co - 10 - 15 km robi się ew spojrzenie na prędkościomierz lub żonę- a wymiana oleju jest po 24150 km---- a to temu że wlewamy tam prawie dwa razy więcej oleju niż do przeciętnego 2litrowego diesla , podobnie jest z czynnikiem chłodzącym- proszę przeczytać specyfikację 2,0 cdt -cdti
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 20, 2012 22:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Cze 20, 2012 23:12
"co - 10 - 15 km robi się ew spojrzenie na prędkościomierz lub żonę-"
przeczytaj jeszcze raz co napisałem
SeniorA napisał/a:
praktycznie w naszych warunkach robi się to 10-15 kkm.
a nie co 10-15 km. k - (kilo) oznacza przedrostek krotności 1000 jednostki głównej.
.
Owners Workshop Manual zaleca wymianę oleju co 7500 miles bo producent podaje maksymalny przebieg na jednym oleju i dlatego większość serwisów i użytkowników wymienia w przedziale 10 - 15 kkm.
Po 15 kkm olej ma zmienioną lepkość na skutek rozrzedzenia oleju paliwem, obniżoną liczbę zasadową, duże nasycenie produktami spalania paliwem.
Witam ! jak w temacie - próbowałem na wszystkie (tak mi się przynajmniej wydaje) sposoby wykasować inspekcję i oil serwis i lipa , tak sobie pomyślałem- czy wpływ na to może mieć wersja oprogramowania. Chętnie bym się dowiedział, bo jeżeli nie ,to jestem d...... nie "fachowiec"
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob Wrz 22, 2012 07:29
roverss75 napisał/a:
próbowałem na wszystkie (tak mi się przynajmniej wydaje) sposoby wykasować inspekcję i oil serwis i lipa
Nie zrażaj się.Ja to robiłem 4 razy ze zmiennym powodzeniem.Za pierwszym razem od razu się wstrzeliłem,ale kiedyś to już chciałem z nerwów zjeść własne buty i udało się za setnym podejściem.
Nie prorgram PASoft działa tylko z interfejsem BMWSCANNER, który notabene jest zbudowany o ten sam układ co ELM327. Producent oprogramowania nie zarobiłby jednak na nim tyle ile weźmie za interfejs + oprogramowanie. Chyba, że napiszesz cracka do programu i spowodujesz, żeby nie sprawdzał nazwy inerfejesu
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie znam takiego programu. Wszystkie, które są dostępne na sieci programy potrafią komunikować się z silnikiem w dość ułomny sposób. Nie wszystkie są w stanie odczytać błędy poprawnie. ELM jest interfejsem z potencjałem, ale nikt nie pisze na niego oprogramowania, bo się autorowi softu nie opłaca. Lepiej zmodyfikować minimalnie interfejs, dać nalepkę swoją, zrobić soft pod tę modyfikację i sprzedawać w kompletach.
Z moich niewielkich bądź co bądź doświadczeń wynika, że póki co najbardziej uniwersalnym do połączeń z modułami w R75 jest interfejs BMW SCANNER z programem PASoft 1.4. Potrafi dostać się do: IKE, LSM, EWS, ABS, SRS, PDC (czujnik parkowania), Radio, Nawigacja, Szyberdach, fotele elektryczne, fotele elektryczne z pamięcią, telewizja, zmieniarka. Jakby potrafił obsługiwać BCU byłby niezwykle tanią alternatywą do T4
Do silnika dieslowego można dostać się przy pomocy interefejsu dedykowanego do BMW np. od Viaken KKL, który całkiem nieźle radzi sobie z INPĄ, DISem, CarSoftem. Jednak najlepsza do diagnostyki jednostki wysokoprężnej w R75/ZT jest INPA właśnie. Błędy można diagnozować, kasować, sprawdzać na bieżąco elementy takie jak wtryskiwacze, przepływomierz itp. itd.
Koszt BMW Scannera to ok. 200 zł
Koszt Viakena KKL to ok. 60 zł
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak, dokładnie to miałem na myśli. Plotki głoszą, że lepiej sobie radzi interfejs zakończony DB9 - RS232 i podłączany do komputera pod port COM1/2. Niestety mało takich lapków już, ale działa to co trzeba
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, a czy za pomoca tego kable i programu który pokazał w ofercie dawidd, dostane sie do SRS czy raczje musze załatwići nny program
[ Dodano: Nie Wrz 23, 2012 20:36 ]
patrzac na ta oferte to chyba jest sam kabez z sterownikami, wiec ozstaje pytanie skad wziąść ten program INAP. czy on jest jakos dedykowany pod rovera czy korzysta sie z tego dla bmw
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
mam takie interfejsy (foto poniżej) czy jestescie w stanie mi powiedziec który progam by najlepiej działal z tym. a i pytanie o INAP czy ma ktoś w wersji PL bo udało mi sie ściągnac ale tylko w wersji angielskiej
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
MaReK, dzieki wczoraj juz zakupiłem ten kabel i czekam na paczke
ale zdziwiło mnie to ze niby kabel USB-OBD2 takie same a kazdy do czegos innego i ze trzeba kupic pod konkretny model.
mam jeszcze jedno pytanie który model BMW mam wybrac podczas diagnozowania mojego r w programie INAP??
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum