Wysłany: Nie Lut 03, 2019 21:17 Rover 416 1997 nie odpala.
Cześć, mam do zbycia samochód, jak w opisie. Zgasł i nie odpala już, na forum zadałem pytanie o naprawę, ale uznałem, że nie ma to dla mnie większego sensu, bo już kupiłem inny samochód. Opis przeklejam z Gumtree:
Sprzedam samochód Rover 416 1.6 benzyna bez LPG z 1997 roku. Samochód zgasł podczas jazdy i nie odpala, nie znam się na tym. Do momentu awarii jeździł bez problemu. Samochód posiada sprawną, nabitą w maju klimatyzację.
Stan, jak na zdjęciach - samochód jest poobijamy i porysowany. Wnętrze zabrudzone, tapicerka skórzana bez odbarwień i wgnieceń (stan foteli bardzo dobry poza pęknięciem szwu na tylnej kanapie w oparciu - widać na zdjęciu)
PT do 23.02.2019
OC opłacona pierwsza rata, druga chyba w maju 270 zł
Silnik w samochodzie pochodzi od Rovera, a nie od Hondy!
Na stalowych felgach opony zimowe w bardzo dobrym stanie.
Sprzedaję bez radia i bez koła zapasowego - felga z koła zapasowego posłużyła, jako nowa do uszkodzonej tej zimy na krawężniku.
Jeśli ktoś się na tym zna, to sobie awarię ogarnie, ja nie mam warunków, ochoty i czasu.
Cena podana w ogłoszeniu nie podlega negocjacji, bo za 600 mogę oddać na złom i nie bawić się w ogłoszenia,a sądzę, że jest kilka części, które można z niego odzyskać. Odbiór lawetą.
Chcę za niego 900 zł. Auto nie miało HGF, przez poprzedniego właściciela była robiona uszczelka, na mój gust, żeby jeździł, to pewnie trzeba cewkę wymienić, jak ktoś sobie go odpali i wie, co może mu dolegać, to obniżam cenę do 800 zł Lokalizacja: Zielonki pod Krakowem (500 metrów od granicy miasta). Telefon do mnie 518352666
A i proszę, nie komentujecie, że auto zaniedbane, czy brudne, tak - to prawda, ale ja po prostu tak traktuję samochody.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 03, 2019 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)