Typ: V6 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
w weekend sie mam zamiar za to wziac - jakies zlote rady przed ta operacja? Nie zalezy mi na tym, zeby ten stary zachowac w dobrym stanie, bo jest padniety. Nie chcialbym za to zniszczyc/uszkodzic nowego.
Co mam odkrecic/zdemontowac, aby wszystko poszlo ok?
Jak zamontowac ten nowy, abym nie musial juz w sobote kupowac nastepnego?
z gory dzieki za pomoc
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 22:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 13:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam nie ma tam nic strasznego. Musisz tylko delikatnie go wyciągać z piasty, bo lubią się rozpaść. Wrazie czego mozesz go sobie odwiercić. A cała reszta to pryszcz, wypinasz z gniazdka i wyciągasz cały przwód. Jak zamontujesz nowy to fajnie by było zabezpieczyć przedód w miejscu mocowania jego prz amortyzatorze tam gdzie znajduje się taka gumka. Lubią wypadać i przewódmoże się przetrzec o felgę od środka.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2006 Posty: 96 Skąd: polska
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 10:22
dzieki
stary czujnik za nic nie chcial opuscic przytulnego miejsca wiec musialem go potraktowac wiertarka... nowy wskoczyl na jego miejsce i dziala!!! wiem ile jade i jaki dystans przejechalem - cudowne uczucie
nie wspomne juz o posiadaniu ABS...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum