Forum Klubu ROVERki.pl :: [400] problem z pilotem od centralnego zamka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[400] problem z pilotem od centralnego zamka
Autor Wiadomość
zelu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa/Marki



Wysłany: Pon Sie 29, 2011 20:23   [400] problem z pilotem od centralnego zamka
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

problem mam taki pilot od centralnego dziala jak chce a raczej nie dziala. mam dwa piloty w obu ten sam problem, baterie wsadzone nowe wykonana synchronizacja wg faq i pilot raz zalapie po synchronizacji i duzo czesciej nie reaguje. Nawet jak juz sie "zsynchronizuje" to zadziala tylko przez kilka sekund i pozniej nie reaguje na pilota czasem uda mi sie go tylko zamknac i juz nie moge otworzyc musze synchronizacje robic od nowa z nadzieje ze tym razem sie uda. Jest to dosc wkurzajace bo wszedzie gdzie zgasze samochod to zalacza sie immo i mi blokuje samochod musze stan kilka minut i bawic sie w synchornizacje pilota z nadzieja ze tym razem moze zalapie
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 29, 2011 20:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 29, 2011 21:19   

A styki od baterii dobrze się trzymają ?
 
 
 
zelu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa/Marki



Wysłany: Pon Sie 29, 2011 21:46   

tak styki w obu pilotach sa oki na plytkach nie widac sladow zuzycia
_________________
www.pasmanteria.warszawa.pl
Zapraszam :)
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Sie 29, 2011 22:18   

Obstawiałbym jednak problemy z zasilaniem pilotów. Mimo, że na oko wydaje się, że wszystko jest w porządku bardzo często zdarzają się mikropęknięcia ścieżek w okolicach punktów lutowniczych obejmy trzymające baterię. Warto to dobrze sprawdzić i nie zaszkodzi pro forma ponownie przelutować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
zelu 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa/Marki



Wysłany: Wto Sie 30, 2011 19:57   

no to jutro zabieram sie za nie i polutuje wszystko jeszcze raz zobaczymy co bedzie

[ Dodano: Wto Sie 30, 2011 20:57 ]
jeden pilot uratowany. wymylem go zmywaczem do hamulcow poprawilem luty wyjalem i wsadzilem baterie szybko 3 razy i dziala :) drugi dziala jak dzialal czyli raczej rzadko
_________________
www.pasmanteria.warszawa.pl
Zapraszam :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Problem z pilotem od centralnego zamka
MariuszN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Sty 20, 2009 18:54
BetJar
Brak nowych postów [r400] zmiana centralnego zamka
brozo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Czw Sty 12, 2012 10:57
szoso
Brak nowych postów [R400] Ustrka centralnego zamka
nemo1603 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 05, 2008 14:29
nemo1603
Brak nowych postów [R416] Silnik centralnego zamka
etm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Kwi 17, 2013 20:08
sTERYD
Brak nowych postów [r420sdi] pilot centralnego zamka
Pimpa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Cze 08, 2015 14:18
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink