Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Mam na oku felgi w rozmiarze 6,5J x 15H ET38 do tego opony 205/50/15
Czy takie felgi będą pasowały i nie będzie żadnych otarć i problemów?
Ma ktoś takie wymiary u siebie?
Wiem jaki jest standardowy rozmiar dla R400 Sdi 5,5Jx15; Rozstaw śrub: 4x100; Otwór centrujący: 56,1mm; ET: 45, ale nigdzie nie znalazłem informacji.
To co udało mi się ustalić jeśli dobrze rozumiem.
Felgi 6,5J ET38
6,5cala*2,54cm = 16,51cm -szerokość felgi
16,51cm / 2 + 3,8cm = 12,05cm -szerokość felgi wgłąb nadkola
różnica to ~0,5cm czy to będzie problem, pojawi się jakieś ocieranie?
Jeszcze te opony szersze od zalecanych 195/55 R15 o 10mm?
Ostatnie pytanie o otwór centrujący różnica 56,6mm a 56,1mm (zalecany) czy trzeba jakoś korygować te 0,5mm?
yogi2006, jest to model z niemieckiej wersji Silverstone Rovera 400 w 100% będą pasowały do twego samochodu
Tylko pamiętaj że te wersje Silverstone były seryjnie obniżone o jakieś 25 mm
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 07:36
To są Borbety (jeśli dobrze pamiętam) z limitowanych wersji Silverstone, robionych przez MG ROVER Deutchland.
Musiałem je mieć, w końcu niezła okazja się trafiła po pierwszych przymiarkach przed zakupem pasują super jutro jadę do oponiarza na wyważenie i zobaczymy jak to będzie wyglądać na Roverku.
Nie jestem fotografem, proszę się nie spodziewać cudów
oto i zdjęcia dzięki Panowie za pomoc jestem zadowolony z aspektu wizualnego, ale opony jeśli ktoś chciałby kupić trochę głośne (odczucia po przesiadce z zimowych)
Teraz to muszę wypucować Roverka bo felgi się rzucają w oczy, takie czyste.
Fajne... Bardzo fajne I ze zdjęć wyglądają na idealny stan. No cóż.... Jak ja zakupiłem moje po okazyjnej cenie to na jednym dziadzie było napisane "Schrott"
yogi2006 napisał/a:
Teraz to muszę wypucować Roverka bo felgi się rzucają w oczy, takie czyste.
Miałem dzisiaj dokończyć wyklejanie tylnej kanapy taśmą dekarską, gąbką i filcem, podłączyć elektryczne szyby i lusterka, ale nic mi z tego nie wyszło
W zamian mam ładne alu naprawiłem klimatyzację (podziękowania dla Forumowiczów za namiary na czujnik ciśnienia oleju) i wypucowałem Roverka i jeszcze wymieniłem olej + filtr w astrze ale to się nie liczy chyba
Tak więc jak zawsze coś stanęło na przeszkodzie by dokończyć moje rozpoczęte prace nad czterysetką ale warto było
Ja takowe posiadam w swojej 414. Ale licz się z tym, że przy pełnym skręcie będą ocierać. Do tego dużo większy opór, stad większe spalanie. Jeszcze włączona klimatyzacja i kompletnie brakuje mocy. Ale cóż- cena lansu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum