Wysłany: Sro Sie 27, 2008 07:14 [R75] Nieszczelność PRZY jednym z wtrysków
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam forum’owiczów,
Niestety padł mi alternator i musiałem go zdemontować – przesrana robota. Przed tą operacją umyłem karcher’em jego okolice i trochę silnik. By było łatwiej zdjąłem plastikową obudowę silnika i troszkę wody było w okolicy wtrysków. całkiem przypadkowo zauważyłem, ze przy drugim wtryskiwaczu (patrząc od strony aku) jest jakaś nieszczelność – bąbelki powietrza. Nieszczelność na jego połączeniu z głowicą – podczas pracy silnika coś delikatnie dmucha spod jego obrzeży.
Co radzicie z tym fantem zrobić ? jak to uszczelnić? czy trzeba demontować wtrysk ? same dokręcenie dwóch śrubek trzymających wtrysk nic nie pomogło.
Dodam, ze silnik pracuje stabilnie i nie wyczuwam niczego podejrzanego, dymi tylko przy ostrym gazowaniu, ale czy taka drobnostka może mieć na to wpływ.
dzięki za podpowiedzi
pozdrawiam
_________________ PZDR.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 13, 2010 01:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 07:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 21:50
Wtryskiwacz niestety trzeba wymontować a najlepiej jak już będzie zdjęty kolektor to wszystkie wyjąć i wymienić podkładki miedziane na końcówkach,a na początek to bym odkręcił rurkę od tego wtryskiwacza i sprawdził czy nie popuściła się redukcja między wtryskiem a rurką to na 13 klucz , to bardzo często się zdarza przy odkręcaniu rurki i wtedy ON leci po wtryskiwaczu na dół i się od temperatury bąbli/gotuje i daje wrażenie przepuszczania kompresji.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
wokół wtryskiwacza jest sucho tzn brak ropy, raczej nic tam nie cieknie, a nieszczelność to chyba właśnie jak piszesz przez ową podkładkę, na razie nie mam weny by to robić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum