Wysłany: Wto Mar 24, 2009 15:29 [R214Si]Aluski ET30
Witam mam pytanie i prosze o pomoc zakupilem aluski z ET 30 i chcialem sie dowiedzec czy nie bende mial problemow z zalozeniem ich do mojego Roverka ! ? pierscienie juz mam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 15:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 15:31 Re: [R214Si]Aluski ET30
Szpondu napisał/a:
Witam mam pytanie i prosze o pomoc zakupilem aluski z ET 30 i chcialem sie dowiedzec czy nie bende mial problemow z zalozeniem ich do mojego Roverka ! ? pierscienie juz mam
Witam
Ja mam ET30 15cali szerokie na 7 cali opona 205 profil 50
I troche chyba pszesadzilem czasami ale to bardzo rzadko na jakiejs chopie lubi przyciac oponke o nadkole , ale przy przepisowej jezdzie jest jak najbardziej ok
U ciebie na 195 wydaje mi sie ze powinno byc ok
pozdro
Ostatnio zmieniony przez xmen38 Wto Mar 24, 2009 20:47, w całości zmieniany 1 raz
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 19:46
Szpondu napisał/a:
16 cali z oponkami 195/55
do kzrr jak se czlowiek spieszy to nie takie błedy robi ideale...
Miałem 7x15 ET25 i mieściło się mocno na styk. Tzn. nie haczyło o błotniki ale lekko wystawały poza obrys. Ale jeździłem tak bardzo krótko - stwierdziłem że wzór felg mi się nie podoba
Felga ET 35, 7 cali szeroka. do tego opony 205/50/16.
Bedzie wystawala poza obrys karoserii czy nie? Wlasnie jedzie do mnie taki zestaw i w ostatniej chwili pomyslalem o tej kwestii...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A ja się wtrącę. Zmniejszyłem w poprzednim aucie ET z zalecanego 49 na 39. I teoretycznie fajnie, bo niby stabilniej i przyczepniej, ale tak naprawdę te 10mm na zewnątrz, na tyle zmieniło geometrię przodu, że zwiększyła się podsterowność i auto nawet popiskiwało na zakrętach, inaczej też odbijała kierownica. Wiem że do MG nie założę nigdy nic o ET mniejszym niż 40 (45 fabryczne).
A nie 45 fabrycznie? ZS (pochodna 400/45) ma te same felgi co ZR, w Hondzie Civic też jest 45. Z tego wynika że będziesz miał 10mm różnicy. Ja to wyraźnie odczuwałem jako minus (czuć było inne zachowanie auta zwłaszcza po zmianie zimówek na letnie 49 na 39), ale są artyści co zakładają kilka cm dystanse i twierdzą że jest super i że auto się dopiero zaczyna wtedy zaczyna prowadzić. Aha, jak zauważyłem takie zachowanie auta to zacząłem grzebać w literaturze fachowej, z której dość jednoznacznie wskakują, że rozszerzenie/zmniejszenie rozstawu kół przednich zmienia geometrię zawieszenia i koła mają przy skręcie nieprawidłowe kąty względem siebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum