Forum Klubu ROVERki.pl :: [i] Jak podnieść moc silnika 2.0 sdi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[i] Jak podnieść moc silnika 2.0 sdi
Autor Wiadomość
Michal531 



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 4

Land Rover Freelander

Wysłany: Pią Lis 09, 2018 16:26   [i] Jak podnieść moc silnika 2.0 sdi
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam
Chciałbym podnieść moc silnika 2.0 sdi.
Zamontowane zostały dwa IC od 2.5tdi lewy+prawy.
Turbosprężarka pracuje na sztywno, odłączony zawór.
Jak oszukać map sensor 1.5bara?
Czy da się wgrać nową mapę silnika bądź zmienić parametry przy sdi?
Ewentualnie jeśli nic się nie da pozostanie mi komputer diagnostyczny zmienić dawkę oraz oszukać map sensor w jakiś sposób.
Mam w planach niedługo zamontować turbosprężarke o zmiennej geometrii z silnika vw 2.0 140 bkd.
Sterowanie turbosprężarka wstępnie ciśnieniem doładowania a później zrobię moduł sterujący od podstaw jako dodatek.
Chce by wpadło minimum +30km +40nm.
Pełen zbiornik+pasażerowie=3 pod górę, wyprzedzanie redukcja z 5 na 3....
Jesli silnik mi padnie nie ma obawy ponieważ drugi juz stoi na czarną godzine
:mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 09, 2018 16:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 10, 2018 08:56   

Wszystko na forum jest. Poszukaj poczytaj.

Co do sztywnego doładowania to padnie tobie Turbo. A do więcej mocy pakuj gt2056s na wastegate a nie żadne vnt.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Michal531 



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 4

Land Rover Freelander

Wysłany: Nie Lis 11, 2018 01:16   

A gdyby tak zapiąć mu cała elektryke silnika oraz czujniki łącznie z mapem od vw afn 110km na vp37? Dodatkowo nastawnik, żeby to wszystko ładnie wyglądało bez izolacji zbędnej. Pytam ponieważ posiadam całą elektryke na samochodzie powypadkowym. Wtedy również nie było by problemu ze zmienną geometrią no i możliwości zrobienia całej nowej mapy na hamowani....
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 11, 2018 10:05   

AFN miał edc15?

Nie będzie działać pod względem czujnika ckp i wtrysk sterujący jest w vag na cylindrze nr 3

Ogólnie o samo vnt gra nie warta no ale..

A map sensor to ogólnie najmniejsza rolę gra
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Michal531 



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 4

Land Rover Freelander

Wysłany: Pon Lis 12, 2018 08:29   

Z ckp poradzę sobie...
Odpalalem autodate i tak vag AFny niektóre miały edc15
Wtryskiwacz chyba można przenieść komory tłoki wszystkie takie same przecież.
Zależy mi tak na tej stajni ponieważ mam w landku założone 5x112 20x8j tył 8,5j. Lift kit calowy zrobiony przeze mnie na laserze. Układ hamulcowy w stalowym oplocie. Teraz zabieram się za tarcze przód 380mm+zaciski lexus ls460/600
Na tył 308mm accorda i zaciski hamulcowe z ręcznym a6c6.
Jeśli ten silnik będzie oporny w wypluciu większej stajni wyrzucam go i łączę skrzynie na flanszy od 2.0tdi cr.
Wałek skrzyni już mam na programie wystarczy zrobić.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 12, 2018 22:16   

Hmmm

Ja taki pomysł też miałem żeby wsadzic nawet sterownik edc15 vaga do pompy vp37 od nas. Ale z tego co wiem z schematów edc15 z vag ma linie can i tam się robi cały problem.

Ponieważ sterowanie klimy czy wentylatorem idzie z innego modułu prze can.

A do niektórych sterowników edc15 vag masz pełne dostępne pliki danych co do parametrów pamięci.

Jak chcesz się tego podjąć chętnie pomogę z własnej ciekawości :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Michal531 



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 4

Land Rover Freelander

Wysłany: Wto Lis 13, 2018 19:17   

Masz rację... chyba zmienię końcówki wtryskiwaczy na większe... rezystor na pompę, reduktorek przed map sensorem ustawiony do 1.5bara, większa turbaweczka, lakierowanko paki. W zimie będę dłubał z tym edc15 na silniku który stoi rezerwowo. Najwyżej cała instalacje z canem wrzucę do niego....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Land Rover Freelander ] - Jak podnieśc zawieszenie ???
MuleZ Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 6 Sro Gru 05, 2012 17:17
scsii
Brak nowych postów [Freelander] Dławienie się silnika
bartko100 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 56 Pią Sie 17, 2007 11:13
piter34
Brak nowych postów [Freelander] Schemat silnika?
Dono Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Lut 12, 2017 11:31
Dono
Brak nowych postów [Freelander 1] przekładka silnika z 1.8 na 1.8 R75
Gusio92 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 13 Nie Kwi 23, 2023 12:05
Xtomas
Brak nowych postów [Freelander] Głowica silnika
t15690b Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Sob Mar 27, 2010 14:28
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink