Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 216 Coupe - supercharger?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 216 Coupe - supercharger?
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 08, 2010 20:08   Rover 216 Coupe - supercharger?

SIemka!
Sezon się zbliża, więc czas coś ruszyć w interesie. Chciałbym "doładować" swoje maleństwo ;) bardziej odpowiada mi charakterystyka kompressora, dlatego ten kierunek chciałbym obrać ;)

Do rzeczy. Rozważam dwie opcje:
1) Kompresor Eaton M45 (od Mini Coopera). I tutaj rodzi się pierwszy problem - brak miejsca :/ chce aby klima została..dlatego myślałem o zastosowaniu wałka i przeniesieniu kompresora w okolice skrzyni biegów...jest to jednak duża rzeźba i chyba sztuka dla sztuki bo starty na napędzie będa spore :/
2) Gotowy kit Jackson Racing SuperCharger http://cgi.ebay.com/ebaym...=item3a577badf8 taki jak tu. Ku temu rozwiązaniu skłaniam się najbardziej, jdnak ciekawi mnie, jak takie cuś zareaguje na LPG..
3) Czy będę potrzebował jakąś świnie? chciałby dmuchać ok 0,4 bara, czy seryjny komp to ogarnie??
4) sprzęgło niedługo wymienie, czy ori wytrzyma czy szukać czegoś mocniejszego? chciałbym mieć 160KM+... :)

Staram się doszukac jak najwięcej informacji jednak nie ma tego za dużo :/ jakieś pomysły??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 08, 2010 20:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 08, 2010 21:13   

ja na allegro widzialem kompresory na dlugim walki, wlasnie poto by montowac je gzies dalej, fabrycznie taie rozwiazanie bylo. ale niewiem czy przypadkiem nie byl to do hondy kompresor a hondy chodza w druga strone.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Lut 08, 2010 21:40   

Gaz masz wsadzony zwykły czy sekwencje ? Zwykłe instalacje nie lubią doładowanych silników, trzeba kombinować z dodatkową kompensacją.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 08, 2010 21:56   

gaz będzie zmieniony na sekwencje, ale mi chodzi bardziej o sam wpływ gazu na kompresor, czy sa jakies przeciwwskazania? merce z kompresorami na gazie jeżdżą więc chyba nie ma problemu?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Lut 08, 2010 22:08   

Jak wrzucisz jakąś dobrą sekwencje z dobrymi, wydajnymi wtryskami to będzie ładnie żyło.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów [MG ZR R25] supercharger lub swap z 1.4 Si na 2.0 l
ramzi_pl Tuning mechaniczny 115 Nie Lis 15, 2009 19:42
Bocian_s
Brak nowych postów Rozpórka kielichów. Rover 216 GTI coupe 93 rok.
kornikuss Tuning mechaniczny 3 Wto Kwi 19, 2016 20:23
tomii620si
Brak nowych postów [XW] Rover 200/400/Coupe/Tourer/Cabrio/Concerto suspension!
Wojtek88 Tuning mechaniczny 16 Nie Mar 17, 2013 23:41
ropsiu
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink