Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Rezystory Dmuchawy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Rezystory Dmuchawy

jakoś inaczej...
Autor Wiadomość
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:02   [R400] Rezystory Dmuchawy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam
Nie chodzi mi pierwszy stopien dmuchawy wyczytałem ze to te magiczne rezystory tak więc wyjołem schowek a tam nie jest tak dokładnie jak na obrazku:D powinno być tak:


a jest u mnie tak:


sorki za jakość

te kable są moze w tym żoltym peszlu?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:09   

Skrzynka z rezystorami jest widoczna u Ciebie. To w niej są rezystory.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:11   

Nie wiem zaznacz jakos na zdjęciu która to?
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:25   

tu
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:26   

Wydaje mi się że, C38 tam są rezystory
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:34   

no to zupełnie inaczej jak w technicznym napisali...
Troche sie sieplej zrobi to rozbiore to jeszcze raz :smile:
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:36   

Pawson napisał/a:
no to zupełnie inaczej jak w technicznym napisali...

dobrze napisali :smile: tylko fotka jest z anglika i jest tam odwrotnie.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:41   

azor77 napisał/a:
Wydaje mi się że, C38 tam są rezystory

C38 to złącze podpinane to "resistor pack" ;)

Fotka istotnie jest z anglika. Skrzynka jest po zewnętrznej stronie, tzn. bliżej drzwi.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:43   

jak zdemontować ta skrzynke?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10887
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:44   

po prawej i lewej stronie wtyczki są dwa wkręty na śrubokręt krzyżakowy
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 19:59   

panowie skoro jest jakis temacik o tych rezystorach to takie szybkie pytanko.czy ktos zmienial predkosci dmuchawy???u mnie na 1 biegu silnik slychac tylko przy przekreconym zaplonie.jak autko jest odpalone to go nie slychac.na 2 biegu slychac silnik ale powietrze z nawiewow jest bardzo slabo odczuwalne.dopiero na 3 mozna zagrzac wnetrze i odparowac szyby.i wpadl mi do glowy pomysl czy nie dalo by rady przelutowac jakichs opornikow by zwiekszyc dwie pierwsze predkosci.nie znam sie na elektryce i tych rzeczach wiec stad moje pytanie.
 
 
benio_bicos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 112
Skąd: Erbil /Wa-wa



Wysłany: Wto Sty 06, 2009 20:34   

mielony22
a filtr kabinowy kiedy był wymieniany?
może jest zapchany i na 1i 2 biegu słabo dmucha.
_________________
Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10887
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 01:26   

mielony22, tak to jest zrobione, że przy 1 biegu powietrze się ledwo wyhyla z nawiewów, ale jeśli chodzi o grzanie wnętrza auta, to po przejechaniu paru kilometrów, kiedy już nie potrzebne Ci jest buchanie gorącym powietrzem w twarz sprawdza się znakomicie :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 19:41   

sTERYD napisał/a:
mielony22, tak to jest zrobione, że przy 1 biegu powietrze się ledwo wyhyla z nawiewów, ale jeśli chodzi o grzanie wnętrza auta, to po przejechaniu paru kilometrów, kiedy już nie potrzebne Ci jest buchanie gorącym powietrzem w twarz sprawdza się znakomicie :cool:


w lato moze i tak ale zima nie bardzo bo szyby paruja szybciutko.no trudno ten typ tak ma.ale sprobuje moze cos da sie wykombinowac.tylko najpierw trzeba wyzdrowiec i poczekac az mroz troche opadnie.

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 19:47 ]
benio_bicos napisał/a:
mielony22
a filtr kabinowy kiedy był wymieniany?
może jest zapchany i na 1i 2 biegu słabo dmucha.


filterek wymieniany nie dawno.i to juz nie chodzi o dmuchanie tylko o predkosc silnika dmuchawy na 1 i 2 biegu jest slabo slyszalny wiec wiadomo tornada tam nie ukreci a co za tym idzie nic przez nawiewy nie poleci.moze w zr-ce tego problemu nie ma.

powiem tak kumpel w vw golfie 3 na 1biegu potrafi lepiej zagrzac wnetrze niz ja w roverku na 3biegu.tego mu zazdroszcze w jego autku.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:06   

mielony22 napisał/a:
powiem tak kumpel w vw golfie 3 na 1biegu potrafi lepiej zagrzac wnetrze niz ja w roverku na 3biegu.tego mu zazdroszcze w jego autku.

Nie rozumiem tego rozumowania. Skoro w tym Golfie szybciej się grzeje na 1 biegu, to wyższa musi być intensywność dmuchania lub temperatura powietrza na wylocie kratek. Temperatura zakładam, że jest taka sama, zatem wiatrak musi szybciej tłoczyć powietrza, a stąd bierze się hałas. Powinieneś się cieszyć, że Twój nawiew hałasuje dopiero na 3 biegu.

A tak poza tym, to nie możesz po prostu grzać na 3 biegu w ROVERku? Albo na 4-tym? Czy one nie wystarczają?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 15:31   

piter34 napisał/a:
mielony22 napisał/a:
powiem tak kumpel w vw golfie 3 na 1biegu potrafi lepiej zagrzac wnetrze niz ja w roverku na 3biegu.tego mu zazdroszcze w jego autku.

Nie rozumiem tego rozumowania. Skoro w tym Golfie szybciej się grzeje na 1 biegu, to wyższa musi być intensywność dmuchania lub temperatura powietrza na wylocie kratek. Temperatura zakładam, że jest taka sama, zatem wiatrak musi szybciej tłoczyć powietrza, a stąd bierze się hałas. Powinieneś się cieszyć, że Twój nawiew hałasuje dopiero na 3 biegu.

A tak poza tym, to nie możesz po prostu grzać na 3 biegu w ROVERku? Albo na 4-tym? Czy one nie wystarczają?


teeraz to ja nie rozumiem. :grin: ja uwazam tak ze powietrze im wolniej leci tym cieplejsze bo ped je ochladza.ale to moje rozumowanie.pojezdzij troche autkiem z wlaczonym nawiewem na wiekszym biegu.nie jest to mile.lepiej chyba gdy zalaczysz sobie na 1 lub na 2 i delikatny powiew piesci twoja twarz :razz: .tak jest zdecydowanie lepiej.
jak kiedys zadalem pytanie na temat dmuchawy to ktos pisal ze na 1 i 2 biegu nie czuc wiatru tylko zeby byc pewnym ze dziala trza sie wsluchac w silniik dmuchawy.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 16:21   

Aaaaaaa, już rozumiem.

Ale nadal nie rozumiem na czym polega Twój problem. Nie leci ciepłe powietrze na 1 i 2 biegu? Piszesz, że
mielony22 napisał/a:
dopiero na 3 mozna zagrzac wnetrze i odparowac szyby
Dlaczego na 1 i 2 się nie grzeje?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 23:14   

piter34 napisał/a:
Aaaaaaa, już rozumiem.

Ale nadal nie rozumiem na czym polega Twój problem. Nie leci ciepłe powietrze na 1 i 2 biegu? Piszesz, że
mielony22 napisał/a:
dopiero na 3 mozna zagrzac wnetrze i odparowac szyby
Dlaczego na 1 i 2 się nie grzeje?


moze i mozna zagrzac wnetrze na 1 i 2 biegu ale nie testowalem tego.jak przylozy sie reke do nawiewow na powyzszych biegach to nawet nie czuc lecacego powietrza.moze delikatnie ale trzeba wyostrzyc zmysly :razz: , pomimo tego ze silnik dmuchawy pracuje.
powiem tak chodzilo mi w tym wszystkim o to czy komus to przeszkadza jak mnie i czy ktos probowal takiego rozwiazania jak zmiana rezystorkow w celu zwiekszenia predkosci silnika dmuchawy.ja cos takiego przetestuje bo i tak musze dostac sie do tej plytki bo mi nie laczy.wiec jak zrobie to napisze co i jak trza zrobic.no chyba ze ktos juz takie cudo uklepal to niech sie pochwali.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 09, 2009 12:41   

mielony22 napisał/a:
moze i mozna zagrzac wnetrze na 1 i 2 biegu ale nie testowalem tego.jak przylozy sie reke do nawiewow na powyzszych biegach to nawet nie czuc lecacego powietrza.

No to masz coś "nie tak". Zacznij od wymiany filtra kabinowego.
Na 1 i 2 biegu pęd powietrza powinien być wyraźnie wyczuwalny.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 18:30   

Tak jak mowia przedmowcy wymien filtr w kabinie ( u mnie od razu poprawilo prace nawiewu - dobrze jak bys tam sprezonym powietrzem psiknal w miejsce filtra)
sproboj moze wlaczyc obieg wewnetrzny w samochodzie moze bedzie wiac lepiej;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] REZYSTORY DMUCHAWY
telis7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Wto Lis 18, 2008 14:29
sTERYD
Brak nowych postów [R420]Czy te rezystory będą dobre do dmuchawy?
foto!!! rezystor już wymieniony!!!
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Nie Cze 20, 2010 13:23
Marcas
Brak nowych postów [R400] Rezystory nawiewu.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pon Maj 07, 2007 12:02
gipsy2
Brak nowych postów [R400] jakie rezystory kupić?
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Mar 19, 2012 00:04
r0wl3n
Brak nowych postów [R400] Gdzie są rezystory nawiewu? Świeci się SRS
geforce003 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Lis 04, 2020 16:13
Maniekmaniek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink