SIemka!
Sezon się zbliża, więc czas coś ruszyć w interesie. Chciałbym "doładować" swoje maleństwo bardziej odpowiada mi charakterystyka kompressora, dlatego ten kierunek chciałbym obrać
Do rzeczy. Rozważam dwie opcje:
1) Kompresor Eaton M45 (od Mini Coopera). I tutaj rodzi się pierwszy problem - brak miejsca chce aby klima została..dlatego myślałem o zastosowaniu wałka i przeniesieniu kompresora w okolice skrzyni biegów...jest to jednak duża rzeźba i chyba sztuka dla sztuki bo starty na napędzie będa spore
2) Gotowy kit Jackson Racing SuperCharger http://cgi.ebay.com/ebaym...=item3a577badf8 taki jak tu. Ku temu rozwiązaniu skłaniam się najbardziej, jdnak ciekawi mnie, jak takie cuś zareaguje na LPG..
3) Czy będę potrzebował jakąś świnie? chciałby dmuchać ok 0,4 bara, czy seryjny komp to ogarnie??
4) sprzęgło niedługo wymienie, czy ori wytrzyma czy szukać czegoś mocniejszego? chciałbym mieć 160KM+...
Staram się doszukac jak najwięcej informacji jednak nie ma tego za dużo jakieś pomysły??
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 20:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 21:13
ja na allegro widzialem kompresory na dlugim walki, wlasnie poto by montowac je gzies dalej, fabrycznie taie rozwiazanie bylo. ale niewiem czy przypadkiem nie byl to do hondy kompresor a hondy chodza w druga strone.
gaz będzie zmieniony na sekwencje, ale mi chodzi bardziej o sam wpływ gazu na kompresor, czy sa jakies przeciwwskazania? merce z kompresorami na gazie jeżdżą więc chyba nie ma problemu?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum