Remi55, ostatnio tez rozwijałem ten temat w sowim R400 ale jakoś dałem spokój bo prawdopodobnie przyczyna jest taka że nasze R nie mają czujnika położenia drogi co w ostateczności przyczynia się do barków pomiarów z średniego spalania paliwa, ilości możliwej jeszcze do przejechani drogi itp. A inne opcje są jak najbardziej do ustawienia.
Rzeczywiście dużo w tym temacie ma do powiedzenia klubowicz AndrewS nawet z nim o tym dyskutowałem i on właśnie mnie uświadomił o tym czujniku. Sam ma takie coś zamontowane w swoim PolRovrze.
ponodz ten jeden zrobil to jakos za pomoacza OBD2 co widac na filmiku a jest jeszcze inny rodzia tego co mierzy czujnikami ale mniej takie rewelacyjne jak to z filmu
Chodz takie cos co ma AndrewS i te linki na allegro co sa na Atmega programowane to mnie w sumie malo interesuja. Bo ja nie chce mieć pomiarów z średniego spalania paliwa bo mnie to w cale nie interesuje a po drugie ze w Dieslu to jeszcze bardziej jest z komplikowane
Mnie mniej wieej takie cos interesuje:
Mi chodzi głownie o to ze jak sie wyl samochód to zeby byl tylko zegar bo środku bez podswietlania. A potem jak sie przekreci kluczyk zeby sie podswietlilo to i wygladalo tak:
Ma miec tez funkcje ze sie pokazuje na 2 sek ICE jak jet Temp zwe. pomiedzy -2°C a +2°C oraz ze jak spadnie napiecie na baterii ponizej 11.5V to ma pisac Low Bat
W sumie da sie to zrealizowac z tym Atmega ale nie mam czasu sie bawic w porogramowanie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, powiem szczerze że bardzo mnie to interesuje, ale powiedz mi tak co oczekujesz od tego urządzenia, to znaczy jakie wskazania by cię interesowały w nim.
Bo z filmików na YT chciałbym mieć :
woltomierz
temp wody
temp oleju
temp wewnątrz/ na zewnątrz
no i to spalanie ale nie wiadomo czy to wypali
Bo ja nie chce mieć pomiarów z średniego spalania paliwa bo mnie to w cale nie interesuje a po drugie ze w Dieslu to jeszcze bardziej jest skomplikowane
Remi55, powiem szczerze że bardzo mnie to interesuje, ale powiedz mi tak co oczekujesz od tego urządzenia, to znaczy jakie wskazania by cię interesowały w nim.
Bo z filmików na YT chciałbym mieć :
woltomierz
temp wody
temp oleju
temp wewnątrz/ na zewnątrz
no i to spalanie ale nie wiadomo czy to wypali
Co o tym sądzisz
No tak jak mam na zdjeciu powyzej to zielone cos:
Zegar
Voltomierz (spadnie napiecie na baterii ponizej 11.5V to ma pisac Low Bat)
Temp. wew.
Temp. zew. (Przy Temp -2° do +2° ma byc napis ICE ! )
i w sumie to tle mnie interesuje. Resztę to są zbędne gadżety
Temp wody oraz oleju to tez w sumie nic trudengo wszystko mozna zaprogramowac. Nic innego jak termometry Tylko w takim razie u ciebie by trzeba bylo miec wyswitlacz 4 linie x po 16 znakow
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 19:08
Polecam lekturę http://306team.pl/forum/viewtopic.php?t=105 (mam nadzieję, że nie trzeba się rejestrować by zobaczyć topik) Komputer jest uboższy niż opisywany tutaj, ale działa bez problemów.
Dzięki
Mnie by interesowało jak najwięcej funkcji w komputerze, spalanie średnie, a przede wszystkim chwilowe tez
[ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 23:01 ]
Ale to jest to samo
W dieslach podobno występują jakieś problemy, choć da się, a w iDT przede wszystkim dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa Tylko ja jestem w elektronice zielony, więc zanim kupię wolałbym być pewien czy będzie grało wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum