Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich!
Mam pytanie do Was, jesli mozecie to odpowiedzcie prosze!
Pare dni temu wymieniono w moim R przeguby, wszystko jest super nic nie puka i strzela, ale cos jest chyba nie tak z ABS. Jak zwykle gdy go odpalam kontrolka gasnie i wszystko gra, ale po przejechaniu jakiegos dystansu wlacza sie i juz wlacza sie i juz nie znika. Czy jest to powazny problem? Jak go zlikwidowac i czy ABS w ogole dziala? Przeguby, ktore mi zalozono to zamienniki z Hondy Civic 1,4- 1,8 l,`97- `02 r. Moze pierscienie sa inne i czujnik to wykrywa?
Prosze o jakas rade i z gory dziekuje.
_________________ Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 00:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 01, 2008 19:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 113 Skąd: warmia-mazury
Wysłany: Pią Lut 01, 2008 20:20
Moga byc brudne w smarze? Jeden z tych starych pierscieni byl pekniety i bylo ok kontrolka nie swiecila. Ale dlaczego wlacza sie dopiero po przejechaniu dluzszego dystansu?
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 13:20 ]
Ludziska pomozecie? Steryd mnie troche naprowadzil, ale moze jeszcze jakies opinie?
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 13:33 ]
Ludziska pomozecie? Steryd mnie troche naprowadzil, ale moze jeszcze jakies opinie? Najwazniejsza jest dla mnie informacja, czy ABS dziala i jak wylaczyc kontrolke
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 13:47 ]
Czy mozna nalozyc stare pierscienie ABS na nowe przeguby?
_________________ Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 113 Skąd: warmia-mazury
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 13:53 [r45 2.0idt `00] reaktywacja
Witam wszystkich! Ponawiam swoje pytania:
Mam pytanie do Was, jesli mozecie to odpowiedzcie prosze!
Pare dni temu wymieniono w moim R przeguby, wszystko jest super nic nie puka i strzela, ale cos jest chyba nie tak z ABS. Jak zwykle gdy go odpalam kontrolka gasnie i wszystko gra, ale po przejechaniu jakiegos dystansu wlacza sie i juz wlacza sie i juz nie znika. Czy jest to powazny problem? Jak go zlikwidowac i czy ABS w ogole dziala? Przeguby, ktore mi zalozono to zamienniki z Hondy Civic 1,4- 1,8 l,`97- `02 r. Moze pierscienie sa inne i czujnik to wykrywa?
_________________ Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 20:46
Joemax77, proszę, nie dubluj tematów tylko kontynuuj w już rozpoczętym wątku. Jeżeli Twój temat już nieco się zestarzał i chcesz go podbić, a sam nie możesz tego zrobić (pisałeś ostatniego posta), to poproś kogoś na SB lub poprzez PM. Poza tym trochę na forum już jesteś, więc zasady tytułowania wątków w dziale usterki powinieneś znać. Proszę zatem poprawić ten temat.
oczywiście mozna stare pierścienie zbić i nałożyć na nowe przeguby, ale przy tej operacji potrafią pęknąć
lepiej poprostu policz zęby na przegubach , jeśli liczba zębów sie zgadza i nie ma widocznych zabrudzeń/pęknięć, to sprawdź podłączenia czujników
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 113 Skąd: warmia-mazury
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 07:01
Thef przepraszam za dubla, ale bylem zdesperowany,w takim razie nie ciagne juz tematu. Steryd dziekuje za odpowiedz, faktycznie wystarczy policzyc i porownac. Dzieki raz jeszcze!
_________________ Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum