Wysłany: Pią Lis 09, 2018 16:26 [i] Jak podnieść moc silnika 2.0 sdi
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam
Chciałbym podnieść moc silnika 2.0 sdi.
Zamontowane zostały dwa IC od 2.5tdi lewy+prawy.
Turbosprężarka pracuje na sztywno, odłączony zawór.
Jak oszukać map sensor 1.5bara?
Czy da się wgrać nową mapę silnika bądź zmienić parametry przy sdi?
Ewentualnie jeśli nic się nie da pozostanie mi komputer diagnostyczny zmienić dawkę oraz oszukać map sensor w jakiś sposób.
Mam w planach niedługo zamontować turbosprężarke o zmiennej geometrii z silnika vw 2.0 140 bkd.
Sterowanie turbosprężarka wstępnie ciśnieniem doładowania a później zrobię moduł sterujący od podstaw jako dodatek.
Chce by wpadło minimum +30km +40nm.
Pełen zbiornik+pasażerowie=3 pod górę, wyprzedzanie redukcja z 5 na 3....
Jesli silnik mi padnie nie ma obawy ponieważ drugi juz stoi na czarną godzine
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 09, 2018 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A gdyby tak zapiąć mu cała elektryke silnika oraz czujniki łącznie z mapem od vw afn 110km na vp37? Dodatkowo nastawnik, żeby to wszystko ładnie wyglądało bez izolacji zbędnej. Pytam ponieważ posiadam całą elektryke na samochodzie powypadkowym. Wtedy również nie było by problemu ze zmienną geometrią no i możliwości zrobienia całej nowej mapy na hamowani....
Z ckp poradzę sobie...
Odpalalem autodate i tak vag AFny niektóre miały edc15
Wtryskiwacz chyba można przenieść komory tłoki wszystkie takie same przecież.
Zależy mi tak na tej stajni ponieważ mam w landku założone 5x112 20x8j tył 8,5j. Lift kit calowy zrobiony przeze mnie na laserze. Układ hamulcowy w stalowym oplocie. Teraz zabieram się za tarcze przód 380mm+zaciski lexus ls460/600
Na tył 308mm accorda i zaciski hamulcowe z ręcznym a6c6.
Jeśli ten silnik będzie oporny w wypluciu większej stajni wyrzucam go i łączę skrzynie na flanszy od 2.0tdi cr.
Wałek skrzyni już mam na programie wystarczy zrobić.
Ja taki pomysł też miałem żeby wsadzic nawet sterownik edc15 vaga do pompy vp37 od nas. Ale z tego co wiem z schematów edc15 z vag ma linie can i tam się robi cały problem.
Ponieważ sterowanie klimy czy wentylatorem idzie z innego modułu prze can.
A do niektórych sterowników edc15 vag masz pełne dostępne pliki danych co do parametrów pamięci.
Jak chcesz się tego podjąć chętnie pomogę z własnej ciekawości
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Masz rację... chyba zmienię końcówki wtryskiwaczy na większe... rezystor na pompę, reduktorek przed map sensorem ustawiony do 1.5bara, większa turbaweczka, lakierowanko paki. W zimie będę dłubał z tym edc15 na silniku który stoi rezerwowo. Najwyżej cała instalacje z canem wrzucę do niego....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum