Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Wymiana przegubów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Wymiana przegubów
Autor Wiadomość
joemax77 



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 113
Skąd: warmia-mazury



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 19:57   [R45] Wymiana przegubów
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich!
Mam pytanie do Was, jesli mozecie to odpowiedzcie prosze!
Pare dni temu wymieniono w moim R przeguby, wszystko jest super nic nie puka i strzela, ale cos jest chyba nie tak z ABS. Jak zwykle gdy go odpalam kontrolka gasnie i wszystko gra, ale po przejechaniu jakiegos dystansu wlacza sie i juz wlacza sie i juz nie znika. Czy jest to powazny problem? Jak go zlikwidowac i czy ABS w ogole dziala? Przeguby, ktore mi zalozono to zamienniki z Hondy Civic 1,4- 1,8 l,`97- `02 r. Moze pierscienie sa inne i czujnik to wykrywa?
Prosze o jakas rade i z gory dziekuje.
_________________
Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 01, 2008 19:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 20:05   

możliwe, że pierścienie są inne, a możliwe też że są po wymianie brydne, lub któryś pękł, albo może czujnik któryś się obluzował :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
joemax77 



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 113
Skąd: warmia-mazury



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 20:20   

Moga byc brudne w smarze? Jeden z tych starych pierscieni byl pekniety i bylo ok kontrolka nie swiecila. Ale dlaczego wlacza sie dopiero po przejechaniu dluzszego dystansu?

[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 13:20 ]
Ludziska pomozecie? Steryd mnie troche naprowadzil, ale moze jeszcze jakies opinie?

[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 13:33 ]
Ludziska pomozecie? Steryd mnie troche naprowadzil, ale moze jeszcze jakies opinie? Najwazniejsza jest dla mnie informacja, czy ABS dziala i jak wylaczyc kontrolke

[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 13:47 ]
Czy mozna nalozyc stare pierscienie ABS na nowe przeguby?
_________________
Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
 
 
joemax77 



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 113
Skąd: warmia-mazury



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 13:53   [r45 2.0idt `00] reaktywacja

Witam wszystkich! Ponawiam swoje pytania:
Mam pytanie do Was, jesli mozecie to odpowiedzcie prosze!
Pare dni temu wymieniono w moim R przeguby, wszystko jest super nic nie puka i strzela, ale cos jest chyba nie tak z ABS. Jak zwykle gdy go odpalam kontrolka gasnie i wszystko gra, ale po przejechaniu jakiegos dystansu wlacza sie i juz wlacza sie i juz nie znika. Czy jest to powazny problem? Jak go zlikwidowac i czy ABS w ogole dziala? Przeguby, ktore mi zalozono to zamienniki z Hondy Civic 1,4- 1,8 l,`97- `02 r. Moze pierscienie sa inne i czujnik to wykrywa?
_________________
Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 20:46   

Joemax77, proszę, nie dubluj tematów tylko kontynuuj w już rozpoczętym wątku. Jeżeli Twój temat już nieco się zestarzał i chcesz go podbić, a sam nie możesz tego zrobić (pisałeś ostatniego posta), to poproś kogoś na SB lub poprzez PM. Poza tym trochę na forum już jesteś, więc zasady tytułowania wątków w dziale usterki powinieneś znać. Proszę zatem poprawić ten temat.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lut 04, 2008 00:12   

oczywiście mozna stare pierścienie zbić i nałożyć na nowe przeguby, ale przy tej operacji potrafią pęknąć :(
lepiej poprostu policz zęby na przegubach , jeśli liczba zębów sie zgadza i nie ma widocznych zabrudzeń/pęknięć, to sprawdź podłączenia czujników :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
joemax77 



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 113
Skąd: warmia-mazury



Wysłany: Pią Lut 08, 2008 07:01   

Thef przepraszam za dubla, ale bylem zdesperowany,w takim razie nie ciagne juz tematu. Steryd dziekuje za odpowiedz, faktycznie wystarczy policzyc i porownac. Dzieki raz jeszcze!
_________________
Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Wymiana rozrządu
barszczyk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Lut 25, 2009 15:16
thef
Brak nowych postów [R416] ECU wymiana
riat Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sie 07, 2012 19:47
riat
Brak nowych postów [ R45 1.8 00] Wymiana uszczelniaczy
wymiary
snake0908 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Maj 12, 2010 17:14
DANTE79R
Brak nowych postów [420 Di 97`] wymiana rozrządu
casyux Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Sty 03, 2012 14:43
szoso
Brak nowych postów [R45 1,6i 04'] Wymiana rozrządu
Reranber Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Kwi 28, 2010 22:38
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink