Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] VVC na 2.0 turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] VVC na 2.0 turbo
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 10, 2014 14:53   

ubytki płynu ciezko zaaobserować schodzi dość wolno na min. 1000km dopiero coś bedzie widać
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 10, 2014 14:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 12, 2014 01:24   

Czyli można powiedzieć ze drugi taki ZR z T-seria co znam :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Nie Sty 12, 2014 13:41   

U mnie szykuję się trzecia ;)
Szukam silnika aktualnie
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 12, 2014 14:59   

Markzo napisał/a:

Darek jutro zrobi test na zawartość spalin i się wyjasni conieco ;) mi to troche pompą wody śmierdoli...


i jak coś się wyjaśniło?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 13, 2014 18:53   

dobryziom napisał/a:
i jak coś się wyjaśniło?

po wymianie górnego węża chłodnicy problem chyba ustał ;) może od początku był nieszczelny ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sro Sty 15, 2014 20:39   

Markzo napisał/a:
dobryziom napisał/a:
i jak coś się wyjaśniło?

po wymianie górnego węża chłodnicy problem chyba ustał ;) może od początku był nieszczelny ;)

Dokladnie jak Marek mowi syndrom twardego weza ustal po zesztukowaniu weza zzzz BIZONA hehe
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 15, 2014 20:41   

jrdarus1, dawaj jakieś filmiki z jazdy :p każdy czeka a tu cisza :D
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sro Sty 15, 2014 20:52   

Ydydydydydydydydy na filmie chyba nie bedzie ciekawe w takich warunkach na drodze co mam raczej przyspieszenia nie uzyskam, na codzien jezdze bez doladowania boost jakiegos wiekszego bo kola odrazu miela
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 15, 2014 20:58   

jrdarus1, ale chociaż jakiś "trailer" :D cooo tam się dzieje w Zr pod maską :p
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 18, 2014 19:56   

Znajde czas to cos tam nakrece:-)

[ Dodano: Sob Sty 18, 2014 17:34 ]
Kolejny problem, po zamontowaniu MBC i ustawieniu doładowania na 0,9 bara chwile sobie śmigał elegancko moc konkretna du*e urywało lecz później przy naugłym bucie i lekko powyżej 0.5 bara tak jak by gubił zapłon nie mylić z odciną, strzelał z wydechu jak wściekły, dusi się poprostu i napierdziela z wydechu

Podejrzenie padło na pompę paliwa, pompa VVC chyba nie ogarnia dziś mierzyłem ciśnienie i bylo 2.9 bara, posiadam też pompę z r620 ti i będę ją wymieniał tak czy siak, pytanko czy zbyt małe ciśnienie powodowało by że przy naglym bucie i przez to że paliwo nie dociera tak jak trzeba bedzie aż tak srzelac z wydechu?

świece wymienione, kopułka z palcem wyglądały na świeże więc tylko przeczyściłem delikatnie papierem ściernym, czujnik położenia wału podmieniany, kable nie mają przebicia.

Tylko czy uda mi się wcisnąć jakoś pompe od 620 ti bo widze ze w ZR ma odrazu pływak przy pompie a w R inaczej troche jest

[ Dodano: Sob Sty 18, 2014 18:42 ]
A może map sensor?

[ Dodano: Sob Sty 18, 2014 19:55 ]
Wydazenie z przed chwili... gdy ruszylem z miejsca i wciskalem lekko gaz samochod nie reagowal po czym zgasl.... kurcze powoli zaczynam sie martwic...

[ Dodano: Sob Sty 18, 2014 19:56 ]
I coraz ciezej zaczyna odpalac musi pare razy zakrecic
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Sty 19, 2014 08:52   

wymieniałeś świece? sprawdź bo wygląda jakby były w coraz gorszej kondycji, no mogą być też inne rzeczy ale najłatwiej sprawdzić świece ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 19, 2014 09:08   

Swiece wymienił, to raczej nie wygląda na zapłon :/ może pompa paliwa ma po prostu dość, niestety bez przekładki się nic nie dowie :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 19, 2014 10:28   

Skoro nie wymieniane palec i kopułka to bym w to uderzył.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 19, 2014 12:13   

a cewka w jakiej kondycji ? może przewody od czujnika do cewki ?
a czujnik położenia wału lub GMP(sekwencji)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 09:27   

teraz celuje albo w zatykajacy filtr paliwa ale mam troche watpliwości, bardziej w komputer ponieważ obluzowała mi się jedna strona i troche latała byc moze pod wplywem wilbracji coś się uszkodziło i na celowniku map sensor bo raz idzie jak malina a raz poprostu pada nie wiadomo dlaczego
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 09:30   

Tzn troche uściślijmy, wyszła obluzowana wtyczka od TPS, po jej podłączeniu auto już nie poszarpuje, tylko jedzie ok albo gaśnie... doszliśmy do tego, ze o czymś podobnym mówił dobryziom, jak mu się mapsensor odlutował, raz auto ejchało ok, raz po prostu gasło.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 09:35   

mata narazie wstępik heeh http://www.youtube.com/watch?v=rqKdu_xKlSA

p.s nic ciekawego :)
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 12:47   

"ten film jest prywatny" zmień to bo nie bangla :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 18:40   

Eee wypraszam sobie mówić na k-series starocie. :P :mrgreen:
To młodszy motor niż turbo. :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 21:35   

Haha no sorry fakt faktem ten moj silnik vvc igla, moze chcesz kupic?? A co do problemu z wypadaniem zaplonu i strzaly z wydechu to okazalo sie ze przewod na cewce luzno sobie lezal po wcisnieciu na swoje miejsce zapierdziela az milo, takie tam pierdolki poswapowe hehe
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 10:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak
Brak nowych postów [R 45 1.8] Turbo od R 75 1.8T ??
RembelKing Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 23, 2010 01:44
desperado67
Brak nowych postów MG ZR 200 TURBO
skorpion Tuning mechaniczny 82 Pon Sie 22, 2016 20:59
skorpion



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink