Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Jakie zasilanie/typ wtrysku?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 12:53
[R400] Jakie zasilanie/typ wtrysku?
Autor Wiadomość
wolt 



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 5
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 18:01   [R400] Jakie zasilanie/typ wtrysku?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1997

Czy wszystkie modele R400 mają pełny wtrysk. Czy są też z mono wtryskiem ? Chodzi mi o te z roku 1997-98.

piter34: retusz tematu. Czy tak trudno przeczytać zasady kącika?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 26, 2007 18:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tian 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 206

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 18:41   

A TU kolega nie raczył zajrzeć?

pozdry
mrd
_________________
Był: rower Wigry 3
Jest: ®200 RF ('99) - 1.4i & Zafira B ('06) - 1.8
 
 
wolt 



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 5
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 19:57   

Tak zaglądałem i nie mam pojęcia co to są te wszystkie oznaczenia np. MPi ?
Dlatego to pytanie :wink:
A pytam bo nie chcę zakładać instalacji gazowej IV generacji bo jest strasznie kosztowna.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 20:02   

MPi - Multi Point Injection- wtrysk wielopunktowy :D
 
 
wolt 



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 5
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 20:10   

Paul napisał/a:
MPi - Multi Point Injection- wtrysk wielopunktowy :D

A czy do takiego moge założyć instalacje II generacji.
Czytałem tu na stronie że zalecana jest III lub IV ale czy można założyć II ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 20:17   

Załóż IV i będziesz miał spokój. Masz plastikowy kolektor i przede wszystkim dlatego sie zakłada IV gen, bo w przypadku złej regulacji II gen. będziesz wymieniał kolektor. Różnica w cenie jest coraz mniejsza, a jeśli masz zamiar jeździć ciut dłużej tym autem, to nie ma sie co zastanawiać.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 27, 2007 14:31   

Brt napisał/a:
Załóż IV i będziesz miał spokój. Masz plastikowy kolektor i przede wszystkim dlatego sie zakłada IV gen, bo w przypadku złej regulacji II gen. będziesz wymieniał kolektor. Różnica w cenie jest coraz mniejsza, a jeśli masz zamiar jeździć ciut dłużej tym autem, to nie ma sie co zastanawiać.


Kolega kilka lat temu gazował VW Polo (silnik 1.0 z plastikowym kolektorem) i zakładał instalację II generacji. Ale przedtem kupił metalowy kolektor za około 500zł.

Ja co prawda gazu zakładać nie zamierzam, ale uważam, że ceny instalacji IV generacji spadły już na tyle, że nie ma co robić oszczędności, które potem mogą okazać się pozornymi.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Cze 28, 2007 06:27   

Podpowiem tylko, ze kolektor można zakupić o wiele taniej :mrgreen: Aluminiowy od R114GTi :mrgreen:

Aczkolwiek tak jak koledzy piszą. Istalacje sekwencyjne lecą na dół więc... czy jest sens kombinować.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 28, 2007 12:52   

Tomi_114, a skolko mozesz zalatwic taki kolektor? :) Wiem ze AndrewS chce taki zapodac do R214
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Cze 28, 2007 21:54   

Senn napisał/a:
Tomi_114, a skolko mozesz zalatwic taki kolektor? :) Wiem ze AndrewS chce taki zapodac do R214

Ja obecnie nie mam ale jutro skontaktuje sie z "dostawcami" i sie załatwi :) Dam info na PW
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 29, 2007 07:39   

tylko martwie sie o sterowanie krokowym, bo widze ze przy tym kolektorze jest przepustnica taka jak w poldoroverze, a w nim silniczek porusza krzywka
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] zasilanie pompy klimy
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sie 13, 2012 18:29
Bialy1990
Brak nowych postów [R416Si 1,6 16V 16K4F '96] Jakie wtryskiwacze i typ wtrysku
Raffaele Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 25, 2009 19:41
Raffaele
Brak nowych postów [R400] Cewka czasu wtrysku paliwa kod 34
arjo1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Sie 23, 2007 20:34
Brt
Brak nowych postów [R416] Zasilanie automatu w rozruszniku
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Wrz 09, 2018 07:11
Roxana_22
Brak nowych postów [R400] Jakie paski?
bartoszek_m Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Gru 10, 2008 22:19
bartoszek_m



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink