Cześć, nie mogę znaleźć takiej informacji na forum, jest dużo pisane o firmach, dźwięku, wyglądzie.. a ja mam podstawowe pytanie, jak dobrać wymiary nowego "sportowego" tłumika końcowego do roverka który ma póki co wszystko w oryginale? Na stronach z tłumikami spotykam się z wymiarami np.
Długość całkowita: 620 mm
Wymiary puszki: 120*210*350 mm
Srednica końcówki: 2*76 mm
Długość końcówki: 250 mm
Średnica rury dolotowej: 50 mm
Powienienm teraz wejść pod auto i mierzyć jak jest obecnie i czy wymiary się pokrywają? który wymiar jest najważniejszy? Dziwne, że nigdzie nie mogę znaleźć artykułu na ten temat.. Będę zobowiązany jeśli ktoś mi podpowie co i jak..
_________________ ...Rusz głową, zanim ruszysz...
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 07:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
odpowiedzia na Twoje pytanie bedzie pytanie...
powiedz dlaczego chcesz znac wymiary tlumnika koncowego skoro sportowe to tylko puszki... do ktorych musisz przyspawac haki mocujace ja do zderzaka i kawalek rury by polaczyc koncowy ze srodkowym... najlepiej odciac je ze starego i przyspawac do nowego "usportowionego" jest jeszcze mozliwosc zamocowania go za pomoca opaski w niektorych przypadkach...
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 170 Skąd: Piotrkow Tryb
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 16:45
wojzel, a nie lepiej dorwac oryginalny sportowy tlumik od mocniejszej wersji rovera 200 tzn 200Vi badz 1.8 16v bo tez ladnie buczy:D
Wtedy zadne przerobki nie beda potrzebne
pozdro
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wojzel, a nie lepiej dorwac oryginalny sportowy tlumik od mocniejszej wersji rovera 200 tzn 200Vi badz 1.8 16v bo tez ladnie buczy:D
Wtedy zadne przerobki nie beda potrzebne
Pewnie że tak, tylko nie wiem jaki ten tłumik ma wygląd.. a nie ukrywam, że to też dla mnie istotne..
[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 18:21 ]
dziadekc1 napisał/a:
odpowiedzia na Twoje pytanie bedzie pytanie...
powiedz dlaczego chcesz znac wymiary tlumnika koncowego skoro sportowe to tylko puszki... do ktorych musisz przyspawac haki mocujace ja do zderzaka i kawalek rury by polaczyc koncowy ze srodkowym... najlepiej odciac je ze starego i przyspawac do nowego "usportowionego" jest jeszcze mozliwosc zamocowania go za pomoca opaski w niektorych przypadkach...
wiec kwestia wielkosci pozostaje bez znaczenia
nie wiedziałem, że potrzebny będzie kawałek rury żeby połączyć go ze środkowym, byłem do tej pory przekonany że po prostu nowy końcowy tłumik trzeba wsadzić w środkowy i przymocować do podwozia.. dzięki za uwagę na ten temat..
co do wymiarów, to jednak mają chyba znaczenie.. różnica w długości całkowitej pomiędzy tłumikami końcowymi różnych firm to jakieś 10cm.. czy motnując załóżmy ten krótszy, tłumik nie schowa się zbyt głęboko? a z kolei zakłając dłuższy, czy nie ma obawy że będzie on wystawał zbyt daleko?
poza tym, czy rozmiar puszki jest bez znaczenia? jej szerokość i wysokość? nie będzie problemu z montażem puszki która będzie wybitnie niedopasowana wymiarowo?
tak jak mowilem przez przyspawanie hakow mocujacych do tlumnika sam decydujesz jak duzo ma wystawac koncowka (odpowiednio ja obcinajac lub wyginajac nowa)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum