Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Słabiutki na 4 i 5tym biegu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Słabiutki na 4 i 5tym biegu
Autor Wiadomość
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

  Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 18:37   [R420] Słabiutki na 4 i 5tym biegu
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam. Mam taki problem. Mianowicie samochód nie ma zbyt dobrego przyspieszenia. Na pierwszym, drugim, trzecim biegu jest ok, ale wyżej nie za bardzo. Wymieniłem w tym samochodzie rozrząd, turbinę, wszystkie filtry, więc te rzeczy odpadają. Mieszanka, kąt wtrysku były ustawiane, więc to też raczej odpada. Silnik jest ponadto bardzo głośny, ale o dziwo tylko w samochodzie, na zewnątrz jest tak samo głośny jak vw, audi. Jeszcze nie było osoby która by nie zapytała: "Czy on jest na pewno sprawny?". Wcześniej miałem problem z check engine, okazało się że termometr płynu chłodzącego był do wymiany. Od wymiany powyższych części samochód się już dużo lepiej zachowuje. Jednak trochę mu brakuje do tych 86KM. Czy winę za taki stan rzeczy może ponosić zużyty katalizator lub przepływomierz powietrza? Słyszałem też o jakimś czujniku hamowania, ale to raczej wykluczam, bo samochód zachowuje się poza brakiem mocy normalnie, tzn pali od razu, przy 2000obr. ma większego kopa, itp. Proszę o jakieś sugestie co sprawdzić. Dzisiaj posataram się sprawdzić przepływomierz. Co do Kat'a to zamierzam go po prostu użyć jako obudowy do kawałka rury w wiadomym celu.

Ogólnie rzecz biorąc samochód wchodzi -jak dla mnie- zbyt wolno na obroty.[/quote]
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 18:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 19:09   

Odepnij przepływkę i zobacz czy coś się zmieni ...
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 19:49   

Po odpięciu przepływki przyspieszenie nadal takie jak było. Silnik pracuje ciszej, a tak to nic się nie zmieniło.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 21:24   

pgrad, a możesz zmierzyć przyspieszenie na 4 od 60 - 100km/h i na 5 od 80 - 120km/h ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 22:16   

Jak tylko będę miał chwilę to to zrobię. IV ty bieg dam rade jutro, ale piąty to chyba dopiero w piątek :(
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:51   

pgrad napisał/a:
IV ty bieg dam rade jutro,

Dałeś radę? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
barti561 



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: chojnice



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:15   

Mam takie samo auto ,wydaje mi się iż te silniki mają za małą moc z tond te wątpliwości.Jak będę miał okazję to chętnie sprawdzę, jak przedstawia się przyspieszenie w moim aucie i napiszę dla porównania
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 21:31   

barti561 napisał/a:
z tond

no wybacz mi barti561, ale nie mogę ... :rotfl:


a teraz na poważnie:

---------------
dopisek moderatora:
barti561 używaj proszę tego przycisku przed wysłaniem posta :evil:
---------------
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 21:56   

sprawdzę jutro przyspieszenia na obu biegach; w weekend zakładam IC; już chyba wiem co jest przyczyna -przepływomierz- jutro sprawdzę
 
 
 
piotreq 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 60
Skąd: Płock



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 23:40   

Przeplywomierz w tej wersji silnikowej nie spelnia jakiejs konkretnej funkcji poniewaz pompa wtryskowa jest mechaniczna i nie steruje nia komputer.
Juz o tym jakis czas temu bylo na forum.

Odpiecie przeplywki nie ma wplywu na prace tego silnika.

Stwierdzone doswiadczalnie :roll:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 23:42   

dokładnie :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 23:42   

U mnie podobnie. Wydawał mi się troszkę zmulony. Nic nie dawało odłączenie przepływki itd. Po jakimś czasie jechałem z przyczepą do Łodzi i z powrotem (obciążenie) i się kompletnie zamulił. Max na autostadzie to 120 i to na 4 biegu. Na 5 nie szło jechać.

Przyczyna? Gumowy łącznik turbiny z rurą która idzie ponad silnikiem do IC. Najpierw kiedyś tam pojawiło się małe pęknięcie, a potem wydmuchało większą dziurę. Zostało tylko zbrojenie gumy - vide photo.

Pozdrawiam!

_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 15:36   

witam. na 4tym biegu coś kolo 7,5 sekundy, na 5 okolo 8,5-9

[ Dodano: Wto Kwi 15, 2008 12:59 ]
to dobrze czy źle?

[ Dodano: Wto Kwi 15, 2008 19:40 ]
gdzie znajde odpowiednie czasy na tych biegach?

[ Dodano: Sro Kwi 23, 2008 08:57 ]
mogą być takie czasy?

[ Dodano: Sob Cze 07, 2008 20:28 ]
Witam. Problem rozwiązany. Najpewniej był zalepiony sadzami jakiś element układu wydechowego. Powoli się to wypaliło i teraz jeździ jak należy. Rover sam się naprawił
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Zgrzyt na 3 biegu
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Lis 07, 2011 13:30
kqba
Brak nowych postów [R420] Zgrzyt na 3 i 5 biegu
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Nie Paź 19, 2008 20:47
chrupol
Brak nowych postów [R420] Spalanie na biegu jałowym
GG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Gru 09, 2007 21:16
GG
Brak nowych postów [R420] Problem z obrotami na biegu jałowym
Luigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Lut 05, 2009 17:29
namiko
Brak nowych postów [R420] Nie można wrzucić żadnego biegu
DEBEC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lip 09, 2007 22:25
DEBEC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink