzie chodził wentylator jak silnik złapie temperaturę ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 15:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A ja się tylko chcę spytać czy jak u mnie nie ma w wiatraku 1 biegu a 2 lata jeździłem tylko na 2 biegu (myślałem że tak ma) i w tym sezonie wiatrak mi się włącza i wyłącza cyklicznie. Pytanie moje czy to spowoduje szybsze jego zużycie, czy jeździć jak jeżdziłem i niech się włącza i wyłącza co chwila? Wcześniej dawał na tym 2 biegu cały czas, więc dziwne czemu teraz przerywa.
w poniedziałek założyłem wentylator od voyagera działa ok ale pojechałem nabić klime i na pomiarach wyszło, że jego wydajność jest za mała bo ciśnienie klimy i tak rośnie mimo pracującego wentylatora a co za tym idzie wydajność klimy na postoju jest za słaba
pojechałem nabić klime i na pomiarach wyszło, że jego wydajność jest za mała
no to masz to samo co ja jak miałem śmigło od Vectry B.
Pisałem już kiedyś posta na ten temat...
Co z tego że śmigło się kręci... co z tego jak uda Wam się zamontować oryginalne śmigło Rovera+rezystor jak moc samego silniczka jest zupełnie inna niż oryginał Rovera.
na to pytanie znana jest odpowiedź...
... nie ma
Ja kupiłem nowy oryginalny. Koszt... 900pln ale mam pewność że silnik pochodzi ładnych kilka lat.
Możesz kupić używke... ale używka kosztuje ok 400pln i nie wiesz co kupujesz. Jeśli chciałbyś zrobić tip-top to musiałbyś dać do regeneracji a to też kosztuje i w sumie wyszło by tyle co nowy...
Można jeszcze kupić zamiennik firmy Kenlowe. Cena podobna co za nówkę oryginał tylko trzeba troszke pogrzebać przy mocowaniu jego do oryginalnej obudowy.
ja wiem że mam regenerowany oryginalny silnik wentylatora ale nie wiem na jakiej zasadzie był robiony ... dlatego tak długo szukałem Rovera ze sprawnym i oryginalnym wiatrakiem gdyż oglądając R to większość R nie miała sprawnego wiatraka ....
[ Dodano: Sob Maj 05, 2012 11:11 ]
xROnx napisał/a:
ożna jeszcze kupić zamiennik firmy Kenlowe. Cena podobna co za nówkę oryginał tylko trzeba troszke pogrzebać przy mocowaniu jego do oryginalnej obudowy.
na ebay'u też widziałem kiedyś...
a tak troche OT:
haszczyc, to te Kenlowe lepsze od oryginały bo nie ma możliwości żeby łopatki śmigła haczyły o coś... jakiś pas przedni czy chłodniczke oleju
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Sie 03, 2012 19:53
a to silniczek padł całkiem że chcesz nowy?ja śmigam na regenerowanym chyba drugi rok jak sie nie myle i działa ok,koszt zerowy bo sam wymieniłem szczotki
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
zalozylem sobie silnik od vectry b w ktora strone powinien sie prawidlowo krecic
[ Dodano: Sob Wrz 01, 2012 18:27 ]
i drugie pytanie ile wychodzi orginalnie w cdt z silniczka przewodow
[ Dodano: Sob Wrz 01, 2012 21:54 ]
i pytanie trzecie czy ktos zamontowal smiglo od roverka na ten silnik i jak sie sprawuje czy daje rade sie krecic czy sie spali
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum