Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam
Odkręciłem kolektor dolotowy by wymienić uszczelkę i zauważyłem że jest zasyfiony czarną zbitą mazią,była tego kilku milimetrowa warstwa.
Skąd to się wzięło,jaka przyczyna i co za tym idzie?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 17, 2009 15:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Wto Lut 17, 2009 18:26
Pewnie chodzi koledze o to,że by go zaślepić podkładką widoczną na fotkach z linku do tematu mojego autorstwa który wkleił danio667, .
Ewentualnie taką podkładkę ktoś dorabiał z puszki po piwie...
Pewnie chodzi koledze o to,że by go zaślepić podkładką widoczną na fotkach z linku do tematu mojego autorstwa który wkleił danio667, .
Ewentualnie taką podkładkę ktoś dorabiał z puszki po piwie...
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 18:22
Ja też mam zaślepiony i "śmiga".
A nie potrafię powiedzieć jak jest różnica w jeździe z zaślepionym i "odślepionym" EGR bo u mnie jest EGR albo jego sterownik nie sprawny.
Zdaje się Brt miał się poświęcić i zaślepić swój sprawny EGR na próbę.
mi chodzi o to czy jest jakaś różnica pomiędzy zaślepieniem go przy kolektorze wydechowym a w kolektorze dolotowym
bo chciałbym zaślepić rurkę od EGR która jest przykręcona na górze w dolot
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum