Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Szarpie przy 3000 obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Szarpie przy 3000 obrotów
Autor Wiadomość
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Sob Mar 01, 2008 07:55   [R45] Szarpie przy 3000 obrotów
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

witajcie mam problem z moim rowerem mianowicie gdy przyspieszam to na czwórce obroty około 3000 prędkasc około 80-90 zaczyna nim szarpać jadąc piątka również obroty około 3000 a prędkość 130 objawy są te same. Wyczuwalne to jest jak gdyby chwilowy spadek mocy jak gdyby po prostu zaczęło mu na chwilkę brakować paliwa. dodam ze im szybciej przyspieszam tym bardziej jest to wyczuwalne. ogólnie auto ma moc. jaka moze byc przyczyna??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 01, 2008 07:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Mar 01, 2008 12:19   

p awel23456 napisał/a:
rowerem
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Wstydź sie :!: rowerem... może przerzutki wyreguluj :cool: Albo coś z suportem :grin:
A jeśli chodziło Ci o rovera to obstawiam przepływomierz. :wink:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Sob Mar 01, 2008 16:32   

albo filtr paliwa
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 01, 2008 17:03   

Odepnij wtyczkę od przepływomierza i sprawdź czy dalej będzie się tak działo. Jeżeli nie to przepływomierz do wymiany. Kupuj tylko oryginał, jeżeli Cię stać, to nowy a jeżeli nie to używka. Tylko przy używce dogadaj się ze sprzedającym na jakąś możliwość zwrotu gdyby nie działała.
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Nie Mar 02, 2008 08:49   

macie racjie w rowerze trzeba wymienić suport... sorki

ja obstawiałem ze moze ciulowe paliwo ale zatankowałem sie na Statoilu i dzieje sie podobnie filtr paliwa wymieniałem jakiej 3tyś km temu tak wiec wykluczam posprawdzałem wszystkie przewody od powietrza czy sa szczelne i niby jest ok zobaczę jeszcze ten przepływomierz.
jest jakis inny sposób zeby go sprawdzić niz zdjąć wtyczkę??
jeszcze powiedz mi czemu tylko orginalny kupowac????
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Mar 02, 2008 09:50   

pawel23456 napisał/a:
est jakis inny sposób zeby go sprawdzić niz zdjąć wtyczkę??

jesli odepniesz i objawy ustąpią to masz winowajce, a tak na marginesie to gdzieś na forum widziałem jakiś opis sprawdzania napieć czy są prawidłowe....
pawel23456 napisał/a:
jeszcze powiedz mi czemu tylko orginalny kupowac????

ponieważ z zamiennikami bywa różnie i roverki ich nie akceptują... tez był temat kilka razy na forum poruszany
 
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 12:57   

witam ponownie problemu nie rozwiazałem po odłonczeniu przepływomierza jak sugerowaliscie problem nie znika. Za to zaciekawiła mnie jedna rzecz jak silnik pracuje na wolnych obrotach yo słychac buczenie jak gdzyby jakiegos silniczka odgłos ten dochodzi z urzadzenia które znajduje sie na przegrodzie komory silnika dochodzi do niego wiazka przewodów a wychodza dwa przewody chyba podcisnieniowe gdy zwiekszam obroty to ustaje buczenie to samo sie dzieje gdy odłoncze przepustnice, niewiem czy to ma cos wspólnego ale wydaje mi sie ze nigdy wczesniej nie bylo slychac tego odgłosu. jesli ktos moze sprawdzic czy u niego tez tak sie dzieje to bede wdzieczny.
czekam równiez na wasza pomoc co moze byc przyczyna tego szarpania bo jadac po trasie jest to uciazliwe. Daam jeszcze ze nie zawsze sie tak dzieje jesli silnik nie przerywa to znowu mam problem go rozpedzic do wiekszej predkości niz 150 km/h
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 13:22   

To cewka zaworu EGR, ma buczeć cyklicznie, więc odgłos jak najbardziej prawidłowy, ale faktycznie może być jakiś problem z zaworem EGR. Możesz spróbować go wyczyścić a przy okazji sprawdzić stan tych przewodów podciśnieniowych.
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 13:53   

jak domniemam jest to odpowiedzialne za recyrkulacjie spalin? a co do spalin to neraz na swiatłach czuc spaliny w kabinie
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 13:56   

Tak zawór EGR i cewka tego zaworu są odpowiedzialne za recyrkulację spalin. Skoro mówisz, że czuć spaliny wewnątrz, to może masz jakieś nieszczelności w obrębie kolektora wydechowego albo dziurawy łącznik elastyczny na rurze wydechowej?
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 13:57   

pawel23456 napisał/a:
jak domniemam jest to odpowiedzialne za recyrkulacjie spalin? a co do spalin to neraz na swiatłach czuc spaliny w kabinie


Sprawdź układ wydechowy, a zwłaszcza elastyczny łącznik (może masz już na nim przedmuchy).
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 14:10   

tam w łonczniku jest taka mala dziórka ale tym sie nie martwie sen z powiek spedza mi to szarpanie.....
a jeszcze do niedawna byłem taki zadowolony z mojego roverka....
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 14:19   

Może jakbyś zaczął się tym martwić to szarpanie by ustało? A przy okazji nie śmierdziało by we wnętrzu spalinami ;)
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 14:21   

pawel23456 napisał/a:
a jeszcze do niedawna byłem taki zadowolony z mojego roverka....


Szybko tracisz zaufanie do niego :wink: A jak tam z filtrem powietrza :?:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 14:21   

wiesz te spaliny to wyczułem zaraz jak go kupilem i tak szczerzeto moze pare razy je poczułem wiedz nie sadze zeby jedno zdrógim miało cos wspólnego

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 14:29 ]
przeczyszcze tez zawór jak radzil thef i zobacze czy nastapi zmiana Filtr powietrza jest jeszcze całkiem do rzeczy. cały czas sie zastanawiam czy aby sprawdzic przeplywomierz wystarczy zdjac wtyczke bo skoro go odłoncze to tak jak by go nie bylo a jeli jest uszkodzony to równiez moze byc traktowane jak by go nie bylo

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 17:39 ]
witam wszystkich opserwójących ten temat.
chciałem powiedziec ze pogrzebałem przy recyrkulacji spalin i nak narazie wszytko jest OK. autko nie szarpie i niema problemu z rozwijaniem wiekszych predkosci.
pozdrawiam wszystkich i dziekuje za zainteresowanie
 
 
adrian23 




Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 63
Skąd: anglia



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 23:17   

Proszę napisz co dokładnie zrobiłeś przy recyrkulacji spalin, bo u mnie szarpie na drugim biegu i stracił też trochę mocy. Tłumacz jak dla laika. A jeśli byś mógł proszę zamieść zdjęcie. Pozdrawiam
_________________
adrian23
Rover 45 1.6l is '00
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 400 2.0 SDI 105KM] Dławi się przy 3000-4000 obrotów
adam_ss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Cze 19, 2010 07:53
szoso
Brak nowych postów [ r 416] Szarpie przy 2 tyś. obrotów
misiekns Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Mar 02, 2012 17:54
Browario
Brak nowych postów [R45] silnik dochodzi max do 3000 obrotów
Matizz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 20, 2017 11:28
Remigiusz
Brak nowych postów [R420] Spadek mocy przy 3000 obr.
plus czarne geste spaliny
1Marcin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Maj 30, 2007 08:08
sardos
Brak nowych postów [R414] szarpie przy zmianie na 2 i puka przy ruszaniu
przemo119 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Sie 02, 2013 16:06
przemo119



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink