Wysłany: Nie Maj 02, 2010 10:14 [214 Si, 16V, 97] immo dziala krotko po synchronizacji.....
hejka
po 1 czytalem juz wszystkie posty na ten temat... a wiec...
objawy: mam problemy z immo, rano srednio pstrykam przez jakies 6 - 7 min zanim moge odpalic auto....
od jaka dawna: od tygodnia
podjete dzialania: kilka razy juz go synchronizowalem na nowo zgodnie z instrukcja ale dawalo to krotki efekt, wczoraj wymienilem baterie + wyczyscilem wacikiem ze spirytusem (troche mazi i cial obcych bylo w srodku) + ponowna synchronizacja zgodna z instrukcja, dzis rano ponownie nie moglem bo odpalic a wczoraj dzialal jak ta lala przez kilka godzin!
nie mam juz pojecia co moge jeszcze zrobic macie jakies pomysly, moze to wcale nie jest wina immo w centralnym a 2 strony?
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz i sugestie
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 02, 2010 10:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sTERYD moze mala podpowiedz, ja z mechaniki to troche laik jestem i naprawy robieczytajac wczesniej forum przez godzine takze nie mam pojecia o ktory kabel Ci chodzi skad on idzie dokad?
od minusa akumulatora masz krótki kabelek idący do karoserii odkręć go, sprawdź, czy kawałek nie zostanie Ci w ręce oczyść połączenia załóż spowrotem i zabezpiecz jakąś wazeliną, albo smarem
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
a wiec..... kabelek przeczyszczony (chociaz nie wydawalo sie ze cos jest z nim nie tak), zabezpieczony wazelina, dokrecony
po kilku wcisnieciach pilota zaczal dzialac.... przez jakas minute (bez ponownej synchronizacji) po czym znowu nie reaguje
moze to nie jest wina pilota ? Przeciez w samochodzie tez musi byc 2 czesc ktora odbiera sygnal i pozwala uruchomic silnik, moze to ona szfankuje, ktos wie gdzie ona jest i jak sprawdzic jej funkcjonowanie?
przeczytalem tez ze po synchronizacji najlepiej sie przejechac jakies 10 km by immo sie dobrze zgral a ja tego nie robie, moze w tym cos jest?
z gory dzieki za ponowne sygestie
[ Dodano: Wto Maj 04, 2010 18:16 ]
dzis zdobylem namiary do kolesia ktory juz kiedys zdjal immo z roverka mojej znajomej.... koles mi powiedzial 300 zl za sciagniecie i powiedzial ze nie ma sprawy
ktos kiedys z Was zrobil cos takiego na swoim roverku?
nie wiem szczerze mowiac, najpierw dogadam sie z moim mechanikiem, jak robi przekladki i poradzil sobie z elektronika w rozbitym m5 to z moim immo tez chyba da rade
ps - przejazdzka 10 km po synchronizacji nic nie dala bo na stacji benzynowej ludzie za mna sie niecierpliwili, to samo przed praca gdy siedzac w aucie alarm wyl przez kilka minut lol
juz nie mam sily, luty sie wydaja byc ok na pilocie, inne metody zawiodly, chyba go usune i tyle
nic szczegolnego sie nie wydarzylo, normalna eksploatacja i tyle tylko,ze, stopniowo pomalu immo zaczal siedac, najpierw otwieralem go kluczykiem i po krotkiej chwili mozna go bylo wylaczyc bec problemu (myslalem ze to bateria wiec nie chcialem uzywac pilota zbyt czesto do wymiany tejze bateri) a teraz juz nic nie dziala.
ps - zauwazyliscie ze na plytce w srodku pilota jest zawsze 4 cyfrowy kod, moze to jest ten kod deaktywujacy? Czy ktos kiedys probowal wylaczyc immo przy uzyciu tego kodu?
ps - jedyne co sie wydarzylo to to ze mam 3 mm klockow z przodu i nowe juz czekaja na wymiane ale jedno z 2 chyba nie ma nic wspolnego.
[ Dodano: Sro Maj 05, 2010 11:19 ]
jesli chodzo o te 10 km to ktos to zasugerowal pod artykulem: Wymiana baterii w fabrycznym pilocie ROVER'a serii 400
ps - zauwazyliscie ze na plytce w srodku pilota jest zawsze 4 cyfrowy kod, moze to jest ten kod deaktywujacy? Czy ktos kiedys probowal wylaczyc immo przy uzyciu tego kodu?
obejrzyj dokładnie ścieżki w pilocie i luty czy nie ruszają (a te od baterii możesz poprawić) - najlepiej pod lupą (uważnie). i miernikiem posprawdzaj czy wszędzie przez nie przepływa prąd.
u mnie ścieżka w jednym miejscu zrobiła się bardzo cienka (po usunięciu brudu i laminatu z wierzchu dopiero było widać) - prawdopodobnie pot i brud który spływa z rąk jak się dostanie do środka to po dłuższym czasie rozpuszcza ścieżki.
po nalutowaniu kawałek od razu poprawa.
sprawdź też bezpiecznik od immo (w bezpiecznikach w komorze silnika) w jakim stanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum