ciekaw jestem co to za samochodzik był i jaką pojemność/moc miał
aż sobie tego linka do zakładek wrzuciłem - ciągle jestem pod wrażeniem
mój się ładnie zbiera, ale z tym to nie miałbym żadnych, nawet najmniejszych szans (za szybko wskazówka się tutaj podnosi )
Sądząc po wnętrzu typowałbym Civica, gdzie podstawą było coś takiego jak tu - 169 KM z 1.8 l.
Myślę, że był dłubany, bo ten silnik kręci się standardowo do 8500 obr/min, a tu było więcej na obrotomierzu.
Mógłby być też swap silnika od S2000, ale brakuje tu drugiej zmiany faz rozrządu, co jest charakterystyczne dla S2000, ale ten silnik kręci się fabrycznie do 9000 obr/min i ma 240 KM z 2 l pojemności.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Sądząc po wnętrzu typowałbym Civica, gdzie podstawą było coś takiego jak tu - 169 KM z 1.8 l.
hmmm, patrząc na specyfikację zapodanej powyżej Hondy, widzę, że nie bez powodu MG ZR 160 jest do niej porównywany - pomimo mniejszej troszeczkę mocy nadrabia trochę większym momentem obr. i mniejszą wagą przez co do setki "dochodzi" szybciej o setne sekundy
łihiii, jak fajnie, że mam ZR-kę
Eeee co to jest 5000 obr/min taki kop
U mnie jak sąsiad jechał naszy turbo gnojem na rondzie i docisnął (na rondzie) to jak sie Turbo przy 2500 obr/min włączyło, to aż na krawężnik ronda najechał
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Lip 04, 2007 20:24, w całości zmieniany 1 raz
Sądząc po wnętrzu typowałbym Civica, gdzie podstawą było coś takiego jak tu - 169 KM z 1.8 l.
Mój brat jest właśnie na etapie swapa silnika z takiej Hondy do swojej Coupety. Samochód robi w SSG, a strojenie chipu Hondaty w ECU Performance. Jeszcze trwają prace nad nią. Jeszcze nie wiadomo, jaka moc wyskoczy na hamowni. Liczymy że min. 180 KM ale to zawsze wielka niewiadoma. Jest pierwszym z forum Civica który zakłada taki dolot (dedykowany chyba do Integry) Szczegóły w linku poniżej:
http://forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=4683
A propos filmiku: obstawiam, że miał przesunięte odcięcie, albo silnik od Integry.Myślę że miał trochę więcej jak 170KM a nawet ponad 200KM.
Tak jeździ Civic na kompresorze z mocą 227KM vs BMW M5 400KM:
http://video.google.pl/vi...68066&q=wojtrek
P.S. Ktoś w moim mieście przyprowadził ostatnio MG ZS. Piękny czerwony kolor. Nie mogłem oderwać oczu. Chciałem zaczekać i pogadać z kolesiem, ale spieszyłem się do pracy. Myślę że będzie jeszcze okazja.
Byli tak nim zafascynowani , ze jezdzili z niedomknieta maska
Tego to nie zauważyłem oglądając
[ Dodano: Wto Sie 21, 2007 9:39 pm ]
UPDATE:
A tak chodzi szlifierka mojego brata. Już po modzie. Na hamowni przy temp powietrza 37* wyszło 181KM, ale później skrócił jeszcze 3 i 4 bieg, więc powinno być troszkę więcej.
http://www.youtube.com/watch?v=SjOKkEuNkiI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum