Pierwsze maja mniejsze ET co oznacza zebeda wychodzily bardziej na zewnatrz, oryginalna felga od gti ma 5.5" szer ET45. I teraz to najwazniejsze pytanie, czy te z ET30 nie beda wystawaly za nadkole? z tylu jest sporo zapasu, ale z przodu juz tak wesolo nie bedzie. Obydwie felgi podobaja mi sie tak samo, ale na jednej rozstaw kol bedzei szerszy o 1cm.
Co myslicie drodzy koledzy i koelzanki??
Ostatnio zmieniony przez kamil_luczak Czw Maj 01, 2008 17:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 11:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A nie czasami 1,5cm?
Ja mam u siebie w 200tce ET30 założone i nic nie obciera nie wiem jak to bedzie w 100, ale zauważam na tych felgach że przy mocnym przyspieszaniu samochód rzuca na boki jakby "szukał drogi" na fabrycznych stalówkach (et45) nie ma tego efektu
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 21:40
Dokładnie to pierwsze/drugie będą szerzej o 16/21mm, bo oprócz ET mniejszego o 10/15 dochodzi jeszcze większa o pół cala szerokość felgi, a więc połowa z tej różnicy pójdzie na zewnątrz. A jeśli chodzi o to które ładniejsze to stanowczo te drugie bardziej pasują do kantów setki
[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 21:47 ]
A dlaczego nie 15?
A nie czasami 1,5cm?
Ja mam u siebie w 200tce ET30 założone i nic nie obciera nie wiem jak to bedzie w 100, ale zauważam na tych felgach że przy mocnym przyspieszaniu samochód rzuca na boki jakby "szukał drogi" na fabrycznych stalówkach (et45) nie ma tego efektu
ja tez mam taki efekt szczegolnie na koleinach na alu gorzej sie prowadzi niz na stalowkach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jak już to drugie lepsze:) ale nie kupuj felg takiej jakości... czy nie lepiej zakupić używki jakiejś porządnej firmy OZ, Speedline tym bardziej że potrzebujesz porządnych mocnych felg do ścigania:)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 20:32
Wiem ze mowilem ze nie zalezy mi na wygladzie samochodu ale nie ma ladnych felg na allegro a musza byc 4x98 i minimum 6" szer . Oponki juz zamowioen, beda dunlop sp sport 9000
A nie lepiej jednak 15?
Zakładając alu z MGF/TF nie kombinujesz z niczym bo wszystko gra. Zakładasz opony 195/45 R15, delikatnie modyfikujesz nadkola przód i tył i jeździsz pewnie a to przy tej mocy podstawa
P.S. i ta prezencja na 15 ...
Przyznam, że dla siebie równiez zamówiłem felgi 14" od tego allegrowicza, jednak zanim to zrobiłem, to (w obawie przed niska jakością) wysłałem meila do chyba 30 kupujących (celowo wybrałem takich, którzy kupowali kilka miesięcy temu) z pytaniem o jakość i trwałość. Odpowiedziało mi może 50% pytanych i każdy wypowiadał się w samych superlatywach. Również jeśli chodzi o wytrzymałość na nasze dziury. Oczywiście trudno o opinię nt. takich felg używanych ekstremalnie, ale do typowego codziennego użytku dla polepszenia designu auta myslę, że to nie jest najgorszy wybór...
ja nie mowie ze ona sie od razu rozwali czy coś... tym bardziej jeśli mówimy o feldze 14-15 cali gdzie mamy zwykle profil 55-70 w tym wypadku będzie to dobra felga chodzi o bardziej agresywna jazdę przy większych felgach i niższych profilach gdzie jest ona narażona na bardzo ekstremalne warunki
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 21:41
myslisz ze 195/45 bedzie sie slizgalo az tak? Mysle ze bedzie duzo lepiej niz na tym co mam teraz. Najwyzej jeslibedzie zle to przejezdze ten sezon i je sprzedam i na nowy kupie 15"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum