Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 14:25 [r200 97r] Instalacja nitro a silnik :)
Witam, kolejny post majacy na celu rozwianie moich wątpliwosci..
Chcialem sie zapytać bardziej doświadczonych odemnie..
napewno przyda sie to nie tylko mi, mianowicie jak sie ma instalacja nitro do silnikow w naszych roverkach? trzeba cos przerabiac czy tez grzebac w silnik uzeby zalozyc zwykla najtansza instalacje nitro do roverka 1.4 16v ? sa takie na allegro firmy ZEX do 1400 zł chwilowy przyrost mocy od 30 do 70KM?? przez taka instalacje duzo szybcioej sie zuzywa silnik? trzeba go zalać jakims lepszym olejem?? wogole o co chodzi z tym nitro jak to działa dokładnie?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 14:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pią Lis 28, 2008 17:02
wlasnie kupuje od Kamila nitro które mial w roverku 100 : ) i wkladam do mojej 214stki dam najmniejsze dysze jakie sa na +30 kucy myśle ze nie powinno sie nic spierdzielić zobaczymy jak sprzegło da rade.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wlasnie kupuje od Kamila nitro które mial w roverku 100 : ) i wkladam do mojej 214stki dam najmniejsze dysze jakie sa na +30 kucy myśle ze nie powinno sie nic spierdzielić zobaczymy jak sprzegło da rade.
Moim zdaniem niewarto - niebezpieczne dla silnika, za każdy strzał musisz płacić, strzał trwa maksymalnie kilkananaście sekund i na dodatek zawsze wozisz dodatkowego klamora, który swoje waży...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 00:52
wazy cale 10kg Najgorsza jest sucha instalka, mokra juz nie robi takiej krzywdy. Przy malych strzalach nic sie nie powinno stac. Najlepszym przykladem jest Tomek z forum SRktory jezdzil coroba kompresor 250KM plus strzal nitro 50KM jezdzil tak przeszlo rok, strzelal bardzo czesto i silnik zyje, a nie bylo kucizny. Nitro rzeba uzywac z glowa, nie dawac dlugich strzalow, a i tez napewno nie strzelac na zimnym silniku.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 11:09
czy sie oplaca czy nie zaloze ja na chwile i zobaczymy bed erozsadnie sie tym bawil i tylko jak bedzie okazja a nie bez potrzeby... pozatym juz kase wplacilem to nie ma odwrotu : )
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wracają do nitro życzę udanej bezawaryjnej eksploatacji.
Odnośnie corrado http://otomoto.pl/index.p...how&id=C6472141 chyba o ten Kamilowi chodziło - Samochód zrobił łącznie niecałe 8K z czego cześć to strojenie plus dosłownie kilka występów na zawodach. W trakcie tych paru KM wystąpiła regeneracja silnika właśnie po starze z nitro plus parę innych awarii spowodowanych raczej kiepskim drutem twórców. Rezultatem jest sprzedaż samochodu pod pretekstem nowego projektu... częsta przyczyna sprzedaży tuningowych projektów.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 22:22
Ziomek mi chodzilo o CORDOBE taka zółta, coupe Tam Tomek mial 250KM plus strzal z nitro 50KM, seria bebechy i jakos dawalo rade jak widac, zero awarii. Wiem bo to moj znajomy i czesto z nim gadam.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 10:29
: ) zobaczymy dam najmniejsze dysze i najmniejsze strzaly +30 kucy nie powinno zle wplynac na silnik jesli bede strzelal raz na czas... jedynie sprzeglo dostanie w dupe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum