Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Roverek zgubił moc gdzie tkwi problem...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 08:51
[R220] Roverek zgubił moc gdzie tkwi problem...
Autor Wiadomość
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 12, 2010 11:31   [R220] Roverek zgubił moc gdzie tkwi problem...
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam roverkowiczów. Sorki jak mój temat się powtarza ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Otóż mojego roverka 220SDi dopadł jakiś problem z brakiem mocy jużwujaśniam obiawy.

Gdy odpale auto po długich godziinach postoju obroty silnika dojdą max do 2 tysięcy,( żeby go rozbujać to trza długooo cisnąć).

Gdy silnik się tylko rozgrzeje jest lepiej bo obroty pojdą dalej ale tylko gdy się dobrze rozpędze normalnie mogę mu trzymać pedał w podłodze a obroty od 2,2 tys na min prawei wcale się nie podnoszą. Co może być przyczyna...???

A dodam ze jak auto jest ciepłe to na postoju na biegu jałowym obroty kręcą normalnie i turbina pracuje normalnie. Jestem przed wymianą oleju a takrze i filtra paliwa może się zapchał... Lepiej żeby to nie pompa wtryskowa...???
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 18:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 12, 2010 11:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 12, 2010 11:44   

A może odłącz przepływomierz i zobacz, czy sie cos zmieni.
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 12, 2010 12:20   

chyba jak by była pompa to by przerywał i obroty by dziwnie skakały..ale mogę się mylić.

Podobne objawy miałem u siebie właśnie przy przepływce.....może też filtr powietrza ?
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 12, 2010 13:30   

Stawiam na dziurę w dolocie sprawdz gumowe węże od turbo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 12, 2010 13:36   

Z autem coraz gorzej wczoraj nie kopcił a dziś wali chmure siwego dymu :???: :???: :/ .

Byłem przed chwilą u mechanika i odrazu stwierdził że turbo padło... :/ :sad: bo jak wyłączyłem silnik to mówił że turbina jeszcze chwile się kręciła. a i oleju dużo ubyło.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lis 12, 2010 13:42   

Potwierdzam słowa Raptile'a , posprawdzaj węże od IC, zapewne masz gdzieś beszczelność, nie ma mocy i kopci na czarno- przerobiłem to latem. Ewentualnie dziura w samym intercoolerze- ale w to wątpię .Stawiam na węże :taa:
Ciekawe jak mechanik od razu stwierdził ?? :hm: , a pod maskę wogóle zajrzał, jak strzelił Ci wąż, będziesz to widział, będzie mokro wkoło od oleju ;)
 
 
wisnia 



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Lis 12, 2010 13:54   

mechanikom nie ma co wierzyc, dopoki nie sprawdzisz sam to sie nie dowiesz, przerabialem cos podobnego w swoim stilo. Przede wszystkim jesli bierze ci olej to sprawdz grze pod maska go ubywa, tylko uwazaj z tym odpalaniem silnika, zeby z powodu braku oleju nie zatarl go calkiem, skoro bierze olej to raczej nie przeplywka, zajrzyj pod maske i pisz co widzisz
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 14, 2010 02:02   

Mechanik zajrzał pod maske i tak własnie stwierdził jak pisałem wyrzej.
Dzisiaj z ciągłem wszystkie węże od IC i wyleciał a właściwie wylał się z nich olej. A wszystkie węrze są szczelne nigdzie nie przetarte itp....

Wyciągłem zaraz IC żeby go umyć od tego oleju, czyli jak w tym był olej to raczej napewno turbo....??!!
 
 
 
wisnia 



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Lis 16, 2010 22:36   

Zalezy ile wylales oleju, troche zawsze ma prawo byc w intercoolerze, jesli bylo tego wiecej niz pol szklanki to mozliwe ze turbo, jesli mniej to mimo wszystko moglbym sie upierac
 
 
GRZYBEK82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 81
Skąd: KOS



Wysłany: Czw Lis 18, 2010 20:01   

99,9% padło turbo niestety, ja nie regenerowałbym tylko kupił używkę w bdb stanie
_________________
Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 20, 2010 18:38   

wisnia Z intercoolera wylałem niecały litr oleju.

GRZYBEK82, padło turbo. Już jest wymienione na inne używane ale dobre :smile: cena wymiany 400zl-turbinka, 50zl- 3l oleju które poszło w tłumnik, 5zł uszczelki do tego czegoś co jest nad turbo. :grin: . Nie licze mojej roboty 2 dni przy wymianie.... :grin: ale zaoszczędziłen 200zł które żądał mechanik za wymiane.
 
 
 
wisnia 



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 18:11   

Jak litr oleju wylales z intercoolera to na pewno turbo.
Dobrze ze tylko 200zl chcial mechanik za wymiane, mi kiedys zawolali 700zł za sama wymiane, wprawdzie to bylo w Fiacie, ale co to za roznica.

Ps. o turbine trzeba dbac, chlodzic po dluzszej jezdzie i nie przeginac na zimnym silniku
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 26, 2010 23:55   

wisnia, Ale mechanik nie zarobił na mnie :smile: Sam dałen rade :smile: Aby zestaw porządnych kluczy i dużo cierpilości.... Teraz się pilnuje żeby silnik chodził troche na wolnych obrotach po długiej jeździe.
 
 
 
wisnia 



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 18:13   

wiem ze na Tobie nie zarobil, mialem na mysli tylko ze nawet jakbys mu oddal samochod do naprawy to jakos mozna by bylo przecierpiec te 200zl. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [roverek 200 ] gdzie jest filtr kabinowy?
Mia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 47 Pon Lip 09, 2012 15:25
PTE
Brak nowych postów [R220 SDi] Gdzie tabliczka znamionowa?
stan_w._j. Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lip 18, 2007 23:03
PHJOWI
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r220]gdzie szukac jaki pasek???
piernik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Paź 12, 2012 17:44
Adrian
Brak nowych postów [R220 SDI] Błąd 61. Jak i gdzie zlokalizować usterkę??
Rozan99 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Mar 23, 2011 19:08
Rozan99
Brak nowych postów [R220 SdI] immo - gdzie znalezc klucz
hazuki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Paź 06, 2013 20:57
Magut15



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink