Kupiłem dzisiaj chłodnicę,nową i trochę zmartwiło mnie co powiedział sprzedający:
spytał czy wiatrak się uchował w całości Powiedziałem że chłodnica jeszcze nie była ściągana,dopiero będzie.Powiedział żeby obchodzić się z wiatrakiem jak z jajkiem,bo bardzo często przy demontażu strzela i wtedy kolejne co najmniej 700 zł wydatku na wiatrak
Co Wy na to? Jak uniknąć kolejnego problemu przy wymianie chłodnicy,co podpowiedzieć mechanikowi przy demontażu?
Kupiłem dzisiaj chłodnicę,nową i trochę zmartwiło mnie co powiedział sprzedający:
spytał czy wiatrak się uchował w całości Powiedziałem że chłodnica jeszcze nie była ściągana,dopiero będzie.Powiedział żeby obchodzić się z wiatrakiem jak z jajkiem,bo bardzo często przy demontażu strzela i wtedy kolejne co najmniej 700 zł wydatku na wiatrak
Co Wy na to? Jak uniknąć kolejnego problemu przy wymianie chłodnicy,co podpowiedzieć mechanikowi przy demontażu?
łamią się zaczepy, po prostu ściąga się delikatnie
Jak pierwszym razem dostawałem się do wentylatora, to bawiłem się 1,5h. Za trzecim zajęło 05h. Wentylator ma metalowa zaczepy więc za bardzo się o niego nie ma co bać.
Ja mój demontowałem 3 razy. Bez przecinania nawet obudowy pod rurki klimy. Jedyne co to trzeba mieć dobre torxy bo śrubki pordzewiałe. Jeśli ma coś pęknąć to prędzej plastikowa obudowa niż wentylator. Oczywiście z wyczuciem aby nie załatwić silnika.
Ja mój demontowałem 3 razy. Bez przecinania nawet obudowy pod rurki klimy. Jedyne co to trzeba mieć dobre torxy bo śrubki pordzewiałe. Jeśli ma coś pęknąć to prędzej plastikowa obudowa niż wentylator. Oczywiście z wyczuciem aby nie załatwić silnika.
tak mówię o obudowie i np mocowaniu od góry na torxach, walną zaczepy i będzie stukać
czy odkręcenie pasa przedniego wystarczy aby lekko opuścić chłodnicę ? pytam ponieważ muszę wymienić chłodnicę intercoolera i aby wsunąć ją na zaczepy, które są po bokach chłodnicy wody muszę ją obniżyć o kilka cm
Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 22:05 Zaczepy chłodnicy.
Proszę o pomoc.
Kiepski mechanik zamontował mi chłodnicę na plastikowe opaski do montażu kabli.
Postanowiłem sam to poprawić i mam pytanie.
Chłodnica do diesla 2,0 ma po bokach plastikowe zaczepy które wsuwa się w metalowe belki.
U mnie są one połamane - czy można je dokupić i jakaś domontować czy niestety są zintegrowane z obudową chłodnicy i niestety trzeba kupić nową.
A może istnieje jakiś inny sposób że by ją prawidłowo zamontować.
Może jakieś zdjęcia.
Zauważyłem ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Pokazuje mi się dno zbiorniczka po około +/- 500km.
Znalazłem ubytek płynu na chłodnicy w widocznym na zdjęciu miejscu.
Chciałbym zapytać bardziej doświadczonych, czy taką chłodnicę wymienić lepiej na nową (jakaś z Allegro) czy bawić się w naprwę, lutowanie?
Czy da się wymienić chłodnicę wody bez ingerencji w układ klimatyzacji i bez spuszczania czynnika chłodzącego?
Witam posiadam rovera 75 cdti.dzisiaj wlasnie zalatwilem sobie chlodnice spadl mi klucz i zrobol dziurke.szukalem na forum i troche sie dowiedzialem ale mam problem nie moge wydostac chlodnicy.Podkrecalem wszystko co jest w kolo wszystkie weze itp.i nadal ziedzi dosc sztywno.Prosze o jakas podpowiec lub cokolwiek.z gory dziekuje.
A tak ogolnie to Pozdrawiam wszystkich jestem tu nowy i ciesze sie ze takie forum jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum