Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wymiana zamka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wymiana zamka
Autor Wiadomość
zbig1967 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: okolice Gniezna



Wysłany: Pią Mar 07, 2008 23:13   [R75] Wymiana zamka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Czy orientuje się ktoś czy zamki drzwi pasują z angielskiej wersji do europejskiej?? Chcę wymienić zamek od pasażera(przód), a w angielskiej jest to zamek od kierowcy i otwierany jest na 1 wciśnięcie pilotem.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 05, 2010 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 07, 2008 23:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 14:00   

zamek kierowcy rozni sie tylko wypustem pod klucz mi sie zepsul zamek od strony kierowcy zalozylem od anglika i wszystko dziala poprawnie zamek ,a otwieraniem nie steruje zamek tylko komp.Pozdrowienia i powodzenia przy wymianie jest troche dlubaniny
_________________
Wolek
 
 
zbig1967 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 57
Skąd: okolice Gniezna



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 19:00   

Pytanie dotyczy tego czy jak są spalone zamki na otwieranie to zamykanie od srodka nie będzie działać?? Ponieważ gdy działał ostatni zamek, który otwierał drzwi to przycisk na konsoli jeszcze działał, a gdy padł ostatni to przestał.
 
 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 16:17   

wieksza wiedze na ten temat ma Phajowi u mnie nie dzialalo zamykanie na pilota natomiast otwieranie bylo oki co do otwierania i zamykania od wewnatrz to nie wiem bo nie sprawdzalem.
_________________
Wolek
 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 16:28   

w każdym zamku są dwa silniczki firmy Johnson Electric więc jedyne co w zamku mogło paść to tylko one jeśli otwieramy samochód oba się kręcą i jeśli zamykamy również więc podejrzewam że uległy uszkodzeniu właśnie one i dlatego nie masz otwierania ze środka. Ja miałem to samo u siebie z zamkiem od kierowcy i pasażera lewa strona wymieniłem w przednik silniczek przełożony z anglika a z tyłu cały zamek z anglika i jest oki ale od tygodnia zacina mi się otwieranie przodu od pasażera więc muszę i tam wymienić silniczek.
 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 16:33   

czy trudno wymienic taki silniczek bo ja wymieniłem zamek ale nie moge otwierac klucze bo to jest wlasnie zamek od anglika i nie ma wsadki na klucz u mnie tak jak pisałem otwieral a nie zamykal to tez silniczek??
_________________
Wolek
 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 16:42   

najprawdopodobniej silnik wymiana nie jest trudna wystarczy odkręcić zamek trzy śruby z reguły przy odkręcaniu wyrabiają sie gniazda i trzeba mieć nowe rozbierasz boczek rozpinasz plastikową spinkę cięgna od klamki wyciągasz zamek odkręcasz trzy śrubki i wysuwasz całą część plastikową tam gdzie są silniczki rozpinasz zatrzaski na obżerzach też z reguły się łamią rozpoławiasz całość silniczek wyciągasz do dury on jest wsunięty na takie dwa bolce zasilająće składasz wszystko w odwrotnej kolejności a i przesmaruj jakimś smarem wszystkie zembatki.
 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 16:47   

z tego co piszesz to silniczki obydwa sa w obudowie czyli jak dobrze rozumiem mozna calosc przzucic do drugiego zamka
_________________
Wolek
 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 16:49   

no nie do końca bo ta koperta gdzie są silniczki w zamku kierowcy wersja europ. ma trzy styki a wersja angielska po naszej stronie czyli ich pasażera ma dwa styki więc wymień tylko silniczki.
 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 17:07   

a nie wiesz czy to silniczek ,czy cos innego jak zamek otwierał, a nie zamykał
_________________
Wolek
 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 18:15   

na 99% silniczek, ewentualnie któryś plastikowy wodzik się złamał ale mało prawdopodobne
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 15:47   

RafalG
a rozbierales ten zamek? bo ja jestem na etapie lamania ty zaczepow;] ale jakos dalej nie
idzie rozlozyc zamka, cos jeszcze tam trzyma.... mozesz dokladniej to opisac
z gory dzieki
pzdr

[ Dodano: Pon Mar 10, 2008 23:03 ]
hehe jupi!
po wielkich trudach, zerwaniu fabrycznych nitow, polamaniu kilku plastikow i polowie dnia
poswieconego na zamek wkoncu udalo mi sie go zrobic tzn przelozyc silniczzek
i na dodatek dziala heheh
jutro czesc 2 montaz do drzwi;]
jednak jak sie chce to sie da zrobic :mrgreen:
pozdrawiam

[ Dodano: Wto Mar 11, 2008 23:07 ]
lipa
silniczek chodzi ale w odwrotna strone i jak otwieram drzwi to mi zamyka no i na odwrot :/
ps. wsadzilem silniczek z prawego zamka do lewego czy to ma jakies znaczenie?
pzdr
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 14, 2008 12:31   

PD napisał/a:
ps. wsadzilem silniczek z prawego zamka do lewego czy to ma jakies znaczenie?

Pomoże ktoś?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Mar 14, 2008 18:43   

PD napisał/a:

lipa
silniczek chodzi ale w odwrotna strone i jak otwieram drzwi to mi zamyka no i na odwrot :/
ps. wsadzilem silniczek z prawego zamka do lewego czy to ma jakies znaczenie?
pzdr



może spróbuj zamienić kable zasilające i wtedy będzie dobrze.
_________________
PZDR.
 
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Pią Mar 14, 2008 22:45   

a wiec walczylem i walczylem z tym no i w sumie sie udalo
tzn odwrucilem silniczek i dolutowalem kable troszke spilowalem w srodku
no i mozna powiedziec ze dziala tylko teraz musze to przetestowac w drzwiach
podpinajac bezposrednio do instalacji auta...
jak by pozornie sie to wydawalo nie jest to jednak takie proste z tymi silniczkami
a z drugiej strony powinni jakies bardziej wytrzymale silniczki tam zastosowac bo mi sie juz
3 zamek centralny zepsul....
pozdrawiam i trzymajcie kciuki
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Mar 15, 2008 10:08   

witam znaczenie zamków (lewa nie równa prawej) jest, silnik z lewych zamyka a z prawych ten sam będzie otwierał, ale dobrze podpowiadają przelutuj kabelki i będzie ok, a tak o tych silniczkach to lipa dostępne są ale ciężko, jest to firma z Japonii Johnson Electric, mam namiary na firmę która jest przedstawicielem w Polsce i za sprowadzenie jednej sztuki zażyczyli sobie 49 zł z przesyłką (cały zamek ze szrotu 50zł.) tej samej firmy silniczki są w BMW, a kolejnym który mi padł był silnik pompki spryskiwaczy też JE.
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Nie Mar 16, 2008 15:24   

gdzie ten szrot?;] bo u mnie wolaja za uzywke 150zl...
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zamek - wymiana zamka
Aragorn Rover serii 75, MG ZT 44 Pon Sty 30, 2017 22:54
longer86
Brak nowych postów [R75] Linka zamka
bys Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Wrz 07, 2010 09:15
bys
Brak nowych postów [R75] Otwieranie zamka z pilota
jacekmarus Rover serii 75, MG ZT 21 Nie Paź 19, 2008 15:57
MaReK
Brak nowych postów [R75] Sterownik centralnego zamka
piotr1972 Rover serii 75, MG ZT 55 Sob Maj 06, 2017 01:28
MaReK
Brak nowych postów [R75] Schemat zamka centralnego
Colin1488 Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Lip 14, 2009 19:16
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink