Wysłany: Czw Lis 12, 2009 11:27 [Freelander] Zimny nie chce palić, później jest ok
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
troche jest juz na ten temat. ale kazdy przypadek jest innny wiec pisze Very Happy
freelander 2000r. 2.0D. zachodze rano i nie moge go zapalic.
krece krece krece i krece.... krece,krece az wreszcie zapali, zadymi na ciemno, gasze i juz jest ok. pozniej pali na dotyk.lepiej jak benzyna. ale postoi przez noc i problem ten sam. wymienilem swiece. byly padniete. ale jest to samo. co teraz?? co wymienic? aha swiece nowe grzeja. przekaznik ok!
1. filtr paliwa albo pompke paliwa( gdzie jest pompka)
2. zalozyc zaworek, aby paliwo sie nie cofalo(w ktorym miejscu??)
3. odpowietrzyc uklad paliwowy(ale jak)?
4. ustawic kat wtrysku paliwa.
i jeszcze jeden problem, moze ma cos wspolnego: wlaczam zaplon slychac takie brzeczenie przy silniku9chyba kazdy tak ma) tylko ze te brzeczenie wcale nie ustaje. chyba powinno po kilku sekundach. jak to jest?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 23:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 12, 2009 11:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
i jeszcze jeden problem, moze ma cos wspolnego: wlaczam zaplon slychac takie brzeczenie przy silniku9chyba kazdy tak ma) tylko ze te brzeczenie wcale nie ustaje. chyba powinno po kilku sekundach. jak to jest?
To brzeczenie to pompa wtryskowa i ona musi brzeczeć i nie powinno ustawać
ad1 filtr paliwa mozesz wymienić profilaktycznie
ad2 przed filtrem paliwa jeśli juz
ad3 yyy chyba sam się odpowietrza co nie ?
ad3 najpierw sprawdz jaki masz
Nie mam doświadczenia w freelanderach ale to są moje spostrzeżenia takie na chłopski rozum
Wysłany: Czw Lis 12, 2009 12:19 Re: [freelander 2.0D 2000r] zimny nie chce palic.pozniej jes
1. filtr w dieslu jest po prawej stornie u góry w komorze silnika (powyżej akumulatora) pompka jest w baku, ewentualnie ręczna na przewodzie przed filtrem paliwa.
2. zaworek masz już w ręcznej pompce przed filtrem.
3. układ sam się odpowietrza.
4.
kliknij ten linka odnośnie kąta wtrysku. A bzykać będzie bo to pompa. Przede wszystkim sprawdź czy Ci się filtr paliwa zapowietrza, jak tam wymień gruszkę albo dodaj przed nią zaworek zwrotny, ja wymieniłem ale dalej mi się zapowietrza więc biorę się za wymianę przewodu na drodze filtr pompa wtryskowa, po drodze chcę wymienić świece ale na razie jestem na etapie nie możności wykręcenia ich
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
No to kolego siada pompa paliwa.
Daje zbyt niskie ciśnienie.
Skąd wiem- bo znajomemu naprawiałem.
Było dokładnie to samo.
W Przypadku Freelandera po wymianie pompy zalecam co 5 zbiorników dolać uszlachetniacza.
Ja stosuję taki firmy K2 mają to w każdym Real'u
Koszt około 5zł
Tez ot lałem kiedyś ale jakoś różnicy nie widzę, lepszy pomysł jak wyczytałem jest dolewania 200ml na pełny bak oleju do 2taktowych silnika, taki jak np do kosiarki żyłkowej.
Ponodz się poprawia smarowanie pompy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
problem rozwiazany.wymienialem rozrzad. zawiozlem pompe do sprawdzenia. jest ok. anglicy przy ostatniej wymianie rozrzadu zle ustawlli pompe. teraz jest spoko!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum