dziekuje za info, jutro to sprawdze... bo teraz wydaje mi sie ze 3...... ale wydaje mi sie...
Niestety w karcie pojazdu nie mam o tym informacji ile mam kW....
[ Dodano: Sob Sie 08, 2009 00:30 ]
Cytat:
tak ale jeśli ma Intercooler wtedy ma te 105KM
ale wtedy musiałabyś mieć TDI a nie TD bo I oznacza Intercooler
a tak poza tym to dziwne że masz oznaczenie TD a nie SD jakie powinno być w Roverze
oznaczenie TD jest w np.w Volkswagenach
sprawdź w karcie pojazdu ile kW jest wpisane jeśli 77 to masz 105KM o ile jest to zapisane
w karcie pojazdu ktora zalozyl pierwszy wlaściciel ktory sciagnal autko jest oznaczenie TD
Czyli jesli mam 105KM to powinnam mieć oznaczenie ROVER 2,0 SDI?
A jeśli niecałe 90KM to ROVER 2,0 SD?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 00:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli jesli mam 105KM to powinnam mieć oznaczenie ROVER 2,0 SDI?
któreś z tych:Di/SDi/ SLDi/GSDi
ja mam np.Di
dorete napisał/a:
A jeśli niecałe 90KM to ROVER 2,0 SD?
dokładnie 86KM a oznaczenie SD jak napisałaś
No dobrze, już sprawdziłam te śruby.
Wiem, że mam 3 śruby na pokrywie, silnik 2,0 diesel to znaczy że pełna nazwa mojego auta brzmi:
ROVER 2,0 SDI 105KM?
Mam cały czas problem ze światełkiem w bagażniku - nie świeci. Żarówka jest dobra bo sprawdzałam. Nie wiem gdzie jest czujnik niestety... może to wina czujnika. Czy dochodzi prąd też nie wiem bo nie wiem jak to dokładnie sprawdzić. Mógłbyś mi pomóc w tej kwestii?
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 18:09 Re: [R420 SDI 1998] zdejmowanie boczków i kontrolka rezerwy
2. chcę wymienić głośniki w przednich drzwiach, odkręciłem śruby (za klamką wewnętrzną, dwie większe przy uchwycie zamykania drzwi i jeszcze jedna jest mała plastikowa), odpiąłem boczek od dołu i boków (chodzi o te plastikowe wciski) ale trzyma mi góra i klamka.. Pytanie - jak to delikatnie zdjąć żeby nic nie popsuć?
należy zdemontować plastik pod klamka on jest na zatrzaski i go wyjąć spod klami. delikatnie podważ plaskim śrubokretem i ci wyskoczy, następnie musisz podnosić ten boczek do góry raz z jednej raz drugiej aż zeskoczy z takiej ramki trzymającej.
Po ilości śrub na pokrywie. Najprościej. Mocniejszy ma 3 czyli mniej śrub od słabszego.
wiec wiem tylko tyle ze mam mocniejszy modem 105KM. Ale co dalej?
Mnie interesuje ktory dokladnie a jest według strony roverki kilka: 420Di/SDi/ SLDi/GSDi.
Pytałam w serwisie rovera to powiedzieli że z diesli są tylko dwa modele: 86KM i 105KM....
Więc skąd te oznaczenia się wzięły?
oj chyba sie mylisz.. nie było wersji diesel bez turbo.. poza tym model 420 w większości przypadków to jest silnik benzynowy, diesle są po prostu 400 (przynajmniej ja się nie spotkałem z modelem 420 diesel). .
S oznacza wersję wyposażenia (te lepsze wersje),
L - pewnie limuzynę (sedan) a G - kombi
i - intercooler
D- diesel
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 254 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sie 10, 2009 20:02
damiansz napisał/a:
ledwo mi się zaczęła zapalać kontrolka od rezerwy paliwa (zapalała się i gasła tak jakby zależało od kątu nachylenia samochodu i przeciążeń podczas jazdy)
w Roverach (przynajmniej w klekotach) wskazania ilości paliwa są "przewidywane" tzn w danym momencie wskazówka pokazuje na ile jeszcze starczy ci paliwa przy obecnej jeździe. Co do przygasania kontrolki to też norma. Im mniej masz paliwa tym częściej i jaśniej będzie świecić. Samej rezerwy jest około 5 litrów. Ja kiedyś dojechałem dosłownie na oparach na stacje (weszło ponad 44 litry),ale nie zdarzyło mi się mieć przez to problemów z odpaleniem.....
dorete napisał/a:
Ponadto to auto jest masywne i mocne - to znaczy że nie jest przeznaczone na ściganki więc niestety spod świateł pierwszy nie będziesz
tak do końca to się nie zgodzę wiele Bawar i innych Pastuchów się przystawiało po czym łykali dym
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
diesle są po prostu 400 (przynajmniej ja się nie spotkałem z modelem 420 diesel). .
są ale najczęściej się spotyka oznaczenie 420Di rzadko 420SDi a jeszcze rzadziej te z większą ilością oznaczeń.
damiansz napisał/a:
L - pewnie limuzynę (sedan) a G - kombi
nie było kombików w R400 okrągłym ogólnie trudno rozgryźć co markietingowcy mieli na myśli z tymi oznaczeniami modelu przyjąbym, że oznaczenie to 420Di
Cytat:
tak do końca to się nie zgodzę wiele Bawar i innych Pastuchów się przystawiało po czym łykali dym
no nie jeden się zdziwił
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
w sumie to mniejsza z tymi oznaczeniami.. nie są tak naprawdę potrzebne.. jak się kupuje części to ważne aby wiedzieć którą wersję silnika się ma - czy 86 czy 105km i tyle
[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 21:27 ]
a i jeszcze pytanko mam.. czy wymienialiście sobie klamkę zewnętrzną od strony kierowcy? bardzo to skomplikowane? mam już klamkę, ochotę, trochę czasu popołudniu, tylko pewny nie jestem czy sobie poradzę..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
damiansz, poradzisz sobie. Musisz odkręcić boczek i troszkę opuścić szybę żeby dojść do śrub od klamki między listwą windy, a szybą. Po odkręceniu tylko odłączasz cięgno i wyjmujesz bębenek. Cięgno może być trochę nielekko wyciągnąć, ale poszarpiesz trochę to wyjdzie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ok, dzięki.. trochę się bałem że to będzie bardziej skomplikowane, bo wymieniałem kiedyś w civicu gen. V tylną klamkę i dostęp do śrub był bardzo ciężki.. ledwo się dostałem po odkręceniu zamka w drzwiach..
GDZIE KUPIĘ WĄŻ OD CHŁODNICY, TEN CO IDZIE OD GÓRY CHŁODNICY POTEM ROZCHODZI SIĘ NA DWA? MAM W NIM DZIURĘ I MI DYMI Z POD MASKI, PŁYN WYCIEKA
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
GDZIE KUPIĘ WĄŻ OD CHŁODNICY, TEN CO IDZIE OD GÓRY CHŁODNICY POTEM ROZCHODZI SIĘ NA DWA? MAM W NIM DZIURĘ I MI DYMI Z POD MASKI, PŁYN WYCIEKA
zapewne chodzi ci o ten trójnik
w którym miejscu masz dziurę? od góry?
można to zwulkanizować u oponiarza,w Corsie tak zrobiłem
a wracając do tego węża to oryginał trochę kosztuję i lepiej szukać używki,są na allegro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum