Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - wymiana oleju w automacie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - wymiana oleju w automacie
Autor Wiadomość
SlaS 



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 12



  Wysłany: Sro Sty 13, 2016 18:17   [MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - wymiana oleju w automacie
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam,
Przymierzam się do wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów w moim MG ZT-T. Z początku chciałem dokonać dynamicznej wymiany, ale im dłużej się nad tym zastanawiam tym mam większe wątpliwości. W związku z tym, że olej, którym oryginalnie były zalewane te skrzynie, nie jest oferowany od 2008 r. zacząłem szukać alternatywy. Znalazłem dwa, które wydają się być odpowiednie
- Ravenol jf506e
-Chevron Havoline Multi-Vehicle ATF
Rozmawiałem również z kolegą, który ma 75 z taką samą skrzynią I od niego dowiedziałem się, że zadał takie pytanie serwisowi w Morach I w odpowiedzi usłyszał, że należy wlać Texaco N402, czyli ten, który oryginalnie był używany. Parę osób mi odradza wlewanie oleju, który ma 8 lat, bo jak wszystko traci on swoje właściwości. A jeżeli tak, to na który z w/w się zdecydować i jaką wymianę zastosować.
Z jednej strony mam olej, który jest oficjalnie następcą N402 a z drugiej olej, który zgodnie z nazwą, dedykowany jest właśnie do tej skrzyni. Czy wlanie jednego z nich w statycznej wymianie nie przysporzy mi niemiłej niespodzianki w postaci uszkodzenia skrzyni? Dynamicznej wymiany trochę się boję, bo też jest ryzyko, że skrzynia to źle zniesie.
Szukałem odpowiedzi zarówno na naszym forum jak i zagranicznych, ale niestety nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje wątpliwości zwłaszcza z ostatniego okresu (powiedzmy 2 lat)
Będę wdzięczny za konstruktywne podpowiedzi. Może ktoś w ostatnim czasie to przechodził?

Pozdrawiam
SlaS
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 13, 2016 18:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Sro Sty 13, 2016 19:52   

No a czytałeś to?
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=99920
Jest to olej który można spoko mieszać i dolewać, nie potrzeba wymiany dynamicznej.
Przerabiałem to ze szwagrem praktycznie, wszystko śmiga jak trzeba. Ostateczna decyzja jednak zawsze należy do Ciebie a uzależniona będzie od tego na ile mechanicy Cię nastraszyli.
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - bardzo duże spalanie
SlaS Rover serii 75, MG ZT 22 Sro Sie 24, 2016 20:21
szela81
Brak nowych postów [R75] Wymiana oleju w automacie.
krist Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Kwi 30, 2010 20:54
marynabiala
Brak nowych postów [R75, 2.0]Wymiana oleju w automacie - szarpanie
sasnerss Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Cze 24, 2018 19:27
SeniorA
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Wymiana oleju w automacie + filtry
Limakow Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Cze 03, 2013 19:38
apples
Brak nowych postów [R75] Olej silnikowy - wymiana oleju CDT/CDTi
Krzysztof_P Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Lip 08, 2010 16:15
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink