Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T
Autor Wiadomość
walet90 



Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Gdynia



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:57   [R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T

Witam jestem nowy na forum oraz to mój pierwszy post także z góry proszę o wyrozumiałość. A więc posiadam Roverka 216 GTi 93r. 125KM, piszę z zapytaniem czy istanieje zamontowania kolektora wydechowego razem z turbo od fora probe 2.2 do mojego silniczka? Pytam się ponieważ znajomy czasem jeździ na spoty hondy i ktoś mu tam mówił, że ktoś coś takiego zrobił i to chodziło, mówił, że nie trzeba zakuwać silnika bo to tylko 0,5bara. A więc klubowicze co wy o Tym myślicie?

Dziękuje i Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 11:40   

Zapytaj gdzieś na forum hondy dobrze bo ten silnik to przecież hondowska produkcja oni będą to mieli obczajone
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 11:59   Re: [R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T

walet90 napisał/a:
Witam jestem nowy na forum oraz to mój pierwszy post także z góry proszę o wyrozumiałość. A więc posiadam Roverka 216 GTi 93r. 125KM, piszę z zapytaniem czy istanieje zamontowania kolektora wydechowego razem z turbo od fora probe 2.2 do mojego silniczka? Pytam się ponieważ znajomy czasem jeździ na spoty hondy i ktoś mu tam mówił, że ktoś coś takiego zrobił i to chodziło, mówił, że nie trzeba zakuwać silnika bo to tylko 0,5bara. A więc klubowicze co wy o Tym myślicie?

Dziękuje i Pozdrawiam


dać to się wszystko da...

chociaż na 90% kolektor nie będzie pasował, będziesz potrzebować chłodnice oleju, cały osprzęt pod turbo, większe wtryski itd... straszna rzeźba raczej nie widzę możliwości żeby coś z forda pasowało P&P. Spróbuj się dowiedzieć co dokładnie mówił ten kolega?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 13:29   

patrząc po fotkach średnio to widzę... nie lepiej kupić dedykowany kolektor pod turbo i założyć sprężąrke? mniejsza rzeźba będzie..
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 14:03   

bonus89 napisał/a:
Zapytaj gdzieś na forum hondy dobrze bo ten silnik to przecież hondowska produkcja oni będą to mieli obczajone


Ten silnik nie jest produkcją hondy tylko Mazdy ;) taki sam był w maździe 626.
znajdz firmę która Ci wytnie flanszę ż jednej strony pasująca pod twój silnik a w drugiej pod kolektor z 2.2t :)
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 15:29   

EquinoX napisał/a:
Ten silnik nie jest produkcją hondy tylko Mazdy

Dawno się tak nie uśmiałem. :mrgreen:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 15:31   

EquinoX napisał/a:
Ten silnik nie jest produkcją hondy tylko Mazdy taki sam był w maździe 626.
znajdz firmę która Ci wytnie flanszę ż jednej strony pasująca pod twój silnik a w drugiej pod kolektor z 2.2t


może chodzi o silnik z forda, ale temat jest czy pasuje kolektor wydechowy z turbo sprężarką do silnika D16A8 z rovera 216GTI. Więc forum mazdy nie pomoże a pomysł z cięciem flanszy pod ten kolektor jest tez pomylony, bo jak już ciąć flansze to zrobić kolektor typu "baran" i go bandażami owinąć, na bank lepsze wyjście niż rzeźba kolekotra z forda.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
walet90 



Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 18:10   

Witam. No dzisiaj się coś dowiem. Wiem tylko, że ktoś zrobił to z silnikiem D16Z2 wiec do D16A8 powinno też dać rade. A pare kucyków wiecej by się przydało.

Pozdrawiam
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 18:36   

możliwe, daj znać co i jak, niech będzie info dla potomności, np: ebajowe kolektory wydechowy są do każdej d-serii i pasują więc może i tu tak jest..
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 18:48   

TomC napisał/a:
EquinoX napisał/a:
Ten silnik nie jest produkcją hondy tylko Mazdy

Dawno się tak nie uśmiałem. :mrgreen:


Faktycznie zabawne :roll:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ford_Probe
Ale lepiej wykpić niż sprawdzić :P

Markzo wiem że najlepiej było by kupić gotowca ale jeżeli ktoś coś kombinuje to pewnie chce zaoszczędzić :)
A mam kolegę który turbił parę aut i zawsze sam dopasowywał kolektory i zawsze to taniej wychodziło a równie dobrze :)

Pozdro
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
walet90 



Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 20:39   

No własnie o to chodzi, nie chce ogólnie wydawać kasa na zaturbianie ale jak jest taka możliwość po kosztach to czemu by nie ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 20:59   

no tak, ale turbo pewnie do regeneracju lub sprawdzenia, inne wtryski, jakis ic'ek, orurowanie, wydech, strojenie + masa pierdół jak łączniki, śrubki, filterki itp itd. Kolektor z turbem to ułamek kosztów i jedna z wielu potrzebnych części.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
walet90 



Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 21:28   

No z tym sie licze no ale myśle, że z taka modyfikacja że w 2k zł się zamkne.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 21:36   

Chłodnica oleju, przewody olejowe, intercooler, dolot, kolektor, turbina, strojenie i jakiś magik kto to wszystko ładnie zgrabnie upchnie aby działało jak nalezy i to za 2kzł? Czekam z niecierpliwością na efekty...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 21:52   

montaż ecu majstra to ok 500zł, strojenie 1-1,5k zł i w góre... jakbyś robił samemu to w 5-6tys się zmiescisz...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 19, 2010 00:14   

EquinoX napisał/a:
Ale lepiej wykpić niż sprawdzić :P

Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi?

Jest mowa o przełożeniu kolektora z Forda do R216 a Ty wyskakujesz z tekstem
EquinoX napisał/a:
Ten silnik nie jest produkcją hondy tylko Mazdy ;) taki sam był w maździe 626.
sugerując że w R216 siedzi silnik Mazdy co jest.... błędem.
Jeżeli myślałeś o czymś innym to pisz jaśniej bo ciężko zgadywać skróty myślowe piszącego :roll:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sie 19, 2010 13:43   

EquinoX napisał/a:

Ten silnik nie jest produkcją hondy tylko Mazdy ;) taki sam był w maździe 626.


hmm ja zrozumiałem to identycznie jak TomC.

a wracając do sedna jeśli osprzęt turbo masz od tego probe za free albo leży i się kurzy w garażu to pewnie ze próbować go zaadaptować jeśli masz za niego płacić to szkoda czasu i kasy... gdyż są gotowe dość tanie kolektory pod turbo do tego motoru oraz lepsze sprawdzone sprezarki pod soft np. od volvo TD04 14.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 19, 2010 13:57   

zeliwny kolektor pod turbo w mnie w rzeszowie za ok 400zł, a baran z kwasiaka za jakieś 500zł...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kolektor wydechowy do 1.6 czy pasuje od MG 1.8?? [216 Si]
cyziek Tuning mechaniczny 3 Sro Lis 09, 2011 23:10
Kozik
Brak nowych postów Głowica i kolektor wydechowy??????????
Alpine Tuning mechaniczny 3 Nie Lis 18, 2007 23:48
Alpine
Brak nowych postów [MGF] Kolektor wydechowy z ebaya , ocena jakości
nowy889 Tuning mechaniczny 4 Pią Mar 01, 2019 05:23
nowy889
Brak nowych postów [R620Ti] Sportowy kolektor wydechowy do T16 - jest taki ?
tomii620si Tuning mechaniczny 18 Pon Gru 09, 2013 22:14
tomii620si
Brak nowych postów ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
piter34 Tuning mechaniczny 127 Pon Mar 17, 2008 23:18
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink