Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 09:38 [214i 99'] Czy na zdjeciu widac jakies nieprawidlowosci?
Witam, jak w temacie Czy na zalaczonym zdjeciu widac jakies nieprawidłowosci??
Objawy:
1. ABS zalacza sie przy wolnych predkosciach i delikatnym hamowaniu
2. Podczas wilgoci auto odpala a pozniej obrotyt spadaja i gaśnie
3. Czy mokro czy sucho czy silnik zimny czy ciepły obroty sa na ok 1100 czasem sie przywiesza na pol sekundy na 1.500 i wroca na 1100
Rzeczy które już zrobiłem:
Przede wszystkim wypialem moduł ABS bo nie dało sie jeździć.
Byłem w ASO Rovera w radzionkowie (teraz są seatem ale robia roverki) podpieli mnie do kompa wykazało zero błędów do tego przeczyścili przepustnicze i krokowca a obroty zostały na 1100 itak.
Wymieniłem świece, czekam na kable, filtr powietrza.
Pytanie:
Coś widać w silniku, że abs tak działa bądź może jakieś kable są narażone na działanie wody (wilgoci) ?
[ Dodano: Pią Wrz 19, 2008 10:39 ]
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 09:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy mokro czy sucho czy silnik zimny czy ciepły obroty sa na ok 1100 czasem sie przywiesza na pol sekundy na 1.500 i wroca na 1100
nie wiem jak jest w serii K, ale u mnie była przepustnica za bardzo wychylona, za pomocą śrubki regulacyjnej zmniejszyłem prześwit(też miałem obroty cały czas na 1100-1200), wystarczy na rozgrzanym silniku ją trochę popuścić i wyregulować przepustnice by silnik chodził równo i miał wymagane obroty
memphisto, masz jakieś dziwne klemy od akumulatora i nie widzę gdzie jest podłączony przewód masowy (zazwyczaj jest przykręcony do pasa przedniego przy lewej lampie). No i co to jest ta wielka wtyczka przy module ABS? Czy masz ABS odłączony?
Obok wtyczki jest czerwone coś. Tam normalnie jest czarna puszka.
memphisto, Obok wtyczki jest czerwone coś. Tam normalnie jest czarna puszka.
nie rozumiem o co CI chodzi moze chodzi Ci o czerwona karteczke z oleju z napisem Texaco? ?
a co sie dzieje, jak nie mam masy
[ Dodano: Pią Wrz 19, 2008 14:07 ]
ABS wypialem i ta duza wtyczka to z ABS'a bo glupial (o czym wyzej pisalem)
[ Dodano: Pią Wrz 19, 2008 14:10 ]
a moim zdaniem masa (o ile od - idzie to zgodznie z twoim zdjeciem u mnie rowniez ida z - 2 kabelki 1 do lampy a 2 gdzies.
na forum mi ktos powiedzial ze moge dac jaki chce byle nie wiekszy niz 70 xD ahahhahahaha moze miec to wplyw na dobre dzialanie ABS'a?
Ja Ci to napisalem w jakims temacie.Jak jest MAX to maksymalnie 70A i jak mniejszy sie nie przepala to moze byc.Sprawdz go jak mowifilo czy rzeczywiscie nie przepala sie i w razie "w" wsadz wiekszy i zobacz czy tez sie odrazu nie przepali (ewentualnie zwarcie)
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
ze mnie zaden magik ale mowiles ze mam zobaczyc czy ta blaszka nie jest peknieta no i moim zdaniem nie jest ma sens kupic 70A i wsadzic go tam, wpiac ABS z powrotem i zobaczyc efekty
i 2 pytanie jak wepne ABS a ten bezpiecznik wyjme to lampka sie zapali ? (zakladajac ze jest dobry)
ze mnie zaden magik ale mowiles ze mam zobaczyc czy ta blaszka nie jest peknieta no i moim zdaniem nie jest ma sens kupic 70A i wsadzic go tam, wpiac ABS z powrotem i zobaczyc efekty
Nie, jesli bezpiecznik jest dobry to nie ma sensu
memphisto napisał/a:
2 pytanie jak wepne ABS a ten bezpiecznik wyjme to lampka sie zapali ? (zakladajac ze jest dobry)
Tak, awaria systemu ABS
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 20, 2008 08:35
Jeśli masz problem z odpalaniem sprawdziłbym:
- Czujnik temperatury (brązowy), choć jeśli byłby padnięty, po przekręceniu kluczyka załączałby się wiatrak.
- Przewód podciśnieniowy (cienki przewód pomiędzy kolektorem i komputerem), czy nie jest pęknięty, zapchany lub po prostu nie spadł.
- Raczej nie będzie to kopułka, palec przewody, ponieważ odpalałby z trudnością lub w ogóle (ale sprawdzić można).
- Pompa paliwa (może się kończyć), choć pod koniec żywota raczej ją "słychać".
- Przewód podciśnieniowy (cienki przewód pomiędzy kolektorem i komputerem), czy nie jest pęknięty, zapchany lub po prostu nie spadł.
A na moich zdjeciach widac ten przewod gdzie go szukac dokladnie? gdzie jest kolektor a gdzie komputer??
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 20, 2008 13:50
To jest ten cienki przewód, który wychodzi z komputera (obok akumulatora) idzie w stronę lampy, potem wzdłuż pasa przedniego i skręca obok obudowy filtra powietrza. U Ciebie widzę, że jakiś taki chyba za długi i dziwnie powyginany. Jakby dopasowywany od innego auta. Powinien chyba wręcz przylegać do obudowy filtra lub wręcz do niego mocowany.
[ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 14:53 ]
Dokładnie tak jak pisałem. Jest wyprofilowany pod kształt obudowy filtra powietrza i do niego przylega.
Widać to na fotce z linku poniżej
http://www.roverki.pl/mod...8&orderby=dateD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum