Kupiony na totalnym odpale gdy stwierdziłem że obecne autko mi się zaczyna nudzić i ma za mało mocy. Kupiony prawie 450 kilometrów od miejsca zamieszkania ale teraz wiem że warto było Autko robię tak by czuć się w nim jak w domu albo i lepiej !
z przodu jest sportowy amortyzator i dobrana sprężyna (niestety nie wiem jaka firma i ile mm w dół bo już były zamontowane)
z tyłu zaś sprężyna progresywna na oryginalnym amortyzatorze (pewnie standard 30-35mm)
Zmiany:
- wydech na jednym przelotowym tłumiku
- rozrząd konwersja na manualny napinacz
- wyczyszczony dolot poprzez przepustnice po sam kolektor
- styling, malowanie pokrywy na białą perłę z niebieską poświatą + inne mniejsze białe elementy
- zaślepiony egr
- stożek KN w Airboxie własnej konstrukcji z doprowadzeniem zimnego powietrza ze zderzaka
- czyszczenie zamka maski
przed:
po:
Car Audio:
Radio Panasonic CQ-RX400N
Głośniki:
Przód - HELIX ESPRIT
Tył - półka JBL GTO 937
Bagażnik - 2 x JBL GTO 1214 na Wzmacniaczu CarPower 4/400 mostek na 2x320 RMS, kondensator Alphard 1.2F
Wnętrze:
Pierwszą akcją było zamalowanie drewnianych wstawek na czarny mat, strasznie mnie to gryzło w oczy Teraz jest w sam raz!
Następnie wpadł shortshifter i za chwilę podniesienie całego wybieraka w górę na śrubach o 5 centymetrów. Została jeszcze jedna zmiana żeby drążek był bliżej kierowcy bo teraz piątkę wbija się na wyprostowanej ręce a taka opcja mi nie pasuje.
Jeszcze nie wiem czy będę to zabudowywał lub szył jakiś mieszek, bardzo mi się podoba jak jest tak spartańsko
Jako że przy zakupie było widać że podsufitka odpada i nie wiele życia jej zostało trzeba było zdecydować się na jakieś kroki, na materiał decydowałem się grubo ponad miesiąc. W grę wchodziły materiały z UK za 40 zł za metr z najdziwniejszymi wzorami lub cięcie jakiejś pościeli z nadrukami Dopiero pod koniec poszukiwań i gdy już praktycznie materiał był wybrany zobaczyłem zdjęcie civica z wnętrzem zrobionym w czarno białe pepitko i wtedy pomysł obrócił się o 180 stopni i powstało to co jest obecnie
Podsufitka i słupki zostały oklejone w drobną szachownicę na całość zużyłem 120cm x 3.5 metra materiału.
Kierownica z R400:
przed: była chuda szara obskurna kiera która nie dość że się rozsypywała to jeszcze nie dawała się porządnie chwycić.
po: Czarne niezniszczone koło, grubsze i wyprofilowane dające pewny chwyt
Dodanie ślizgacza pod klakson żeby nowa kierownica też mogła trąbić, wszystko sklejone klejem na ciepło:
Wygląd Zewnętrzny:
- alufelgi OZ 16' z miśkowatą oponą 225/45
- maska i chromowane wstawki poszły w czarny mat
- lotka pomalowana na czarny mat
- migacze przyciemnione folią (przód i tył)
- zaciski pomalowane na czerwono
- białe kierunki boczne
- przyciemnione lampy wewnątrz
Plany ?
- mniejsza kierownica zapewne od r400
- większe felgi zapewne 17'
- w marzeniach kręci się turbo
A na koniec moje Głupie pomysły i wpadki
- wypolerowana maska:
- pęknięty docisk sprzęgła zaraz po kupnie, niestety ale za dużo pałowałem podniecony przesiadką do ponad 2 razy mocniejszego auta
- pęknięte mocowanie linki od biegów, zreanimowane kawałkiem metalu
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez EquinoX Wto Sie 30, 2011 11:07, w całości zmieniany 5 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Motorownia oczywiście na duży plus podsufite komentowałem, mnie się podoba mocno, dał bym tylko 17' bo 600 to spora fura, no i na ziemie z nim, bo te 30mm to kosmetyczna poprawka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jeszcze teraz przypomniało mi się że mam stary filmik zaraz po kupnie z przyśpieszenia Stare sprzęgło, stara za mała pucha filtra powietrza. Muszę ukręcić coś nowego
Pasuje bez najmniejszego pierdnięcia, kierunki odbijają normalnie, tylko trzeba dorobić ślizgacz albo jakoś wyprowadzić klakson gdzie indziej
Z tym że na forum pisali że ta od r400 jest mniejsza a tak naprawdę to jest taka sama tylko grubsza i wyprofilowana ale mimo wszystko polecam
Hehe... Jak miałem obie R600, to zastanawiałem się jak zamienić "koło sterowe" na kierownicę, ale nigdy się za to nie zabrałem.
Gratuluję udanego projektu!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dzięki
A może ktoś ma jakieś propozycje co by tu jeszcze w autku na modzić ?
Zastanawiam się cały czas czy zrobić czarny mieszek czy lepiej wyczyścić (pomalować, wypolerować) mechanizmy od drążka.
EquinoX, zrób czarny mieszek, albo z takiego czegoś jak masz podsufitkę. Mnie się to podoba Jeszcze co do tej kierownicy, to fajnie ze kiera pasuje bez przeróbek, tylko teraz patrze ze Ty nie miałeś Airbagu, a ja mam poduszkę i to tez mnie troszkę zastanawia, jest na forum parę osób, które pakowały kierownice od R400 do R600 ale zawsze bez poduszki powietrznej hm..., Chyba zostaje mi tylko zakupić kompletna kierownice od r400 i zamieniać
Dobrze że się podoba
Do pierwszego postu doszły fotki z podłączania ślizgacza żeby klakson w nowej kierownicy działał.
No i mój kolega wymyślił żeby mechanizmy od drążka wykręcić, wyczyścić i oddać do cynkowania żeby ładnie i czysto to wyglądało
[ Dodano: Czw Wrz 01, 2011 21:17 ]
Ostatnio przy okazji malowania zderzaków przyciemniłem przednie lampki wewnątrz
Myślę, ze nie był by zły gdyby auto się lepiej prezentowało bo niestety wygląda kiepsko. Brudne, łaciate, lakier w kiepskim stanie w dodatku ta maska, która wygląda jak by była wymieniona po dzwonie, a nie jak specjalnie pomalowana. Osobiście maske dałbym w kolor, odswiezył lakier dobrą polerką, wypucował dokłądnie auto, przeleciał opony jakimś specyfikiem żeby były czarne i na koniec zrobił dobrą sesje wtedy można oceniać
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
[ Dodano: Nie Kwi 29, 2012 09:03 ]
Takie tam fotki z wczoraj
W sumie jak już ogarnę lakier to zostaje mi tylko jeżdżenie i cieszenie się autkiem
[ Dodano: Pon Paź 22, 2012 10:48 ]
W sumie dawno nie pisałem a auto wygląda trochę inaczej
Zaszło parę zmian, czyli:
pomalowane boki, w końcu jednolity kolor.
rozpórka przód
komp p28 z procedurą i innymi mapami
inne felgi
dziwny akcent na masce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum