Forum Klubu ROVERki.pl :: Auto dnia: MG MGF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Auto dnia: MG MGF
Autor Wiadomość
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

  Wysłany: Pią Lip 29, 2011 17:05   Auto dnia: MG MGF

Brytyjski roadster.

Ma tylny napęd, miękki składany dach, jest szybki, a przy tym nieźle wygląda. Czy od małego roadstera można chcieć czegoś więcej? MG MGF, bo o nim mowa, to auto rzadkie i niedoceniane. Jest świetną propozycją dla kierowców, którzy chcą czerpać radość z jazdy w ciepłe letnie dni. MG nie jest samochodem bardzo problematycznym. Ma pewne wady, ale nie należy się ich obawiać. Wykwalifikowany mechanik poradzi sobie z ewentualnymi naprawami, a ich koszty nie powinny być wysokie.

http://www.autokrata.pl/a...ia-mg-mgf-11577

ale komentarze...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 29, 2011 17:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
des 



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lip 29, 2011 21:42   

Nie jeździłem więc nic nie mogę powiedzieć o tym samochodzie. Ale bardzo chciałbym się przejechać.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Piotrass 




Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 29, 2011 21:51   

Wśród komentarzy na tamtej stronie jest: "w swojej ojczyźnie marka uchodzi za odpowiednik naszego poloneza" Słysze to od każdego polskiego emigranta pracującego przynajmniej miesiąc na zmywaku w Anglii :roll:
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 29, 2011 22:02   

des napisał/a:
Ale bardzo chciałbym się przejechać.

Ja takze..trzeba sie do kogos usmiechnac z grupy warszawskiej ;)
ciesza mnie te nagatywne opinie-lubie jak MG/Rover to rzadkosc na naszych drogach
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
practicator 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Sob Lip 30, 2011 05:25   

Ja jestem jednym ze szczęśliwych posiadaczy tych małych roadsterków i muszę niestety powiedzieć że to autko ma całkiem sporo wad... Ale jak ktoś je pokocha, to nie ma zmiłuj się, nie opuści aż do śmierci.
I takie małe sprostowanie - są jeszcze hardtopy :razz:
A przyrównanie go do Poloneza, to wg. mnie potwarz. To nie jest auto dla Brytyjskich mas...
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lip 30, 2011 11:45   

Najśmieszniejsze że marka ma kiepskie opinie w swojej ojczyźnie, za to w USA jest bardzo ceniona, generalnie za swoje roadstery właśnie :wink: . Co do porównywania ich do polonezów... no cóż nie mają tam najlepszej opinii, nie do końca tak bezpodstawnie jednak MGF-a bym pod tą opinię nie podciągał.
 
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 30, 2011 12:06   

Często bywa tak że marka produkowana w danym kraju nie jest doceniana. U nas w Polsce też jest właśnie podobnie podśmiewanie się z maluchów, dużych fiatów czy polonezów to mniej więcej codzienność. Marka MG/R nie raz zmieniła właściciela i zawsze kończyło się to fiaskiem, wystarczy przeczytać ile chyba (mld) marek utopiło BMW w MG/R itd itd, więc nic dziwnego że w Anglii mają taką a nie inną opinie.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lip 30, 2011 22:44   

Ja tam nie wiem jak MGF, ale TF nie przysparza jakiś problemów.
Może zawias jest sztywny, może prowadzi się jak gokart, ale on ma sprawiać frajdę z jazdy z wiatrem we włosach, więc pocinanie nim pod 200 km/h nie ma sensu ;)

Od 2 lat nie włożyliśmy w niego więcej niż przeglądy i serwis sezonowy.
Żelaźniak - taką u mnie zyskał opinię ;)

Ładny jest tylko jak jest czysty ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 30, 2011 22:45   

MaReK napisał/a:
Od 2 lat nie włożyliśmy w niego więcej niż przeglądy i serwis sezonowy.


przebieg? ;>
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 31, 2011 08:21   

Kozik napisał/a:

przebieg? ;>

Coś około 62 tyś. km. (2005 rok)
Był problem z łożyskiem w tylnym kole, ale po drugim padnięciu w ciągu kilku miesięcy zmieniliśmy całą zwrotnicę i póki co jest okej.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lip 31, 2011 09:33   

MaReK napisał/a:
Coś około 62 tyś. km. (2005 rok)


w dwa lata? to srogo jak na tfa
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sie 01, 2011 21:17   

Kozik napisał/a:
w dwa lata? to srogo jak na tfa

Ty pytałeś o przebieg jaki TF zrobił w trakcie użytkowania przez nas, czy o całkowity przebieg tego auta? Ja podałem całkowity, w dwa lata i kawałek coś ok. 30 tyś.
Piszę z pamięci bo nie dawno nie sprawdzałem jaki tam jest przebieg ;)

Auto nie jest używane sezonowo, a przez cały rok.
W zimie sprawuje się b. przyzwoicie, do tego można się "pobawić" tylnym napędem.
W lecie zaś jak to cabrio, czasami wykorzystuje się jego walory, ale to lato nie dało się nacieszyć długo jazdą bez dachu ;D

Na początku auto sprawiało problemy z elektryką, ale to nie wina konstrukcji samochodu, tylko handlarza, który na szybko skręcał auto i nie dokręcił dobrze punktów z masami ;)
W efekcie czego popieprzyło się coś z alarmem i czasami potrafi ni stąd ni zowąd sygnalizować próbę włamania, której nie ma ;)

Czasami jednak, jak Violla nie widzi, uda się niejednego zadziwić spod świateł ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 12:40   

Marzy mi się MG F/TF. Niestety pewnie sobie nigdy nie kupie, bo jest mało praktyczne.

Ale ta mina sąsiadów gdybym takim zajechał - bezcenna. Co to u licha jest :shock: ? Jak to sie nazywa ?
:lol:
Oczywiście silnik tylko K-Series z VVC, a jeśli nie ma to przynajmniej jakieś 1.8.

Samochód był kiedyś dostępny w grze Metropolis Street Racer na Dreamcasta (obecnie seria się nazywa Project Gotham Racing na X360)

Oczywiście go wybrałem :) Ale na żywo widziałem tylko raz, z 10 lat temu :(

A komentarze jak zwykle mądre ;) K-Series to bardzo awaryjny silnik Hondy niestety, i wszystko sie sypie :(
A skoda się nie sypie!
http://www.moj-nowy-samochod.pl/

Co do opinii o Roverze w Anglii to chyba pochodzi ze starych czasów (British Leyland itd) gdy rzeczywiście jakość była słaba, aż Thatcher dała im wybór : sink or swim. Przeglądając YouTube widze wiele bardzo pozytywnych opinii o tych samochodach od obecnych lub byłych właścicieli, a głosy negatywne generalnie pochodzą od debili.
Clarkson nie lubił Rovera, ale sam przyznał że Rover Coupe to był cool car :) Hammond, May , Tiff i Vicky zawsze rovera oceniali pozytywnie.

Vicky Henderson nawet testowała MG F, filmik jest na YouTube!
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 15:04   

sobrus napisał/a:
http://www.moj-nowy-samochod.pl/
widziałem - koncern VW ma mega podejście do klientów :wink: .

[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 16:04 ]
sobrus napisał/a:
a głosy negatywne generalnie pochodzą od debili.
no nie wiem, generalnie nie jest to marka którą mógłbym z czystym sercem polecić znajomym :ok: czy to czyni mnie debilem?
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sie 04, 2011 15:07   

Ja ostatnio słyszałem od sąsiada, który jak pamiętam ze 3 rok już remontuje swojego GTka pieczołowicie codziennie, że to tylko stuningowany Rover 25 - na co odpowiedziałem - widzi Pan - ponad 3 lata jeżdżę na pełnym bananie za śmieszne pieniądze a Pan remontuje za 3x tyle i jezdzi Pan na rowerku do sklepu - temat był zakończony Roverka :mrgreen:
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 13:06   

@bociannielot
nie chodziło mi o to, ja tez wiem że Roverki mają swoje wady (w R400 to będzie HGF i rdza).

Ale bardziej mnie przekonują komentarze, że ktoś miał R i przejechał nim xxxxx mil i miło/niemiło wspomina, niż "rozwalić to bo to Rover najgorszy syf!!!" (komentarz do rozjeżdżania R400 przez czołg, a zaraz po tym komentarze, żeby idioci zostawili Roverki w spokoju i niech rozjeżdżają sobie BMW).

Jeżeli ktoś już tak surowo ocenia, to niech ma jakies merytoryczne podstawy.

Jasne są narzekania na HGF, ale o tym problemie wszyscy wiemy. I w dzisiejszych czasach naprawa rzędu 800zł chyba nie jest czymś strasznym, naprawy 10-letnich TDI kosztują i po 8000zł (sławne 2.5 TDI).

Polonez może zasłużył na swoją opinie, bo nie dość że sie psuł to rdzewiał na potęgę, a jego konstrukcja miała ze 30-40 lat. Ale Roverki były ładne i nowoczesne, ciut tylko za drogie. Brytyjczycy nie mieli się czego wstydzić.. z resztą nowe modele sprzedawały się nie najgorzej mimo zbyt wysokiej ceny - więc jednak ktoś je lubił.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 13:34   

sobrus, dużo więcej ich miał (wad), ale nie o tym tu będzie - zobacz że angole do porównania z Roverem mieli Jag-a, Range Rover-a (że już o innych ekskluzywnych markach nie wspomnę), na ich tle można powiedzieć że wyglądały one niczym Polonez na tle aut zachodnich dla Polaka.
sobrus napisał/a:
I w dzisiejszych czasach naprawa rzędu 800zł chyba nie jest czymś strasznym, naprawy 10-letnich TDI kosztują i po 8000zł (sławne 2.5 TDI)
o kosztach dzisiejszych napraw to można by niejeden poemat napisać, Audi obecnie nawet z 2.0 TDi ma problemy a ludzie i tak je kupują, tego pojąć nie potrafię.
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 13:49   

Wymieniłem główne wady ;)

Co do Jaga itp to wiadomo nie ta półka cenowa.

Raczej porównujmy Roverki do Escortów, Golfów , Astr, Puga 306 i Megane.
Ja bym nie zamienił R400 na żaden z tych samochodów, każdy z nich ma swoje wady.
Jasne, może są bardziej udane modele, ale na pewno nie jest tak źle jak niektórzy to przedstawiają.
 
 
violla 




Dołączyła: 18 Lis 2006
Posty: 291
Skąd: Warszawa/Suwałki

MG TF

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 06:38   

MaReK napisał/a:
Kozik napisał/a:

przebieg? ;>

Coś około 62 tyś. km. (2005 rok)

Kocie, troszkę przesadziłeś z tym przebiegiem :smile: . Ma 43 albo 46 tys :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 11:05   

Tak! Właśnie... miał 38 kkm jak był kupiony, a teraz ma 46 kkm :)
Faktycznie mnie wyobraźnia poniosła ;) W każdym razie tak czy siak, problemów nie ma ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów autokrata r220 auto dnia
najko Offtopic 2 Czw Gru 17, 2009 19:01
sobrus
Brak nowych postów [R ALL] Wolno tak jeździć za dnia?
Edit.
memphisto Offtopic 30 Pon Mar 09, 2009 10:05
MaReK
Brak nowych postów Warszawskie Siekierki czyli slawetny FireRoad za dnia :)
Valander_warszawa Offtopic 14 Pią Mar 16, 2007 14:14
Gość
Brak nowych postów Auto do 10 tyś.
takanchi Offtopic 112 Nie Lut 07, 2016 18:38
takanchi
Brak nowych postów Auto-zapłon
kzrr Offtopic 5 Sob Cze 13, 2009 11:14
Wojtek88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink