Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Silnik chrobocze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Silnik chrobocze
Autor Wiadomość
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 17:57   

Turbinka do poprawki ? :hm:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 17:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MirekCz 




Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 15
Skąd: Gorlice



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 18:08   

Nie byłoby to za proste?

Objechałem kilkunastu mechaników, i żaden by się nie kapnął?

Ostatnio jak mi siadła turbinka to tak nie hałasował, jedynie mułowaty był :???:
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 19:08   

Tu nie chodzi o to żeby węże były twarde jak kamień, tylko szukasz pod maską linki od gazu. dodajesz gazu jedną ręką a drugą ściskasz wąż. jak próbuje rozepchać się, i przy wysokich obrotach praktycznie udaje mu się to w 90% to turbina OK!

Poza tym każdy mechanik by się kapnął że to turbo!

Sprawdź temperaturę silnika - wskazówka jest po rozgrzaniu silnika w tym samym miejscu którym była przed usterką?

Może poszła uszczelka pod głowicą (sprawdź czy nie ma brązowego nagaru na korku od oleju).

Filtr paliwa kiedy był wymieniany?

A tak w ogóle to mogła się rozregulować po prostu pompa paliwa.
Sprawdź lepiej ten kąt wtrysku. A najlepiej to każ wyregulować pompę i kąt wtrysku tylko w takim zakładzie gdzie jest komputer rovera (TESTBOOK).
 
 
 
MirekCz 




Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 15
Skąd: Gorlice



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 19:51   

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :smile:

Byłem w Krakowie, u P. Mid*******cza. Może i zna się na benzyniakach ale gorzej jest ze znajomością diesla :sad:
Co prawda zczytał że kąt wyprzedzenia był...zerowy. I ustawił. Czy jakoś tak.
Ale samochod nadal chrobocze, co prawda nie tak jak przed wizytą, ale nie jest to ta 45-ka co wcześniej.
Powiedziałbym ze pomógł mu tak ogólnie w 10-15 %

Więc po powrocie kontynuowałem dalej poszukiwania.

Znam już chyba ze 25-30 mechaników w Gorlicach i okolicach.

Z tego co mi powiedział mój stały mechanik, to ''klepanie'' w silniku będzie ze strony wtrysku.
Byłem u najlepszego "pumpiorza" w okolicy, ma w środę znależć przyczynę. Prawdopodobnie może to być pompa wtrysku.

Dalsze wieści podam do ogólnej wiadomości :grin:

PS. Większość raczej odradzałami jazdę, jedynie P. M*******cz powiedział że on by jeździł takim :shock:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 12:42   

MirekCz napisał/a:
Byłem w Krakowie, u P. Mid*******cza. Może i zna się na benzyniakach ale gorzej jest ze znajomością diesla :sad:

Nie wiem jak z wiedzą, ale generalnie, to on nie lubi diesli.

MirekCz napisał/a:
Co prawda zczytał że kąt wyprzedzenia był...zerowy. I ustawił. Czy jakoś tak.

No a co mówił na to chrobotanie?
Możesz w ogóle to nagrać na komórkę/aparat i nam zaprezentować?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MirekCz 




Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 15
Skąd: Gorlice



Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 20:20   

No i po kłopocie :grin:

Spalił sie czujnik na pompie wtrysku paliwa, czy jakoś tak.

Kosztowało mnie to 620 zł :sad: ale mój Roverek znowu idzie jak burza!!! i miękko chodzi :grin:

Jakby ktoś miał problemy z pompą itp u Diesla to zapraszam do P. Sochy w Moszczenicy k. Gorlic.

Pozdrawiam!
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 30, 2008 11:21   

MirekCz napisał/a:
Jakby ktoś miał problemy z pompą itp u Diesla to zapraszam do P. Sochy w Moszczenicy k. Gorlic.

Może dodasz do "cześci i warsztaty" na stronę klubową?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Sprzęgło chrobocze.
Ameba Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Wto Lip 08, 2008 08:21
NEOSSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [416 Si] Silnik
DENIZOTAC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lut 13, 2015 20:45
sTERYD
Brak nowych postów [R45] Silnik
hamon11 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Lip 18, 2007 10:53
hamon11
Brak nowych postów [R45 00r 1.6] Silnik
Tanis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Kwi 11, 2010 18:35
macikd
Brak nowych postów [MG ZS] Silnik wycieraczek
Mix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Czw Wrz 05, 2013 13:53
lukasz22i



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink