Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Czy pasować będzie turbo od 420,220,45,25 diesli?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Czy pasować będzie turbo od 420,220,45,25 diesli?

Jak w opisie. W sumie to byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź;)
Autor Wiadomość
mcmlody 




Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: GM

Rover 600

  Wysłany: Sro Mar 03, 2010 03:03   [R620] Czy pasować będzie turbo od 420,220,45,25 diesli?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Przeczytałem miliard wątków o spadku mocy, gdyż i w moim przypadku tak się stało. U mechanika okazało się, że padł map sensor i zawór przy turbinie (ten taki z cięgnem), a że zawór do garretta gt15 kosztuje tyle, co używana turbosprężarka (ok.400 zł), to siłą rzeczy zadać muszę to pytanie na forum, bo chyba wymienię w takim wypadku całe turbo, bez bawienia się w przekręcanie części...

To taka krótka historia, żeby się wczuć w problem:) będę wdzięczny za odpowiedzi:)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 03, 2010 03:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 07:32   

od serii 200 i 400 tak natomiast od 25 czy 45 nie jestem pewien ale raczej tak
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 03, 2010 08:22   

Różnica na pewno jest ale może uda się zamontować, choć ryzyko komplikacji, były dwa rodzaje turbin z zielonym i czerwonym napisem Garrett różnica chyba w wielkości obudowy jak dobrze pamiętam. Tu masz aukcje ten sam sprzedawca a osobno aukcję ma dla jednej i osobno dla drugiej turbiny

http://allegro.pl/item910..._420_civic.html

http://allegro.pl/item910...over_25_45.html


a jeśli chodzi o 600 i 400 to są takie same bo u siebie zakładałem z 400-tki trzeba było tylko udrożnić jeden zaślepiony przewód (nie wiem do czego on służył ale napewno tym się różniły)
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
mcmlody 




Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: GM

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 11, 2010 00:06   

Dobra, to teraz mam lepsze pytanie - czy zawór od turbo od 200 sdi bez takiego dzyndzelka z boku na korpusie, do którego jest zatknięty przewód przyczepiony będzie pasował w miejsce takowego;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 620] czy zaślepka halogenu z 400 będzie pasować do 600?
IversonAI3 Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Sty 19, 2014 10:43
IversonAI3
Brak nowych postów [Rover 620 Si] Czy szyba od Hondy Accord będzie pasować ?
Karolajna19xx Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Paź 22, 2016 10:47
Karolajna19xx
Brak nowych postów [r620sdi]Czy miska olejowa z r420, r220 beda pasowac do r620
szklany Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Sie 28, 2011 10:00
Firq
Brak nowych postów [R620] Nie działa turbo.
rolfik Rover serii 600, Honda Accord 11 Wto Wrz 18, 2007 13:09
thef
Brak nowych postów [R620] Sprawdzenie turbo
eugeniusz.kam Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 29, 2009 19:43
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink