Obecne plastiki nie będą pasowały bo w 8v masz jedno koło a w 16 v masz 2 koła Warto zrobić uszczelniacze. Lepiej ciut dołożyć i zrobić wszystko raz, a pożądnie
[ Dodano: Sro Mar 02, 2011 00:02 ]
Wizyta u gazownika konieczna
Ano nie, bo teraz jeśli masz 8V to masz cieńszą pokrywę zaworów i tylko jedną wałek na rozrządzie w 16V już masz dwa wałki rozrządu - co za tym idzie pokrywa zaworów jest jakby "grubsza" więc i plastikowa osłona będzie większa. Zobacz jak wygląda od góry silnik 8V a jak silnik 16V
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Teoretycznie nie jeśli z niej nie cieknie. Będziesz widział czy jest olej czy się poci pod nią. Jeśli wszystko jest ok to bez sensu. Wymiana tego jest banalna, odkręcasz kilka śrubek, trochę odtłuścić powierzchnię, nakładasz nową i skręcasz, może z 10 min roboty
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
memphisto, na czerwono masz zaznaczoną plastykową obudowę od rozrządu oraz miejsce gdzie jest uszczelką pod pokrywą zaworów. Sory za niedokładność ale jest późno i nie ogarniam painta za bardzo
Porównaj sobie wielkość tej osłony rozrządu u siebie w 8V a tutaj na zdjęciu z 16V i wtedy zobaczysz róznice
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Chodzi mi tylko i wyłącznie o uszczelkę pokrywy zaworów, któej w moich zakupach chyba w ogóle nie ma ! no bo skoro mam samą głowicę i samą pokrywę to uszczelki nie ma - ew jest przyklejona do pokrywy w co wątpię
kolektor wydechowy bedzie pasowac od wersji 8V, zamontowac jedynie nowa uszczelke.koszt kilkanascie zl.
najlepiej kup zestaw ten co pokazal ci kaczor662 320zl, nie bierz sie za kupowanie uszczelniaczy,niech zrobi to szlifierz. dotrze zaworki,zalozy uszczelniacze,splanuje glowice,i koszt nie przekroczy 220-250zl. ten co sprzedaje ci glowice popros go o pokrywe.na 99% ze mu tylko wadzi,to ci ja dorzuci!. pasek rozrzadu sobie kup nowy bo ten nie pasuje. rolka to nie wiem. jak bedzie pasowala to przekladaj. dodam ze glowice trzeba rozebrac do planowania i wyjac walki.jak to zrobisz to potem musi byc odpowiednio poskladana.kolektor ssacy i silniczek to max 100zl. gazownik musi nawiercic ci otworki pod wtryski. niech najlepiej zrobi to przed montazem kolektora.bedzie mu wygodniej i nie bedzie psioczyl czemu nie wczesniej jak bylo na wierzchu.czyli:
320uszczelki+220remont glowicy+50 pasek+100kolektor=690
do tego gazownik,sama glowica,olej? plyn?, robocizna.
tak sie zastanawiam.skoro masz na wielopunktowym wtrysku to czy trzeba kolektor ssacy tez wymieniac? moze tylko wtryski same.
polofix, Błagam Cie, to Ty mieszasz strasznie i nie pisz takich głupot dobrze? Weź dowiedz się najpierw coś a potem pisz, bo jak odstawi bez kolektora to potem bedzie kłopot i koszt i szukanie w ostatniej chwili...
nie chce sie sprzeczac, moze nie mam racji,ale skoro byl kolektor wydechowy 8V to moze zostac,bo z tego co pamietam to szerokosc glowicy w tym miejscu jest ta sama w 8V jak i w 16V.
no no wszystko już ogarniam po lekku w przeciągu 7 dni powinieniem już klikać "KUP TERAZ" na allegro, bo chcę to za 1 zakupem zrobić a nie ratami i czekam na tzw "Trzynastkę" i dojśc ona nie potrafi zawsze w styczniu były a cholera już marzec i urząd miasta się nie kwapi dać nam $$
Tak offtopowo dla rozluźnienia sytuacji dodam, że obecnie śmigam na takim jakby aucie tymczasowym
Daewoo nexia w silniku 16V 90 koni w najbogatszej wersji ! nawet klime i ABS ma hahah
Ale nie o tym, tylko o jej silniku. To jest dość duże auto i ma 90 koni i ten silnik po prostu by zjadł mojego R200 8V Nie wie ktoś, czy 16V w R200 będzie podobnie ogarniać? bo jak tak to będzie mega bomba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum