Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG7/Roewe750]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG7/Roewe750]
Autor Wiadomość
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 20:22   [MG7/Roewe750]
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

chiński rover
Ostatnio zmieniony przez R75 Sro Gru 18, 2019 23:57, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 20:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 20:44   

ciekawe ile tam te sprzęty kosztują :D mg7 2010rok :)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 20:54   

sash997 chciałeś napisać sprowadzenie ich do pl? :D
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 20:57   

ceny od ¥5万 do ¥10万 :D
Ostatnio zmieniony przez R75 Sro Gru 18, 2019 23:58, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 21:14   

Z tego co wujek google podpowiada (acz pewien nie jestem) od 50 do 100 tyś chińskiej waluty :p W sumie wcale nie aż tak tanio.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 22:04   

dodali czujnik zapięcia pasów, u nas chyba tez jest kontrolka, tylko brak czujników, lusterko wsteczne wydaje się mniejsze

poniższy model z chromowanym grilem przypomina bmw :)

praktycznie wszystko 1.8T automat - czymś musieli się kierować wybierając właśnie ten silnik :)
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 22:19   

Chinczyki przynajmniej zrobili ładny panel klimatronika :)
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 23:00   

AdaskoC napisał/a:
Chinczyki przynajmniej zrobili ładny panel klimatronika :)


można kupić za 120 funtow

widać ze v6 trochę zmienili, na pierwszy rzut oka

- inna przepustnica, brak linki?
- zbiorniczek z płynem wyżej i z tylu
Ostatnio zmieniony przez R75 Czw Gru 19, 2019 00:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 15:39   

A tak z czystej ciekawosci.. czy takie MG7 dało by sie zarejestrowac w PL ? o ile Roewe 750 bylo kiedys na allegro ( na polsich blachach) to MG7 nie widzialem...
jezdzi to to wogole w kontynentalnej europie ?
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
xROnx 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 20:02   

AdaskoC napisał/a:
Chinczyki przynajmniej zrobili ładny panel klimatronika

Który na ebay można kupić za "jedyne" 600pln :)
R75 napisał/a:
inna przepustnica, brak linki?

poszli chyba w stronę potencjometru.
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 22:50   

marcin.misek napisał/a:
czy takie MG7 dało by sie zarejestrowac w PL ? o ile Roewe 750 bylo kiedys na allegro ( na polsich blachach) to MG7 nie widzialem...
jezdzi to to wogole w kontynentalnej europie ?

zastanawiam się jak ten ktoś to zrobił i jak to możliwe, widziałem to ogłoszenie.

ogólnie sprowadzenie samochodu z Chin wydaje się mało realne, w tym przypadku wielka szkoda, nasze auta staja się niestety coraz starsze :( można by było mieć dużo nowsze
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 22:54   

sprowadzenie auta z chin jest jak najbardziej możliwe tylko kwestia kosztów i homologacji
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Wrz 23, 2016 11:44   

Przy prywatnym imporcie nie ma problemu homologacji. Roewe i MG7 sprowadzał do Polski POLMOT i auta są homologowane na Polskę. Jak jest import przez dealera to on musi homologować.
W 2009 byliśmy je oglądać
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=45862
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=45890
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pią Wrz 23, 2016 21:04   

dzięki za info, gdzie byliście zobaczyć te auta?

ktoś napisał

550 ma już homologacje. 750 jest w trakcie

o co chodzi/chodziło z ta homologacja, ze jest w trakcie?

jest obecnie jakaś firma w Polsce która mogłaby sprowadzić takie auto załatwiając co trzeba?

skoro wczesnej POLMOT sprowadzał auta, czy to oznacza ze W PL jeżdżą MG7 i Roewe?

Wiem, ze kiedyś było na allegro jedno ogłoszenie roewe 750

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2016 22:04 ]
ciekawe co z elektronika w takim roewe, myślę tutaj o testbooku
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 00:25   

Cytat:
ciekawe co z elektronika w takim roewe, myślę tutaj o testbooku

nie wiem. nie widzialem.. ale nie sadze aby zmieniono za bardzo calosc.. wszak moduł ATC( klimatyzacji ) mozna podpiac do R75.. komunikacja jakas z resztą modułów musi być. bo chociazby temperaturę pobiera z IKE i przesyła to dalej do BCU.
Generalnie silnik powinien byc obslugiwany przez zwykly ELM327.. reszta modułów.. no cóż... Autocom nie ma nawet takiej marki( Roewe czy MG po 2005 roku);(

Ale dajcie mi sztuke na warsztat, chwile czasu i trochu zapalenców to zrobi sie i soft do tego ;)
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 08:30   

Panel ATC jest P&P tylko cena odstrasza
_________________
75 Red Edition
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 10:27   

Cytat:
Panel ATC jest P&P

dlatego musi byc zachowana komunikacja po I-BUS.. co za tym idize.. pewnie da sie to diagnozowac w jakis sposob ;] T4 tego nie łyknie. .bo mu kody ZCS nie pozwolą.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 10:46   

tylko że panel nie rózni się budową po za wygladem i zmienionym wyświetlaczem
_________________
75 Red Edition
 
 
pietjak 



Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 71



Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 20:15   

http://www.roewe.com.cn/roewe750/
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 23:41   

wersja po lifcie :)

niestety, ale to już koniec produkcji:
http://www.carnewschina.c...s-finally-dead/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink