Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Turbina - typ
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Turbina - typ
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 31, 2010 18:35   

desperado67 napisał/a:

Hvil Uwierz mi że silniki roverovskie k-serie a taki masz są najgorsze do tuningu a tuning ich jest bardzo kosztowny(wiąże się to z wymianą podzespołów).


brawo koledze wreszcie udało się coś sensowego powiedzieć... chociaż już druga cześć jak zwykle przekręciłeś... koledze nie chodzi o robienie 300KM wiec żadnego kucia nie trzeba...

desperado67 napisał/a:

Najpierw zapytaj tych podpowiadaczy powyżej czy który kolwiek z nich tuningował silnik tej serii, a potem ich słuchaj.Bo i naczej będzie płacz i zgrzytanie zębów. Jak chcesz uniknąć kosztów związanych z wymianą głowicy czy skrzyni biegów lepiej tego zaniechaj.


każdy tuning wiąże się z kosztami oraz ryzykiem padnięcia innych podzespołów... jest to nieuniknione. Ważne jest tylko żeby robić to z głową i także z głową eksploatować później samochód.

desperado67 napisał/a:

Ps. jak mi nie wierzysz wejdź na fora angielskie i tam sobie poczytaj każdy odradza jaki kolwiek tuning K-serie. A którz jak nie anglicy znają najlepiej markę Rover.
No chyba że ci PANOWIE powyżej :idea: :?: :lol:


hehe znam parę mitów które zostały obalone a wywodzą sie właśnie z angielskich forów np. skrzynia PG1 i ze nie wytrzyma więcej niż 240Nm :) pozdr dla angielskich ekspertów... :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 31, 2010 18:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 23:14   

dobryziom napisał/a:

brawo koledze wreszcie udało się coś sensowego powiedzieć... chociaż już druga cześć jak zwykle przekręciłeś... koledze nie chodzi o robienie 300KM wiec żadnego kucia nie trzeba...

W K-serie 20 KM może być już przegięciem.
dobryziom napisał/a:
każdy tuning wiąże się z kosztami oraz ryzykiem padnięcia innych podzespołów... jest to nieuniknione. Ważne jest tylko żeby robić to z głową i także z głową eksploatować później samochód.
Dlatego jest kosztowny aby go zrobić profesjonalnie i bez ryzyka. A nie potem się zastanawiać czy gdziekolwiek dojadę.
dobryziom napisał/a:
hehe znam parę mitów które zostały obalone a wywodzą sie właśnie z angielskich forów np. skrzynia PG1 i ze nie wytrzyma więcej niż 240Nm :) pozdr dla angielskich ekspertów... :rotfl:

Nie rozumiem co ma PG1 do K-serie, czyżbyś nie czytał uważnie.W K-serie głowice padają bez turbo a ty chcesz dać mu ekstra power. Jak ci się to uda i silnik wytrzyma dłużej jak pare miechów(max)to masz pewnego nobla.

Ps. widać jak czytałeś uważnie fora angielskie skoro podstawowych rzeczy o tym silniku nie wiesz. :oops:
_________________
desperado67
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 08:46   

przeczytaj jeszcze raz post dobregozioma to może zrozumiesz ;) sam również czytałem u angoli, że dla PG1 mac to240Nm, powyżej tej wartości skrzynia jest kaput ;) jak widać, Dobryziom ma teraz 330Nm (potwierdzone wykresem ;)) i skrzynia śmiga ;) więc ktoś tu puszcza bujdy w eter ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 09:40   

desperado67 napisał/a:

W K-serie 20 KM może być już przegięciem.


tak jak pisałem wcześniej przy świadomym użytkowaniu silnika, regularnych wymianach olejów i filtrów. Silniku doprowadzonym do serii przed modyfikacjami oraz odpowiednim wystrojeniu silnika żeby trzymał AFR oraz EGT w normach spokojnie wytrzyma twoje 20KM a nawet wiecej 20% wzrost mocy powinien nie byc dużym kłopotem.

desperado67 napisał/a:
Dlatego jest kosztowny aby go zrobić profesjonalnie i bez ryzyka. A nie potem się zastanawiać czy gdziekolwiek dojadę.


oczywiscie można zrobić kompletna modyfikacje całego samochodu ale po co dla 20% wzrostu mocy? te 20% powinien wytrzymać każdy z komponentów... skrzynia sprzęgło półosie o ktorych mówisz itd, producenci zawsze liczą takie części z zapasem... oczywiscie efektem ubocznym będzie ich krótsza żywotność ale każdym musi się z tym liczyć.

desperado67 napisał/a:
Nie rozumiem co ma PG1 do K-serie, czyżbyś nie czytał uważnie.W K-serie głowice padają bez turbo a ty chcesz dać mu ekstra power. Jak ci się to uda i silnik wytrzyma dłużej jak pare miechów(max)to masz pewnego nobla.

Ps. widać jak czytałeś uważnie fora angielskie skoro podstawowych rzeczy o tym silniku nie wiesz. :oops:


widzisz znowu nie czytasz ze zrozumieniem wszyscy są w stanie zrozumieć oprócz ciebie... Markzo już to subtelnie podsumował.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 12, 2010 23:00   

dokladnie. Ja uwazam ze wszystko jest dla ludzi ...z glową:-)

P.s. RObiac mi rozrzad, wymiane filtrow, oleju, plynu chlodniczego cos mi chyba rozszczelnil mechanizator w dolocie bo przy 3 tys szarpnie na chwilke tak jakby sie przydlawil przy 4 snowu i przy pieciu mniejwiecej znowu:) oczywiscie im mocniej wcisniery gaz tym mocniej szarpie, jak jezdze nie wciskajac nie czuje tego. Cza bedze to wszysto poskrecac od nowa.

P.s. 2 rozkminialem noca schematy IC chyba podejdzie zamontowac od diesla albo i troszecze szerszy:-)

(a to jak juz sie rozpisalem) P.s. 3 fotki silnika nadal czasu brak:-(

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 22:55 ]
ok pocykalem troche fotek ale mieliscie racje slabo widac i malo pommo zdjecia zderzaka.

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 22:56 ]
c.d. fotek

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 23:00 ]
cd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG TF] Turbina
Creme Tuning mechaniczny 27 Pią Maj 24, 2013 21:46
flapjck1
Brak nowych postów [R25] Turbina + Stożkowy
TOREK513 Tuning mechaniczny 32 Pon Lis 19, 2012 15:49
piotrekcrash
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 1.6si] turbina
serwacy82 Tuning mechaniczny 3 Pon Cze 13, 2011 16:16
szoso
Brak nowych postów Turbina w MGTF160
MGTF160 Tuning mechaniczny 18 Nie Lip 29, 2007 02:13
Gość
Brak nowych postów [R75] jaka turbina podejdzie?
Physixc Tuning mechaniczny 77 Pon Wrz 21, 2015 19:17
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink