Sprawdziłem. Jest. Więc na 100% to jego wina? Jeżeli tak to muszę się za niego zabrać.
PS: Z ciekawości zrobiłem test klimy jak tu link . Wyszło FC 00. Także ok.
Potem zacząłem kombinować z wyświetlaczem na desce. Przy wyjętym kluczyku wcisnąłem przycisk do kasowania przebiegu dziennego i trzymając go włożyłem kluczyk do stacyjki. Pojawiło mi się coś takiego link.
Za każdym razem jak wciskałem ten przycisk, pojawiały się jakieś cyferki i znaczki (widać na filmiku).
Co one oznaczają?
_________________ "Dwie rzeczy są nieskończone - Wszechświat i głupota ludzka. Co do tej pierwszej istnieją jeszcze wątpliwości" - Albert Einstein
Wielkie dzięki. To mam troszkę lektury do przerobienia. Ale nie teraz, spadam do pracy.
[ Dodano: Pon Sie 09, 2010 11:55 ]
Próbowałem dostać się do tego rezystora. Nie mogę go odkręcić. Przykręcony jest do obudowy wentylatora od strony chłodnicy. Z pomiarem oporności też lipa. Przewody wchodzą bezpośrednio w rezystor, brak jakichkolwiek złączek.
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 09:35 ]
A jeszcze jedno pytanko. Czy przy włączonej klimie wentylator powinien załączać się w każdej sytuacji czy uzależnione jest to od temperatury zewnętrznej? Właśnie zauważyłem, że przy 6-8 stopniach na zawnątrz i włączonej klimie wentylator nie włącza się.
_________________ "Dwie rzeczy są nieskończone - Wszechświat i głupota ludzka. Co do tej pierwszej istnieją jeszcze wątpliwości" - Albert Einstein
U mnie 2 lata wiatrak chodził na 2 biegu. Teraz się włącza i wyłącza i jak napisał mi Apples jest to wina rezystora i braku 1 biegu. Czemu tylko wcześniej cały czas dawał na tym 2 biegu? Czy bez sprawdzania tego rezystora można śmiało kupować go żeby wymienili mi, czy to na pewno to?? Jeszcze jedno czy wina tego rezystora ma aż tak duży wpływ na zimno lecące z klimy? Teraz czuję że bardzo słeby chłod leci niż wcześniej a klima nabita do pełna. Mam wrażenie że jak ustawię na auto to siła nadmuchu po jakimś czasie wcale nie zmniejsza się, może dlatego ze słabo chłodzi i potrzebuje dużo czasu.
Ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Jak nie ma lub jest zbyt mało czynnika w układzie klimatyzacji to wentylator na chłodnicach po włączeniu klimy będzie się kręcić? Czy np. skoro nie ma czynnika to nie kręci się bo nie ma co chłodzić?
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lip 29, 2012 20:50
Alex_Tom napisał/a:
Ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Jak nie ma lub jest zbyt mało czynnika w układzie klimatyzacji to wentylator na chłodnicach po włączeniu klimy będzie się kręcić? Czy np. skoro nie ma czynnika to nie kręci się bo nie ma co chłodzić?
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
a mam pytanko otoz gdy dam klime na ekonomicznie to z kratek leci niezbyt chlodne powietrze ustawione na low,a gdy wlacze normalnie klime to daje spoko zimnym powietrzem o co moze cchodzic ,a i 2 pytanko czy jak klima jest na minimum sily jedna kreseczke to tez tak macie strasznie obciazony auto ,przy ruszaniu itd
sew87, a działają ci dwa biegi ? troszkę klima obciąża auto ale kiedy naprawiłem rezystor to już tego tak nie odczuwam kiedyś kiedy wiatrak kręcił mi się non stop na drugim biegu to odczuć się dało teraz jest znacznie lepiej:) jutro jadę nabić klimatyzacje to zobaczymy czy będzie już perfekcyjnie
To uważasz moją wypowiedź za konfabulację - dzięki.
Ależ nigdy w życiu !
Chodziło mi o to, że np. ktoś się pojawi i napisze, że u niego jest inaczej i wtedy nie wiadomo komu wierzyć.
Często jest tak, że ktoś napiszę, że u niego jest tak, inny napisze, że jest tak i powstaje dyskusja i analiza tematu.
Zdaję sobie sprawę, że masz o wiele większe doświadczenie dlatego jeżeli poczułeś się urażony najmocniej przepraszam.
A Twa odpowiedź bardzo była dla mnie przydatna.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lip 31, 2012 20:03
Alex_Tom napisał/a:
(...) dlatego jeżeli poczułeś się urażony najmocniej przepraszam.
Bez przesadyzmu..... Pisałem dosyć oszczędnie, bo chcałem się dostosować do Twojej prośby:
Alex_Tom napisał/a:
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Opisałem tylko jak jest w moim Roverku( od dwóch lat bez czynnika i z zatartą sprężarką), bo teoretycznie powinno być tak, jak napisał automechanik. A czemu u mnie jest inaczej, tego niestety nie wiem - może jakieś zwarcie lub ktoś mi po cichu klimę nabił
sew87, a działają ci dwa biegi ? troszkę klima obciąża auto ale kiedy naprawiłem rezystor to już tego tak nie odczuwam kiedyś kiedy wiatrak kręcił mi się non stop na drugim biegu to odczuć się dało teraz jest znacznie lepiej:) jutro jadę nabić klimatyzacje to zobaczymy czy będzie już perfekcyjnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum