aston, pady powinieneś dobrać o pasty. Futro polerskie jest najbardziej agresywne i nadaje się do pasty tnącej, która dobrze wgryza się w rysy. Później masz pady gąbkowe. Zasadniczo im mniejsza jego twardość tym słabiej ściera lakier. Do past finishowych używa się już mięciutkich padów, żeby dobrze dopasowywały się do krzywizny nadwozia.
Tutaj masz filmik o tej tematyce.
_________________ Jam jest MD, władca Dinożaurów
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 13, 2018 17:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak jak kolega wyżej napisał, na rynku jest duży wybór padów, o różnych właściwościach z przeznaczeniem do różnych rodzajów prac z lakierem.
Pamiętaj też, że w przypadku padów, nie można jedynie patrzeć na cenę, bo ta nie idzie w parze z jakością.
Proponuję jeszcze skonsultować się ze sprzedawacami, doradcami. Podpowiedzą jakie pady będą najlepsze do określonego zastosowania.
Sprawdź jeszcze tutaj: https://sklep.car-spa.pl/pady-polerskie
Ostatnio zmieniony przez pietka Pon Gru 24, 2018 10:33, w całości zmieniany 1 raz
na YT masz wszystko tak naprawdę Facet Ci to wytłumaczy co jak po co i do czego...
Ogolnie to jak się na tym nie znasz... to kup se miękki pad i 2 pasty i próbuj... tylko pamiętaj o ścieraniu nadmiaru past ktora zostanie Ci na elemencie.. Troche odważnie polerować fure nie majac w ogole wiedzy na ten temat bo potem niestety przyjeżdżają takie auta na korekte na detal.. i nie dość ze wydane na maszyne.. pady.. pasty to jeszcze 500zł na polerke trzeba wydac... przemysl to czy nie lepiej oddać to komuś i być moze 100zł w plecy ale mieć lakier zrobiony profi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum