Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam, sprawa szybka, jechałem na klimie zaczeło sie kopcićz pod maski wyłączyłem auto otwieram maske a tam z łożyska od kompresora smar wyszedł kopci sie. było to miesiąć temu od tamtej pory jeżdze bez klimy. Teraz mam okazje to naprawić ale pytanie podstawowe Wymienić kompresor na używke czy wyumienić łożysko na nowe I czy wogóle da sie wymienić
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 09, 2015 07:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zatarłeś sprezarke daj ją regenerować wypłucz układ i bedzie ok. ważne żebyś układ wypłukał na urzadzeniu do tego bo wymycie "domowymi"sposobami skończy ci nowa spręzarke błyskawicznie. Przerobiłem to tego lata i eksperymenty po taniości kosztowały mnie 3tys pln.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
regeneracja 500, płukanie 600-700 czasem taniej. Ja właśnie kupiłem używkę celem zaoszczędzenia 400pln, w plecy jestem ponad 1500
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Moja sprężarka nadaje się do wymiany ale jest jeden problem ze starości nie ma etykiety więc nie wiem jak ja dobrać czy to bez różnicy wystarczy podać rocznik auta i pojemność?
[ Dodano: Sob Wrz 09, 2017 13:29 ]
Ktoś pomoże w tej kwestii?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum