Muszę przyznać, że awaryjność Roverków jest dość wysoka, niestety i raczej awarie te nie są uzależnione od poprzedniego właściciela, lub stanu (zadbania) autka. Nigdy nie polecę go komuś kto dużo jeździ, a co więcej komuś, kto nie może sobie pozwolić na długi okres naprawy. Nie polecę także Roverka jako autko do firmy, które musi robić dziesiątki tyś km. Nie okłamując się, wciąż dużo części jest nieosiągalnych w zamiennikach (zaporowe ceny oryginałów + długi czas oczekiwania) i z naprawami też zbyt fajnie nie jest. Oczywiście jest aż 3-4 mechaników polecanych na forum którym można oddać autko bez obaw. 3-4 na całą Polskę ! Taka jest prawda i wiem, że boli.
Sam jeżdżę Roverkiem, był to po części świadomy wybór, ale z obecną wiedzą, mocno bym się wówczas zastanowił przed zakupem. Bardzo mocno zastanowił.
Nie no przestańcie. Rover to taki sam samochód jak każdy inny. Co do mechaników to nie tylko 4 na całą Polskę sie na nich zna. Tych 4 sie w Roverach specjalizuje.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Cóż ja się nie będę wypowiadał, bo mam same Hondo-Rovery, więc problemów z częściami i serwisem nie mam, a frajdy duużooo - 158 KM na 1340 kg w wygodnym i elegancki sedanie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Hmm ja w ciągu 9 miesięcy wymieniałam przepustnicę i w zasadzie tyle.
Nie będę się dzieliła wnioskami w związku z tym Może trzeba się lepiej przyjrzeć przy zakupie.
Mnie w sumie zawsze zadziwiały teksty, że są takie kłopoty z mechanikami itp.
Mój mechanik przed moim Roverkiem nigdy innego nie dotykał, Rave też nie widział, Haynes'a mu przywiozłem chyba po dwóch latach serwisowanie R800, a jakoś wszystko "umi" i autko śmiga. Czasem tylko mówi, że "o a tu taki dziwny patent, ale w Volvo sąsiada to niektóre rzeczy to jeszcze dziwniej zrobili".
[ Dodano: Czw Maj 15, 2008 17:02 ]
Skiba napisał/a:
Akurat tutaj się zgodzę, ale kupując R600 SDi już tak pięknie by nie było (do niedawna).
Jak to?
Przecież to HA CC7/CE7 2.0 TDi?
Czy ja o czymś nie wiem?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Mnie w sumie zawsze zadziwiały teksty, że są takie kłopoty z mechanikami itp.
Mój mechanik przed moim Roverkiem nigdy innego nie dotykał, Rave też nie widział, Haynes'a mu przywiozłem chyba po dwóch latach serwisowanie R800, a jakoś wszystko "umi" i autko śmiga. Czasem tylko mówi, że "o a tu taki dziwny patent, ale w Volvo sąsiada to niektóre rzeczy to jeszcze dziwniej zrobili".
Pozazdrościć mechanika ...
maciej napisał/a:
Jak to?
Przecież to HA CC7/CE7 2.0 TDi?
Czy ja o czymś nie wiem?
Zgadza się. Ale jest to jednostka Rovera. I jakby nie patrzeć wciąż mnóstwo części jest/była (jak już wcześniej napisałem) niedostępna w zamiennikach, lub ma zaporowe ceny w oryginale, powiązane z kosmicznym czasem oczekiwania na część. Salony ASO hondy (przynajmniej te w mojej okolicy), niestety nawet nie zerkną na Rovera, a części w swoich katalogach chcą wyszukiwać, tylko i wyłącznie po numerze nadwozia. Dzięki Ci Panie za Tomiego.
Salony ASO hondy (przynajmniej te w mojej okolicy), niestety nawet nie zerkną na Rovera, a części w swoich katalogach chcą wyszukiwać, tylko i wyłącznie po numerze nadwozia
No to rzeczywiście masz pecha, bo w Wawie jest jedno nie ASO, które wie, że Rover to też Honda, a w ASO AutoWest też nigdy nie robili problemów i panowie w sklepie wiedzą, że nie podam VINu, ale chodzi o HA CC7 2.3 SR/SRi '93-'95.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No to rzeczywiście masz pecha, bo w Wawie jest jedno nie ASO, które wie, że Rover to też Honda, a w ASO AutoWest też nigdy nie robili problemów i panowie w sklepie wiedzą, że nie podam VINu, ale chodzi o HA CC7 2.3 SR/SRi '93-'95.
Dlatego ja szukam VIN do HA 2.0 TDi z fabryczną klimą
Dlatego ja szukam VIN do HA 2.0 TDi z fabryczną klimą
Zadzwoń do AutoWest'u i pogadaj - może bez nr VIN Ci pomogą.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
hah.... po roku mowisz...u nas R623Si Lux rok 1995, 2.3l 158 koni + lpg 2 gen do tego full wypas, byl przez 4 pelne latka. auto w chwili zakupu 196 tyskm, w chwili sprzedazy 280tys km:) i co?? i w dupie mam topornego i mulastego VW, tandetnego forda i gnijacego opla;) przejechal z nami caluskie wegry z przyczepa na haku, wozil cegly i betoniarki na budowe naszego domku, jechal z palcem w rurze wydechowej 200km/h, byl szybki i agresywny, a jak trzeba bylo spokojny i elegancki. auto mialo problem z zawieszeniem, bo mialo dzowna i nie zostalo do konca dobrze napraweione, co kosztowalo nas 2 zciete opony i komplet tarcz z racji krzywej piasty:) po zatym kompletnie nic sie nie dzialo:) nie no sorry silniczek krowkowy wymienilem, naprawilem sam centralny zamek:) w tym samym czasie byl w domu passek 1.9tdi 110km B5. w Roverku rozrzad 500zl w passku 1000zl a rover czesal passka jak chcial na Trasie, ze startu to woogle masakra byla, jakby nie to ze nie idzie dorwac 623 z 97-98R to juz by taki byl w garazu:) genialne auta:) teraz jest 216 coupe i zaluje tylko jednej rzeczy....ze nie siedzi w nim Roverkowy potowr - 2.0T. auta jak dla mnie doskonale, mi sie jakos nie psuja nie rdzewieja, proste, jak dbasz tak masz, a ja w to wkladam cale serce bo Roverki kocham i kochac bede
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
To ktoś nim 4 kkm przejeździł, bo ZTCP to jak go rozbiłem to miał 192 kkm.
Markzo napisał/a:
mialo problem z zawieszeniem, bo mialo dzowna i nie zostalo do konca dobrze napraweione, co kosztowalo nas 2 zciete opony i komplet tarcz z racji krzywej piasty
No właśnie... Mea culpa...
Ale gdyby nie to to raczej przed przebiegiem 300 kkm bym się z nim nie rozstał...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Hehe, oczywiście wszyscy zadowoleni to właściciele R600
Jeżeli chcemy porównać R600 do Passka B5 1,9 TDi, to porównujmy R600 SDi, a nie benzynkę. Wówczas R600 Sdi nie dorasta do pięt Passkowi (poza sylwetką oczywiście). Passek bije (niestety) taką R600 Sdi praktycznie pod każdym względem.
_________________ pozdrawiam Skiba
Ostatnio zmieniony przez Skiba Czw Maj 15, 2008 18:29, w całości zmieniany 2 razy
tak?? kurde pamietam na bank bylo 196...:/ no ale;) w sumie to z tylnim zawaisem sie szybko uporalismy i bylo po problemie, duzy klopot to bylo zlokalizowanie siepieacej kierownicy przy hamulcowaniu, ale tez dalismy rade;)
ja nie widze zadnego powodu zeby byc niezadowolonym z Roverkow;) problem byl z tym zawiasem tylko, do kompa sie podpinalem w boschu, wsyztskie naprawy w SZiKu:) tak miedzy nami mowiac to chcieslimy teraz zrobic takaiego mixa zeby kupi 620Ti i 216 Coupe al eniestety nie wyszlo
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum