Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Kopci na wolnych obrotach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Kopci na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



  Wysłany: Sob Maj 24, 2008 07:02   [R600] Kopci na wolnych obrotach
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Jak w temacie.Wczoraj na podworku musialem przestawic samochod wiec jak to zrobilem zostawilem go chwile zeby sobie troche pochodzil.obejrzalem autko i zobaczylem ze kopci na niebiesko.po delikatnym dodaniu gazu dymu bylo droche wiecej.Co moze byc nie tak?Co musze sprawdzic?
Mam nadzieje ze wszystko jest ok!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 23, 2011 12:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 24, 2008 07:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 08:35   

Sprawdz filtr paliwa i powietrza, instalacje przy silniku rozbierajac i oczyszczajac wtyczki, a jezeli to nic nie da to moze masz zly kat wtrysku?
 
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 09:00   

Filtr powietrza jest nowy a filtr paliwa wyglada jakby byl niedawno wymieniany przez poprzedniego wlasciciela, kostki tez niedawno czyscilem bo mialem maly problem.podczas jazdy dodajac gazu powyzej 3tys obr obroty rosly a predkosc byla stala.jak gdzies przeczytalem trzeba bylo prezeciscic kostki i to zrobilemnarazie problem nie powrocil.najgorsze jest to ze jak go kupilem to nie kopcil.przynajmniej tego nie widzialem.moze to tez byc wina pierscieni?
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 09:30   

Ja mialem wypalone tloki i do dupy pierscienie w dodatku podwieszal mi sie zawor... Mam nadzieje ze Ty tak nie masz :) sprawdzilbym jeszcze kat wtrysku i filtr paliwa wymienil na wszelki wypadek, mozesz zajrzec tez do katalizatora czy nie jest zasyfiony i spojrzec na turbinke czy nie bierze oleju i czy to ona nie puszcza dymku w eter...
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 09:50   

:hm: Nadal nie wiemy jakie masz auto, bo 600 diesel - to trochę za mało (dokładnie jaki model i rocznik) - na moje oko są dwie możliwości: tania i droga.
Tania: jedź do kogoś z KTSem, sprawdź i ustaw kąt wtrysku (powinien być między 2 a 4 stopnie)
Droga: Twoja turbina może się kończyć. U mnie też się pojawiał dymek - do czasu gdy turbina odmówiła posłuszeństwa przy 130 km/h. Koszt regeneracji turbiny ok 1100 PLN.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 10:04   

String napisał/a:
Nadal nie wiemy jakie masz auto, bo 600 diesel - to trochę za mało (dokładnie jaki model i rocznik)
String, nie przesadzaj, jeżeli nie-dzwiedz pisze 600 diesel, to dla mnie to jest jednoznaczne, bo występuje tylko jeden - 1994cm3 105KM ;)
nie-dzwiedz napisał/a:
zobaczylem ze kopci na niebiesko
A jak jest ze stanem oleju? Ubywa czy nie?
Przede wszystkim obejrzyj turbinę czy nie puszcza za dużo oleju, może być spocona, ale nie powinno z niej kapać. Sprawdź ile oleju dostaje się do dolotu - ściągnij rurę górną intercoolera i oceń, a dobrze również zaglądnąć do samego intercoolera. Nie przejmuj się, że wąż jest brudny od oleju, ale jeżeli już wylejesz z niego choćby kilka cm3, to trzeba się zająć regeneracją turbiny.
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 10:06   

to jest 620 D z 98 r.tak mam napisane w dowodzie. mam nadzieje ze to nie bedzie nic powaznego!w pon jade na wymiane rozrzadu i sprzegla wiec moze sprawdza mi w zakladzie kat wtrysku i skonczy sie na regulacji.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 10:13   

nie-dzwiedz napisał/a:
to jest 620 D z 98 r
To jest 620 Di, ewentualnie SDi bądź SLDi. Nie było wersji 600ki D.
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 10:22   

thef napisał/a:
String, nie przesadzaj, jeżeli nie-dzwiedz pisze 600 diesel, to dla mnie to jest jednoznaczne, bo występuje tylko jeden - 1994cm3 105KM


:hahaha: Ale Ty nie musisz mi tego mówić - wszak istnieje tylko jeden jedyny możliwy i akceptowalny silnik serii L - 1994cm3. jest to mój SDI 105KM :haha: (że nie wspomnę o elementach Touaregowych w moim egzemplarzu :P :haha: )

nie-dzwiedz napisał/a:
w pon jade na wymiane rozrzadu i sprzegla wiec moze sprawdza mi w zakladzie kat wtrysku i skonczy sie na regulacji.

Mam nadzieję że ufasz tym mechanikom co będą robić :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 10:22   

tez tak myslalem ale napisalem to co mam napisane w dowodzie(holenderskim).mozliwe ze tam jest blad.
Kiedys pisalem o zapoconych przewodach olejowych.chcialem sie zapytac jak mozna to uszczelnic bo jak auto bedzie na warsztacie to moze od razu cos mi z tym zrobia.

[ Dodano: Sob Maj 24, 2008 10:24 ]
ufam im bo to jest autoryzowany serwis nissana i tam zawsze rodzice wymieniali rozrzady w paru audicach i zawsze bylo ok!
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 11:25   

Ktore przewody Ci sie poca? Pokaz na fotce jesli mozesz...
 
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 11:45   

jak wroce do domu to postaram sie zrobic jakas fotke.chodzi o przewody ktore sa kolo miski olejowej i filtra oleju.prawdopodobnie sa to przewody od pompy oleju.ale tylko gorny jest zapocony a dolny byl suchy.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Maj 24, 2008 16:55   

Cytat:
jak wroce do domu to postaram sie zrobic jakas fotke.chodzi o przewody ktore sa kolo miski olejowej i filtra oleju.prawdopodobnie sa to przewody od pompy oleju.ale tylko gorny jest zapocony a dolny byl suchy.
To standard dla tych silników, jeżeli nie ubywa oleju, to nie trzeba się przejmować. Jedynym rozwiązaniem jest chyba zakucie tych przewodów na nowo, Skiba miał spróbować to zrobić, ale chyba na razie to odłożył.
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Nie Maj 25, 2008 16:40   

po powrocie do domu sprawdzilem czy autko kopci.po przejechaniu ok 20 km z pracy roverek juz nie kopcil.jutro niestety ide tez na 6 do roboty to wstane wczesniej i zobacze jaki jest efekt na zimnym silniku.

[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 16:38 ]
dzis rano jak odpalilem ROVERka okazalo sie ze nie kopci:) nie wiem czy bylo spowodowane tamto kopcenie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Gaśnie na wolnych obrotach
Gość Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Kwi 11, 2007 15:41
prezes79_pl
Brak nowych postów [R620] gaśnie na wolnych obrotach
sido1986 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Sty 05, 2012 18:50
sido1986
Brak nowych postów [R6007] Szarpanie na wolnych obrotach
WhoLeeGuns Rover serii 600, Honda Accord 13 Sro Sie 06, 2008 09:15
dobryziom
Brak nowych postów [R620] Przerywanie na wolnych obrotach.
Golab33 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Kwi 03, 2008 13:01
Golab33
Brak nowych postów [R620 Si] Gaśnie na wolnych obrotach, podczas jazdy szarpie
mianko Rover serii 600, Honda Accord 9 Pią Lip 05, 2013 20:46
michallo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink