Sytuacja zmusiła mnie do poszukiwania odpowiedzi na podobne pytanie dlatego spróbóje sam sobie odpowiedziec i prosze aby wypowiedzieli się Ci , którzy więdzą coś na ten temat
Awieć według tego co pisze na stronie intercars przy nowej przekładni ,to od roku 89 do 2000 w roverach 200 i 400 obojętnie od wersji silnikowej występuje taka sama przekładnia kierownicza...
Czy maglownic od rovera 200 bedzie pasować do rovera 400??
EPC oraz katalogi hurtowni (np. Intercars i Fota) podają różne numery maglownic
chudson napisał/a:
Awieć według tego co pisze na stronie intercars przy nowej przekładni ,to od roku 89 do 2000 w roverach 200 i 400 obojętnie od wersji silnikowej występuje taka sama przekładnia kierownicza...
taka sama maglownica wedle powyższych katalogów występowała jedynie w starszych rocznikach (czyli w kanciakach)
poprawcie mnie jeśli się mylę, by kolegów nie wprowadzać w błąd
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 206 Skąd: Złoty Stok
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 12:27
Jeżeli wymiana twojej maglownicy spowodowana jest luzem i stukami to radzę ją zregenerować,ja właśnie tak miałem.Wymiana jednej tulejki z tworzywa i skasowanie luzu na listwie zębatej dała super efekty,zero stuków i luzu a koszt żaden. Jeżeli masz możliwość dojścia do tokarki.
GDzie znajde dokładny opis przekładni lub instrukcje jak to rozkręcić po kolei ?
I z kąd wziąść ewentualne części do regeneracji i co warto przejrzeć/wymienić jeśli juz będe rozbierał ? ?
Niestety tak jak większość potrzebuje auto na codzień więc rozkręcanie auta na tydzień moze być kłopotliwe zwłaszcza ,że zbliza sie jesień i nie uśmiecha mi sie jeździć rano w chłodzie i deszczu do pracy motorem
Moja przekładnia stuka , pod koniec zakresu skręcania słychać co jakiś czas głośne stuknięcie a przez większość czasu dziwne cichsze traszki słyszalne są przy kręceniu .Po podniesieniu przodu auta i kręceniu w powietrzu żadnyuch dżwięków nie ma, posprawdzałem wszystko inne i to musi dochodzić z przekładni .
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 206 Skąd: Złoty Stok
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 10:28
W rave jest schemat ale bardzo mało z niego widać,ja do wymiany tulejki i skasowania luzu nie demontowałem maglownicy z auta.Było ciężko ale udało się,za co mogę pochwalić rozwiązania demontażu,tulejki od strony kierowcy,zastosowano typowe rozwiązanie z siłowników hydraulicznych przez co łatwo ją wyciągnąć
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Nie Wrz 07, 2008 11:50, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum