Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Aluminiowy korpus pompki sprzęgła
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Aluminiowy korpus pompki sprzęgła
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Maj 21, 2013 17:17   

Krzysztof_89, jest na allegro ;) Sa dwie aukcje tej samej pompki, z tym, że jedna się kończy za 4 dni i ma te wcześniejsze fotki, a nowa się kończy za 28 dni i ma inne fotki ;)
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 21, 2013 17:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pioruner 



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7



Wysłany: Wto Maj 21, 2013 17:55   

Boncky, Witam mam roverka 45 1,6 benzyna ostatnio dziwnie zachowuje mi się sprzęgło, raz łapie a raz nie czy to jest wina pompki?

[ Dodano: Wto Maj 21, 2013 17:55 ]
Segi, , Witam mam roverka 45 1,6 benzyna ostatnio dziwnie zachowuje mi się sprzęgło, raz łapie a raz nie czy to jest wina pompki?
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Wto Maj 21, 2013 18:40   

Rowan napisał/a:
Fatimex jednak staje na wysokości zadania


No w morde, a ja niedość że nie dostałem takiego gotowca to jeszcze musiałem 7 zetów z własnej kieszeni dorzucić...
A co się omęczyłem to już nie wspomnę.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Maj 21, 2013 20:23   

uuu dobrze, że ja zamawiam dopiero gdzieś na koniec lipca tą pompkę :) Pewnie do tej pory, będzie jeszcze wysprzęglik i inne akcesoria w zestawie :D

No ale starają się, nie można o nich źle napisać.
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Pon Maj 27, 2013 10:25   

700km. Pompka działa i nie cieknie, daje ciśnienie, ale wysprzęglik się jednak kończy...
Leje się z niego jak ze świniaka po uboju. W piątek podchodzę do jego wymiany.
Na razie znów przepraszam swoją zieloną sześćset dwudziestą strzałę... ;-)
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Czw Maj 30, 2013 21:11   

Też zamówiłem tą pompke, chociasz patent za 15 zł działa ,i dobrze bo miałem dość wymiany 3 wysprzeglika na patecie pompy bmw <pompa bmw to zło :twisted:
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 31, 2013 08:25   

domel-x, może zrobisz zdjęcia wyjętego tłoczka z pompki. Zobaczymy jaka uszczlka i jaka konstrukcja zaworka, jeżeli takowy jest.
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pią Maj 31, 2013 10:14   

Pieta, zrobie jak przyjdzie ,narazie czekjam na paczke
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Maj 31, 2013 11:55   

domel-x napisał/a:
<pompa bmw to zło :twisted:

Zrobiłem 60 tyś na jednym wysprzęgliku na pompie BMW i chodził dalej, gdyby nie to, że wymienilem go przy okazji wymiany dwumasu, to by chodził. Aczkolwiek pompę BMW będe wymieniał, bo mnei drażni twarde sprzęgło.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Sob Cze 01, 2013 22:37   

Rowan, pompa bmw to dupa i koniec :razz: marek miał ten sam problem co ja razwalała mu wysprzeglik , wogule niechce mi sie gadać na ten temat jest to moje zdanie i koniec.


TERAZ TO DOPIERO JEST SPRZEGŁO!!!! wkońcu noga po trasie niebedzie bolała ;)
Wysprzeglik LUKa i pompka fatimex

jak obiecałem fotki niżej,niestety jakosc lipa ,tel robione, tłok plastikowy ,zaworka zwrotnego brak,(korpus)pompka aluminiowa ,zbiorniczek można zdjąć i przerobic bezproblemu jak w opcji z bmw,czyli zbiorniczek w grodzi,






 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Cze 02, 2013 16:33   

domel-x, te uszczelki są gumowe, czy plastikowe? Tam jest uszczelka ciśnieniowa z kołnierzem, który się składa, żeby przepuścić płyn skoro nie ma zaworka zwrotnego? Troche dziwnie ten tłoczek wygląda...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Nie Cze 02, 2013 17:00   

Rowan napisał/a:
te uszczelki są gumowe, czy plastikowe?


Ja myślę ze to będzie coś w ten deseń:

http://www.motointegrator...-autofren-d1721
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 08:32   

Rowan napisał/a:
domel-x, te uszczelki są gumowe, czy plastikowe? Tam jest uszczelka ciśnieniowa z kołnierzem, który się składa, żeby przepuścić płyn skoro nie ma zaworka zwrotnego? Troche dziwnie ten tłoczek wygląda...


To są dokładnie takie same uszczlki typu "U" jakie ja wkładałem w swojej modyfikacji "za 15zł"

Plastikowy (nylonowy) tłoczek w takim kształcie to typowe rozwiązanie w oryginalnch pomkach Hondy i nie tylko. Pompka Hondy Civic tzw. UFO ma prawie identyczny tłoczek

Widać, że tłoczek jest zaczerpnięty z jakiegoś "Japończyka".

Na szczycie tłoczka jest taka korona. Jest to gniazdo na osadzenie sprężyny, która powoduje powrót tłoczyska w pozycję górną. U nas w oryginale taka sprężyna jest zbędna bo mamy ją na pedale a cięgno ciągnie za soba tłoczek. Poza tym w Japończykach cięgno mocujące tłok z pedałem może tylko pchać tłoczek, dlatego sprężyna jest w nich wymagana.

Vickers,
Jak jest w pompce Fatimex, cięgno potrafi również pociągnąć za sobą tłoczek tak jak w R75, jak jest połączone z cięgno z tłoczyskiem?
Tak sobię patrzę na ten tłoczek i wydaje mi się dość długi w stosunku do długości korpusu. Czy jak wciśniesz do końca pedał to opiera ci się o podłogę czy tłoczek dochodzi do dna cylindra i on ogranicza?
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pon Cze 03, 2013 17:34   

Pieta napisał/a:
ak jest w pompce Fatimex, cięgno potrafi również pociągnąć za sobą tłoczek tak jak w R75, jak jest połączone z cięgno z tłoczyskiem?


jest takie samo rozwiązanie jak org.
Pieta napisał/a:
Czy jak wciśniesz do końca pedał to opiera ci się o podłogę czy tłoczek dochodzi do dna cylindra i on ogranicza?

opiera pedał sie o o podłoge ,jak w org..

co do uszczelek to wyglądają tak samo jak te co do regeneracji pompki kupywałem
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 20:13   

a mówiłem że to nie własna produkcja:) tłoczek zaciągnięty z czegoś innego, dokładnie taki sam jest w Land Roverkach, tylko demontujemy przód jak kolega wyżej pisał, korpus dla mnie to też jest z "czegoś" a nie własna produkcja, numery z boku na korpusie masz pewnie zdrapane:> czekamy teraz na pierwsze 100tys km i zobaczymy efekty,

ps: jak z oporem pedała ? ciężej, lżej? tak samo ?
na jakiej wysokości łapie Ci sprzęgło w porównaniu do starej pompy ?
_________________
Pamparampam
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pon Cze 03, 2013 22:18   

Boncky, jest to samo w porównaniu z zregenerowaną
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 22:28   

domel-x napisał/a:
Boncky, jest to samo w porównaniu z zregenerowaną


ale numery seryjne masz na korpusie zdrapane pewnie ?
_________________
Pamparampam
 
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 04, 2013 10:38   

Boncky napisał/a:
czekamy teraz na pierwsze 100tys km i zobaczymy efekty,


Ta pompka to prosta i sprawdzona przez kilka dekad kostrukcja w odróżnieniu do przekombinowanego konstrukcyjnie dziwadła z R75.
Nie ma sie czego obawiać. Bedzie latać jak trzeba.

Osobiście gratujuję Fatimexowi, że poszli w proste i sprawdzone rozwiązania. nie ważne jest dla mnie skąd pobrano narządy. W takiej skali produkcji i potencjalnej sprzedaży nie dziwi mnie to, że wiekszość elementów jest przejęta z istniejących pompek. To jest normalne w tej branży.
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 04, 2013 15:03   

nowa aukcja http://allegro.pl/pompa-p...3261661404.html

mam rozumieć że po zastosowaniu tej pompki problem z pompka minie bezpowrotnie ?
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Wto Cze 04, 2013 17:37   

haszczyc napisał/a:
mam rozumieć że po zastosowaniu tej pompki problem z pompka minie bezpowrotnie ?

tak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Problem z pedałem sprzegła po wymianie pompki sprzegła
taba19 Rover serii 75, MG ZT 19 Sro Sie 10, 2016 23:22
taba19
Brak nowych postów [R75] Wymiana pompki sprzęgła
niunia Rover serii 75, MG ZT 31 Wto Cze 11, 2019 20:50
martinsc
Brak nowych postów [R75] Przewód pompki sprzęgła
Pieta Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Mar 04, 2010 18:47
Pieta
Brak nowych postów [R75] Zakup pompki sprzęgła
Ml777 Rover serii 75, MG ZT 9 Wto Lip 21, 2009 14:40
Marian_K
Brak nowych postów [R75] Przewód od pompki sprzęgła
Boncky Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Cze 15, 2009 22:32
Boncky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink