Forum Klubu ROVERki.pl :: Technika jazdy Rover 45 2.0 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Technika jazdy Rover 45 2.0 idt
Autor Wiadomość
costa 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 6



  Wysłany: Czw Maj 17, 2018 16:26   Technika jazdy Rover 45 2.0 idt

Nie wiedziałem gdzie pisać ten wątek, zdecydowanie brakuje działu "inne" wiec prosze adminów o przeniesienie w odpowiednie miejsce.

Mam pytanie co do zmiany biegów w Roverze z silnikiem diesla, jedni mówią że ekonomicznie to zmieniać bieg przy 2k/min, drudzy że kiedy turbosprężarka zaczyna łapać lekko a inni że ekonomicznie powinno się manewrować w obrotach dzie turbo działa.

Jak wy zmieniacie biegi i jak wychodzi wtedy realne, nie koloryzowane spalanie?

Druga sprawa to jak często powinno się przepalać samochód na wysokich obrotach żeby wypalić sadzę z wydechu? W benzynie ponoć co 20km powinno się przeciągnąć na chwile na wysokich obrotach, a w naszym dieslu jak to wygląda?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 17, 2018 16:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink