Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] brak zasilania cewek zapłonowych.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] brak zasilania cewek zapłonowych.
Autor Wiadomość
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

  Wysłany: Czw Sie 04, 2011 11:31   [R45] brak zasilania cewek zapłonowych.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Kolejna dawka problemów.
Po rozłożeniu silnika i ponownym złożeniu silnik kręci ale nie ma ochoty zaskoczyć.
Rozrząd tym razem złożony wedle wszystkich instrukcji dostępnych w RAVE jak i na forum
Po sprawdzeniu miernikiem aku
- 12.8 V
- 10.8 V przy próbie rozruchu

Profilaktycznie odłączyłem czujnik temperatury cieczy chodzącej.

Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pozycję II brak prądu w przewodach wpinanych do cewek. Podczas próby rozruchu na mierniku pojawia się ok 0.5 V

Wszystkie bezpieczniki ok.

Gdzie szukać problemu?

Dodam jeszcze że wszystkie wtyczki czujników przed podłączeniem spryskałem kontaktem. Oglądałem też płytkę komputera ale na "oko" wszystko wygląda ok.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 12:31 ]
Kompletny brak wiedzy w temacie?
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 04, 2011 11:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 12:27   

Kable do rozrusznika? Masy sprawdzałeś?
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 04, 2011 17:56   

ArekL, rozrusznik kręci, wszystkie kontrolki też świecą. Trochę mnie zaskoczyłeś swoim pytaniem ale w sumie nie zaszkodzi sprawdzić. Każda sugestia/rada jest na wagę złota w tym momencie.

[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 18:56 ]
Jest faza do cewek. Umarły wtryski. Przekopuję się teraz przez RAVE żeby pomacać co i gdzie padło.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 21:11   

Hrabia,
Sprawdź może czujnik zderzeniowy. Może wyskoczył podczas remontu. Jego działanie polega na odcięciu pompy paliwa i wtedy samochód kręci, ale odpalić nie chce. :grin:
 
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 22:29   

AdrianWWL napisał/a:
Hrabia,
Sprawdź może czujnik zderzeniowy. Może wyskoczył podczas remontu. Jego działanie polega na odcięciu pompy paliwa i wtedy samochód kręci, ale odpalić nie chce. :grin:


W R45 raczej nie występuje taki element :)

Dzięki wszystkim za wskazówki. Problem rozwiązany.

Może od początku. Cały silnik wybebeszyłem na osiedlowym parkingu. Pod chmurką. W komorze silnika został tylko blok i wał korbowy. Prawie cały osprzęt razem z głowicą i wszystkim tym co się robi przy HGF oraz odklejone tuleje cylindryczne, misa olejowa... w zasadzie wszystko wylądowało w drugim aucie. Trochę trwało zanim wszystko własnoręcznie doprowadziłem do porządku (czyszczenie, mierzenie, oglądanie, sklejanie, składanie).
Zmienne warunki atmosferyczne, odkręcona misa olejowa, brak dolnej osłony silnika jak to w benzyniakach bywa i problem gotowy. Padł czujnik wału korbowego który został w bloku silnika. Nie tyle padł co obrósł rdzą. Po wyczyszczeniu działa jak trzeba. Oczywiście był ostatnim elementem który sprawdziłem a powinien być raczej na początku listy. Stąd też problemy z wtryskami i brakiem 12V na wlocie cewki zapłonowej.

Gdyby ktoś się porywał na generalkę pod blokiem to służę pomocą ;)

Ps. Pod głowicą znajduje się teraz dorabiana uszczelka wykonana przez bardzo leciwego człowieka. Zobaczymy czy zda to egzamin.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów []Kolejność podłączenia kabli i cewek zapłonowych
white879 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Maj 10, 2024 21:52
sTERYD
Brak nowych postów [R416 16V 97r]Brak zasilania pompy paliwa
prosze POMOCY !!!
piterh Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Lip 25, 2013 13:47
L24
Brak nowych postów [R416 Si] Nagły brak zasilania w czasie jazdy
QbaM Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Gru 12, 2016 19:43
QbaM
Brak nowych postów [R45] Kupno świec zapłonowych
snake0908 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lip 02, 2007 11:25
orson
Brak nowych postów [420 D]ilość świec zapłonowych
piotrgorzko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Gru 24, 2009 08:52
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink